Man vet virkelig aldri

Hei, fine!

Nå er jeg godt plantet i sofaen hos svigermor etter en ganske så grei reise. Det gikk over all forventning, til min store glede! 🙂 Jeg lå for det meste utstrekt på magen, så det var null problem. Vi har vært på storhandel (mat), og kjøleskapet er stappa fult. Gleder meg som en liten unge til svigermors mat. Nam! Vi har kommet med en lang ønskeliste på middager, he he. Det er deilig å komme hit, og lande litt. Men… Det blir ikke bare gøye stunder. Vi er her i ganske så tragiske og triste omstendigheter, da det i morgen er begravelse for en nær venn av brødrene Louis. Det blir en vanvittig sørgelig dag.. Jeg skal være den beste støttespilleren de trenger, og prøve å gjøre dagen lettest mulig for min elskling. Huff, jeg kan ikke en gang forestille meg hvor tungt det er. Ah, altså, nei… Ord blir tomme. Mine tanker går ut til alle pårørte ♥

Ta vare på hverandre, kjære lesere. Husk å alltid vise kjærlighet til de rundt dere, for man vet virkelig aldri hvilken vending livet plutselig kan ta..

16 kommentarer
    1. Hils til boysa og si at vi har dem i tankene våre❤️ Det er alltid viktig å ta vare på hverandre!

    2. Hei du! Er ikke her for å hate, men lurer på noe jeg har lurt på i lang tid. Leser ikke bloggen din hver dag, men når det skjer noe interessant så klikker jeg meg inn på den. Jeg har deg på snap og synes nesten det er mye morsommere å føle deg der hehe.. Men du har en tidens til å skrive på snap at ting har kommet på bloggen din, noe jeg vil se, men så går jeg inn på bloggen men finner ikke det jeg lettere etter?? Hææ skjønner ikke det jeg.. Er super spent for å se rumpe resultatene dine, og du har sagt at de skal komme flere ganger på bloggen (med hele bilder osv)
      For meg virker det som du gjør dette for å få flere lesere, og det synes ikke jeg er fair ovenfor de som leser bloggen din. Beklager..

    3. bra du er en god støttespiller, og er der for han! men praktisk talt er det ikke svigermoren din, med mindre dere tok en svipp tur innom vegas og giftet dere?

    4. Herregud, må burde Sophie Elise rett og slett komme ut med sannheten. Kikka innom insta hennes nettopp ih bloggen og den rumpa hun har fått er ikke trent!! Den er rett er slett kjøpt. Leste på noen kommentaren at hun er like verdig som andre. JA hun er det ja, men når hun sitter å lyve for mange om at hun trener er helt idiotisk. Man setter mer pris på en sannhet, hvertfall når det er tydelig at det er ikke trent..
      Og + at hvis dere gå inn på bloggen hennes, den “spa dagen” innlegg, der er et bildet da hvor hun har rumpa opp, og DA SER MAN “ARRET” . GÅ inn å se selv dere. Akkurat nå så får du stor repeskt for at du er ihvertfall ærlg om det.

    5. Er du venn med Sophie? . syns du er at hun syns at det er greit at DU avslører henne på denne måten??!

    6. Lurer på hvorfor Sophie Elise legger ut bildet med arr på rumpa, hun ler leserne sine opp i trynet jo når hu sier hu har trent rumpa større. Snakk om å undervurdere lesernes sine intelligens? Stakkars ung jenter de blir jo helt forvirra!

    7. Hei! Hvorfor skal vi diskutere sophie i kommentarfeltet til Isabel?? Forresten, det er strekkmerker, ikke arr😚

    8. Helt enig, dårlig timing for Sophie Elise at du går ut og er ærlig med hva du har gjort😂 Synes operasjonene dere har gjort er helt på trynet og dere fronter og bidrar til et ekstremt kroppsideal, ved å bidra til at slike operasjoner er “innafor” i et samfunn..
      Men du fortjener mye mer respekt enn SE og alle andre insta-tøser som presser silikonrumper i trynet vårt mens de gjør 20 kg-squats.
      Håper og tror samfunnet vil finne en motvekt av kroppstrenden, slik det har gjort gjennom alle tider, og at det snart blir in igjen med naturlige kropper og små søte stumper.

    9. Utrulig hva enkelte kan få til å skrive,med en gang noen skryte av en blogger som har tatt silikon,så må de være en mindreårige som ikke vett bedre.Hvor gamle er dere som går inn på bloggere får så å finne feil og rakke ner?skam dere,seie vell mer om dere enn dei yngre?og spekulere i andre bloggere tar silikon er vel søren meg opp til dei,så lenge dei ikke fronter de!!!misunnelse er skummelt,seriøst få dere et liv!!!hilsen en voksen

    10. Hei :)Jeg bare lurer det måtte være veldig vondt å gå på do , do etter operasjonen . Men du er tøff 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg