Her provoserer jeg som mest!

· I LOVE MY SNAPCHAT-FAMILY ·

Et knippe med noen av mine seneste snaps! En hel haug med selfies, hverdagen min, godteri og cæsh. Noe provoserende, men jeg elsker å gjøre nettopp det. Hvert fall bitte litt sånn innimellom, folks reaksjoner er gøyale. Snapchat-storyen min får gjennomgå dette som mest – wups. He he! Det er litt gøy, da 😉 

På snakk om snapchat… Herregud, jeg har jo fått litt tabletter nå når smertene har vært som verst, og da har jeg ikke vært helt klar i skallen. Storyen min var eeeevig lang, den hadde ingen ende! Fikk litt panikk morgenen etter, da Pierre påminte meg hva jeg hadde bedrevet med kvelden før. Altså, hvor kleint??? Ha ha, jeg dør! Jeg liker når andre har lange stories, men bare når det er spennende innhold obviously. Jeg skulle ønske jeg hvert fall pratet om noe gøy, men det eneste jeg gjorde var å trykke en sjokolade i trynet, etterfulgt av Jelly Beans og til slutt en toast. Jepp! 

Legg meg gjerne til for å få et innblikk i min crazy, og til tider flaue, hverdag. IsabelSraad heter jeg!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg