Isabel tipser!

Et nytt innlegg til spalten «Isabel tipser!» – wuhu. I denne spalten tipser jeg dere om alt mellom himmel og jord, av helt egen vilje, altså ingen ting reklamebasert. Jeg håper dere setter pris på slike innlegg i ny og ne, hvor jeg helt enkelt bare anbefaler, eller tipser dere om mine favoritter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

let’s talk beauty!

Jeg gikk nylig tom for mitt faste Bare Minerals pudder, som jeg brukte hver eneste dag i jeg vet ikke hvor lenge. Til en forandring ønsket jeg å teste ut noe nytt (endelig), så derfor dro jeg på Tax Free-en på vei hjem fra London på jakt etter et nytt dunder pudder! Jeg har hørt mye positivt om Estee Lauder sin foundation, og dro egentlig til den skranken for å ta en titt på den. Damen anbefalte meg å prøve ut dette pudderet fra samme merke, da hun mente at det ville utfylle mine behov. Nå har jeg testet den ut en stund, og jeg må ærlig innrømme at jeg er frelst. Bare Minerals pudderet er danket ut, en gang for alle.

Min nye favoritt heter «Double wear stay-in place powder makeup», og jeg har den i fargen Cashew.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Derfor topper dette produktet lista mi:

1. God dekkevne. Jeg har egentlig en ganske fin hud, men jeg foretrekker fortsatt at ansiktssminken skal dekke godt. Det gjør denne, uten å se kakete ut.

2. Matter huden. I blandt har jeg en tendens til å bli noe blank i t-sonen. Det fikses kjapt, og mattes ned med et lite strøk med pudderet.

3. Classy forpakning. Jeg elsker når ting ser eksklusivt og fint ut, og det gjør definitivt forpakningen på dette produktet. Litt overfladisk kanskje, men hey – vi prater jo tross alt om sminke.

22 kommentarer
    1. Når du skal anbefale ulike produkter er det en fordel å skrive fullt navn på produktet du tipser om. Regner med Estee Lauder har flere kompaktpudder/foundations, så hadde vært kjekt å vite hva dette heter… 🙂

    2. Hei søta! Håper formen din er bra! Må si jeg gleder meg veldig mye til å se resultatene etter operasjonen! Wii <3 lurte på om du kunne skrevet et nytt innlegg om dine øyenbryn? Ser på snap hvor utrolig fine de er, og regner med de ikke er sminket når du ligger i sengen og snakker? Jeg har veldig "rotete" bryn med flere steder hvor hår mangler. Jeg husker du hadde tynne bryn, og om jeg ikke tar feil så drar du til browsrehab i Oslo? Hvem har fikset brynene dine og hvordan er prosessen? Måtte du dra flere ganger for å få det fantastiske resultatet du har nå?
      Klem :*

    3. Hei! Håper du har det så bra som mulig akkurat nå:)
      Foresten, elsker at du legger ut så mye videoer på snapchat, det er spennende å gøy å se på uansett hva du legger ut. Seriøst, alt du legger ut, uansett hva. Det er noe med deg, du er veldig spennende å fylle me på uansett. Når andre legger ut mer en sånn 5 videoer eller bilder, så er det dritkjedelig. Alle, haha men du er dritgøy å se på, Pierre også. Så forsett å legg ut på snap, du er underholdene uansett hva du legger ut der, videoene. Noe morsommere en andre men uansett. Liker deg så godt som person, du er bare morsom, spennende, og veldig veldig omtenksom. Du er en helt nydelig jente, håper du vet det like godt som meg. Du er helt dønn nydelig, utapå og inni. Stå på<3 Og tror du at du kunne lage en spørsmålsrunde og svare på video? Eller ha sånn greie på facebook, stream eller hva det heter, åsså stiller vi spørsmål? Eller noe 🙂 <33

    4. Hei! Elsker dette pudderet jeg også, det er helt perfekt! 😃 På snapchatten din spurte du om tips til hva du kunna skrive om, så jeg lurer på om du kan skrive litt om Rhodos nå når det nermer seg sommer? Tips og eventuelt hva man bør vite før man drar dit for å få det beste ut av det! Vi driver å ser på hoteller og lurer litt på hvor i Rhodos by man bør ligge i forhold til strand og bargate å sånn forskjellig! Håper på svar! God bedring Isabell! Du er utrolig modig som går ut med dette helt ærlig i et slikt samfunn med jantelov å sjalusi! Synes du er veldig pen fra innsiden og ut💞

    5. Jeg vet at du elsker lipglosser, og lurte på om du kunne anbefale noen? Jeg er selv avhengig av lipglosser, men det er så vanskelig å finne de beste! Enten er de for seige, for tynne eller for glinsete (nesten umulig). Jeg hadde ihvertfall likt et slikt innlegg <3

    6. Hei du? lurte på en ting? er du forsatt der som du har opperert? hvorfor kan ikke du reise hjem? bor du der du opererte, eller på et hotell i samme plassen eller noe? og er det noe du må? Eller vil du frivillig? er det ting du må sjekke og sånn rett etter opereasjonen? eller kunne du reist hjem med en gang? er det veldig vondt? er det fordi det er så vondt at du blir på et hotell? eller har du nødt å bo der på grunn av ting?

    7. Hvor lenge skal du være på det hotellet du er på nå? Og hva gjør du der egentlig, har du nøtt å være der? Hva gleder du deg til når du blir kvikkere?

    8. Hva synes du om PH i år? Eileen er syyyykt pent, jeg synes hun har vært den peneste og søteste deltakeren noen gang. Hun er ikke bitchy eller fake, hadde ikke du helt ærlig som gutt synes det er bedre enn å bare operere seg til en rumpe?

    9. Seriously, Isabel. Så deg på mystory på snapen din, og oml leppene dine var fine når du ikke hadde masse lipgloss på! Du var generelt veldig pen uten masse sminke! Det så liksom så naturlig og fint ut og det så ikke så operert og “falskt” ut:)

    10. Ikke for å være frekk på noen som helst måte nå,men hva med å faktisk svare leserne dine når de stiller spørsmål? En skulle tro at du har all verdens tid til å svare nå. Du må ikke glemme at du faktisk er der du er nå pga leseren dine. Det kan fort snu.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg