Den psycho kjerringa!

Vi har alle vært der.

Man kjenner sjalusien bobler innvendig, for å så gå over til sinne, for og så få et utbrudd. Jeg husker så godt hvor ekstremt psycho jeg var i starten av “forholdet” til meg og Pierre. I starten var det veldig sånn at vi ikke skulle ha noe sivilstatus spikret, vi skulle bare kose oss. Du vet, ha ha. Det fungerer jo aldri.

Etter en stund i Rhodos, da vi hadde sovet (og da mener jeg bare sovet) sammen hver eneste dag typ, begynte vi begge å forstå at dette kanskje var litt mer enn hva vi prøvde å overbevise hverandre om. Jeg husker spesielt den ene gangen psycho-Bella kom frem… Hold dere fast!

Da vi var ute, og han ba en kompis hente noen jenter inn i vip-en, ble jeg den psycho kjerringa for første gang. Dusten Pierre sa det selvsagt til han her fyren mens han satt rett ved siden av meg, slik at jeg skulle få det med meg. Jeg latet som om at det ikke plaget meg, og sippet videre på drinken. Etter litt skulle jeg på “do”, og da fant jeg han som skulle ut på fisketur for P, og sa at han ikke fikk lov til å utføre denne jente-huntingen. Tror dere ikke han går rett tilbake til Pierre å sier det? Ha ha, fy så flau jeg ble når han etterpå kom ut og tok meg med til stranden for å prate. Jeg ville jo egentlig ha han, men samtidig var jeg helt sikker på at han kom til å playe meg. Derfor fikk han ikke en gang et kyss av meg alle disse dagene, men her skulle jeg komme å nekte han å se eller røre andre? Som om han var i et forhold med meg? 

Og sånn fortsatte det noen uker til… Han drev på med sitt, jeg drev på med mitt og det resulterte i drama gang på gang. Heldigvis ble det bedre når vi kom hjem, hvor vi kom overens om å holde oss til hverandre og ingen andre. Men det var veldig viktig at vi ikke hadde noe status, teit som jeg var. 

Jeg synes det er så sykt hva en gutt kan gjøre med ens oppførsel. Altså, jeg var tidenes psycho. Hvis noen i det hele tatt blikket Pierre på klubben så jeg svart og klikket i vinkel på han. Som om Pierre hadde gjort noe, bare fordi at en jente så på han? Ha ha, gud. Jeg er glad den tiden er over, og jeg endelig har roet ned den sjalu chihuahuaen i meg og har fått tillit til min kjære.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagens lille story-time. Nå skal jeg spise pannekaker og booke flybilletter! Skrives senere ♥

18 kommentarer
    1. Du sier til kompisen hans at han ikke skulle drive med denne “damehuntingen”, skikkelig psycho as. Not.
      Du skal alltid overdrive så innmari

    2. Wow! Isabel, du skriver så bra om dagen!😍 Jeg ELSKER å lese! Ikke bare dette innlegget men innleggene før også, deb siste tiden har du skrevet masse bra! Du blir virkelig bedre❤️❤️Stå på
      Lenge siden jeg har kommentert, men jeg leser alt! (Vet ikke om du husker meg i det hele tatt da, du får mange kommentarer, haha)
      Klem💗

    3. Jeg vet at det er mitt valg med å lese denne bloggen her og hvis jeg ikke liker det som står her så trenger jeg heller ikke å gå inn. Men jeg synes du burde kanskje tenke på å skrive om litt andre ting enn bare operasjoner og deg og Pierre. Tenker for din del at hvis du tenker å beholde den høye plasseringen du har nå så bør du nok “utvide dine horisonter” .Du fremstår meget selvsentrert ,overfladisk og materialistisk. Og godt mulig du er det men tror egentlig ikke du er det😊

    4. Det der var kanskje litt psyko ja, men man kan ikke gi disse guttene frie tøyler heller. Vi jenter vet selv hvor utspekulerte vi kan være, og det er derfor vi blir så klikk. Jeg har heldigvis funnet en som er like sjalu og eiesyk som meg, så jeg slipper å være alene om å være gal. Det er vel egentlig ikke så mye uklarhet på hva som er greit og ikke, så det er deilig. Vi har bygget opp en veldig bra tillit til hverandre og har funnet en måte som funker bra for oss, men Gud så mange krangler som måtte til.

    5. Noen som vet hvor man kan få sett tidligere sesonger av paradise hotel? Tv3.no har kun sesong 7&8 i fulle episoder.

    6. Du kan ikke kalles psycho bare pga det der. Sjalusi er helt normalt og jeg forstår deg veldig godt. Jeg mener, se på Pierre!!!! Han har ikke bare utseendet, men jeg er ganske sikker på at han har en fin innside også. Dere kler hverandre så utrolig bra. Nydelige begge to 🙂

    7. Det kan være kjipt og være så usikker ja. Når man selv tror man ikke er god nok, resulterer det i sjalusi.

    8. Hei Isabell! Jeg vet ikke hvor jeg kontakte deg andre steder enn her på bloggen din.
      Jeg har hatt en lang samtale med lillesøsteren min og hennes Veninder i samvær med deres eldre søsken. Da de har brukt sin daglig time med Internett til nettmobbing. De har innrømmet å ha kastet masse dritt til deg på bloggen angående opprasjoner. På vegne av alle barna vil vi be om en stor unnskyldning til deg, og håper du ikke lar noen av disse kommentarene gå inn på deg.
      Du må vite at det har blitt tatt tak i og at det har blitt konsekvenser for dem alle. (Blandt annet møte med klassen på barneskolen om
      Nettmobbing og mobbing generelt.)
      Du er en flott og tøff jente som går igjennom ditt som alle andre og står for dine valg og dette er ikke annet enn inspirasjonsverdig. Da mener vi det å stå imot det evige presset av mobbing og meningene til alle andre. For er det ikke sånn at alle andre vet best hvordan vi skal leve våre liv?
      Som du selv skriver her, om psycho kjerringa. Alle som har eller har hatt denne mentaliteten innabords vet hvordan hjernen til slike hatere fungerer, og de klikker seg ikke inn på din blogg og følger med om det ikke er noe misunnelsesverdig.. Det være seg utseende, økonomi, personlighet eller eiendeler…
      Stå på vidre, vær deg selv, og igjen, den største unnskyldning og de største klemmer sendes din vei. Du er en tøff dame!
      Ha en riktig så fin dag vidre.

    9. Hei
      Du har jo ikke helt norskt utseende, og du er skikkelig pen. Jeg er heller ikke norsk. Jeg sliter skikkelig med dette og tenker at alle de norske er mye penere enn meg. Har du noen gang tenkt dette? Eller følt deg annerledes.

    10. Haha. Jeg ble klasse A psyko etter jeg møtte mannen jeg elsker, men takk gud, så tar han det bra. Vi var på hytta forrige helg, bare meg og han (vi hr vært sammen i tre år og er ca 30 begge to) og så kom en video av Britney Spears på. Hit me baby one more time, altså hundre år gammelt materiale. Han klarte da å si at Britney var digg som ung og jeg ble så JÆVLIG forbannet (les sjalu). Jeg gadd ikke snakke med han og det tok lang tid før jeg roet meh ned 😂 I feel you.
      Men vi snakket om det og kom frem til at jeg hater ordet DIGG på andre! Så lenge det ikke omhandler meg. Fader så vondt det er å være sjalu. Man blir gal 😀

    11. Det er egentlig ikke så rart med tanke på at forholdet deres begynte som utroskap mot din egen venninne.. da er det vanskelig å stole på hverken seg selv eller partneren. Men det er bra at dere nå kan stole på hverandre

    12. Haha, tror vi alle jenter blir litt sånn psyko-sjalue i starten når vi holder på eller er i ett forhold med en gutt før vi føler oss helt trygge på den personen. Er jo til og med noen mannfolk som er sånn også! 😛

    13. Tusen takk for at du deler både nedturene og oppturene forholdet deres har vært igjennom for å være der dere er i dag! Jeg går selv igjennom det samme, og det er så utrolig godt å vite at det faktisk er mulig å komme seg gjennom sammen og at man ikke er alene om disse problemstillingene.
      Kjærligheten overvinner alt ♥
      Ha en fin fredag- stor klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg