TO REISER BOOKET!

Her i gården er det aldri stille, det vet dere jo allerede. Gjett hva? I dag booket vi to reiser! Jeg gleder meg overdrevent mye, for denne uken har jeg virkelig måttet stenge inne all energi og livsglede. Ingen ting spennende har hendt, og ja.. Jeg trang nye eventyr! Jeg vil leve igjen. Gleder meg til å ta dere med på enda flere turer 🙂 Det blir en byferie og en sol – og badeferie. 

Uansett – nå er jeg fortsatt i Istanbul! Jeg har akkurat spist middag (kebab, nom), og nå venter jeg på at legen skal komme hit på en check up. Jeg er i god form nå – trappene er ingen problem lenger, jeg kan sitte (til en viss grad, og på et litt merkelig vis) og ligge litt på rygg. Det er så deilig! Jeg kan ikke en gang beskrive lettelsen av å endelig være tilbake til meg selv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilde fra forrige måned, i Spania.

Nå skal jeg bli kjørt en kjappis til butikken, jeg har litt cravings. Må rekke det før legen kommer! Vi skrives, masse kjærlighet fra meg ♥

24 kommentarer
    1. Du spiser bare usunn mat og ikke trener men opererer deg for å se perfekt ut !! Skjønner ikke helt greia! Husk på helsa di også alt er ikke bare utseende !

    2. Blir litt provosert av at du kaller det “ferie”. Ferie er når man tar en pause fra jobben og reiser bort. Du derimot er alltid ut og reiser, forsovet mindre enn å være hjemme virker det som, så en “ferie” er det faktisk ikke. Og du jobber vel på disse reisene også?
      Hvis du skal ta en ferie, så inkluderer det å IKKE blogge. Det du skal på er to reiser, ikke ferier.
      Dessuten er ikke “trang” et verb… det heter “trengte”. Trang er det du er nedentil.

    3. Herregud så mye usaklig dritt du må lese gjennom :O
      Man kan synes hva man vil om deg og dine valg, vi trykker oss jo fortsatt inn på bloggen. Skjønner ikke at du orker å utlevere deg selv. Hadde følt av jeg solgte sjela mi, men cred at du er/blir så hardhudet. Klem til deg

    4. Herregud, du skal jo bare booke reiser hele tiden og fly hit og dit… skjønner ikke hvordan noen kan se opp til deg, du bare flyr og shopper

    5. Digga dæ, å digga at du e så ærlig heile tia! En ting æ lura på, e om hvis du rediger bildan dine – hvilket program bruka du da? 🙂

    6. Kan dere slutte å være så stygge i kommentarfeltet. Helt seriøst. Vi kan har forskjellige meninger om ting i livet, men vi alle burde mene at netthets ikke er greit. Jævla nett-troll.

    7. syns det er litt rart at du sier du skal spare penger å annsetter en for å hjelpe deg med dette også ar du bestillt 5 turer siden da, shoppa som faen og opperert deg 😛 ser ikke på det som sparing av penger 😛

    8. Synes det er skikkelig bra at du tar deg råd til å reise! Det må være det beste man kan gjøre har man mulighet. Opplever mye fint og ser en annen del av verden, som man senere kan se tilbake på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg