Pærra-prat og livet

Her ligger jeg fortsatt, strak ut i sengen og kjeder meg i hjel. Haha det er absolutt ikke synd i meg, trust me, jeg vet, men herreguuuud så kjedelig det er å ikke kunne bevege seg typ. Jeg spiser litt, sover litt, reiser meg opp av senga kun når jeg må tisse og sååå spiller jeg Candy Crush når jeg har fått nye liv. Og sånn går no dagan! Spennende, ikke sant? Jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg snart. 
Heldigvis er det ny episode med Pærra, så den skal jeg underholde meg selv med nå. Wuhu! Jeg føler med jentene, Miss Paradise uken var et helvette. Iallfall for oss som ikke er så begeistret for å smelle på med et show for et publikum som skal bedømme deg. 

Dette er det mest spennende jeg fikk meg selv til å knipse bilder av i dag. Vi skrives i morgen fininger! Stor nattaklem fra meg 🙂

21 kommentarer
    1. kan du begyne å svare på kommentarer :/ vil si det er litt av den viktige jobben til bloggere, å få dem til å føle de har kontakt med deg…
      silikon eller fett? kan ikke se for meg at du har nok fett til det ?(det er et komplimang) O.o har hørt at silikon i rumpa må bli byttet med 10-20 års mellomrom?
      KAn dere legge ut link til siden dems? vurderer det selv:)

    2. Du vet du kan ‘jukse’ deg til nye liv på candy crush? Bare gå inn på tidsinnstillinger, endre en dag frem, gå inn på CC, og så er det VELDIG viktig å gå ut igjen av CC før du går på ny level, gå tilbake på tid og endre til automatisk for så å spille videre med fult liv! You’re welcome

    3. Hei Isabel… Håper du virkelig leser denne kommentaren, og IKKE sletter den, sånn som du ofte gjør.
      Jeg har slitet med depresjoner og dårlig selvbilde i 7 år. Jeg tenkte også på å legge meg under kniven, MEN IKKE fanken at jeg skulle ødlegge kroppen min. Kroppen min var og er unik. Heldigvis innrømmet jeg at jeg sleit med meg selv. Jeg gikk til psykolog i hele 7 år. Jeg tok tak i problemet, i stedet for å gå rundt grøten. I dag er jeg super glad for at jeg ikke tok den letteste veien, som da er å legge seg under kniven.
      Nå er jeg 24 år og lever er fint liv. Har folk rundt meg som liker meg akkurat for den jeg er. Jeg jobber som fagarbeider på 7. trinn, og aner ikke hvor mange elever som sliter. De sliter nettopp på grunn av at samfunnet mener at de ikke er bra nok, fordi sånne som deg fronter botox og silikon. Om noen år skal de konfirmeres, og mange håper kun de får penger, slik at de kan legge seg under kniven. Noen har allerede begynt å spart. De er bare 12 år. Dagens samfunn er helt fucked up…
      Alle mennesker har skavanker og noe ved seg selv de ikke liker, inkludert meg selv. Skulle virkelig ønske at foreldrene dine, vennene dine og Pierre slo litt vett inn i hodet ditt. Du VAR unik, Isabel….
      Og du må slutte å si at du ikke er et forbilde. Fordi det er du faktisk, uansett hvordan du vrir og vender på det. Du èn av Norges mest leste blogg, og har stor påvirkning. Bruk din stemme på noe mer viktig enn å se “perfekt” ut. Fordi perfekt vil du aldri bli. Ingen er perfekte.

    4. Jeg så nettopp en dokumentar om Pexee Fox på YouTube. Hun har operert nese, rumpe, pupper og fjerna 6 ribbein. Kunne du tenke deg å fjerne ribbein ?

    5. Til dere som lurer på hvilken lege hun bruker så tror jeg ikke hun kommer til å svare på det. Hun vil ikke ha ansvar for Evt. Deres operasjoner hvis det går galt. De har skrevet mange Ganger at kirurgen hennes er en av top 10 leger i verden og har TV show i Tyrkia. Da kan keg anbefale dere å søke på Dr. Onur /Burak Erol.

    6. Det er forferdelig trist at samfunnet har blitt slik at man føler at man MÅ operere seg og fikse på ting for å bli akseptert! Det er rett og slett helt jævlig!!!

    7. Haha så mange dustete kommentarer her!
      Skulle bare si at hvis du stiller klokka en dag frem og så går inn på candy crush har du fått nye liv. Så må du gå rett tilbake på innstillinger og ta “still inn automatisk” og så får du uansett beholde livene 🙂 🙂 Så nå kan du spille evig!

    8. Hvordan skal du se ut til slutt, når du har operert og endret på alt du ønsker? Kan du vise et bilde av hva som er det langsiktige målet? Tenker du litt sånn janice dickinson i ansiktet?

    9. Ang. ditt innlegg om at mammaen din blir 50 år vil jeg gi deg et par tips.
      Min mamma døde for 2 måneder siden etter en laaang kamp mot kreft. Min mamma ble 50 år. Og det jeg sitter igjen med bortsett fra det ufattelige savnet er takknemlighet. Jeg/vi gikk aldri rundt å bekymret oss for når den dagen ville komme. Vi levde livet og tok en dag av gangen, og ikke minst var vi takknemlige for hver eneste dag.
      Når man er bekymret for noe er det lett å la det pushe bort alle gode tanker. Mitt råd ang dette er å ikke kaste bort tid på å være bekymret for noe man aldri vet når kommer. Da vil du en dag sitte igjen med følelsen av at du har kastet bort tid.

    10. stakkars pierre. han kunne vært hjemme og gjort så mye annet gøy å se deg syte og sutre. at du gidder å ta han med på dette lol

    11. “Pærra”, hahah heia fjortissnakk! Hvor gammel er du egentlig? Du oppfører deg som om du er mye yngre enn de på din egen alder. Du fremstår som en 15-åring, også er du 22??? What

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg