Derfor holder jeg det unna bloggen

Jeg vet at mange venter på å få svar. Svaret på om hvor jeg har utført inngrepet, hvilken kirurg, pris, og generelt alt rundt dette temaet.

For min del er jeg super fornøyd med valget mitt når det gjelder absolutt alt – kirurgen er fantastisk, personellet er supre og klinikken er topp. Jeg har gått noen runder med meg selv, og jeg har bestemt meg for å ikke dele den konkrete informasjonen. Det er delvis på grunn av at jeg mener selv at det er viktig å gjøre research på egenhånd, og finne den eventuelle kirurgen som er best for nettopp deg. Vi er alle forskjellige, og vi vil ha ulike resultat. Derfor synes jeg at det er risky å ha det ansvaret, om dere skjønner? Jeg håper det gir mening 🙂 Selv om jeg er super fornøyd, kan det jo hende at du ikke blir det, og da blir det litt dumt for min del hvis jeg har anbefalt deg å dra dit. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg håper at dere forstår valget mitt, og ser det litt fra min side. Kjærlighet fra meg!

73 kommentarer
    1. Jeg har full forståelse for det du nettopp skrev. Men siden vi har vært med deg på “denne” reisen kan du hver så snill å fortelle hvordan operasjon du har hatt? Og litt om forberedelser og etter behandling og litt om selve operasjonen? Jeg skjønner at du ikke vil dele pris og hvor etc men alt annet. Jeg selv har vurdert å gjøre et slikt inngrep. Finner lite om det på nettet derfor hadde det gitt meg utrolig mye om du kunne skriver litt om det.
      Tusen takk

    2. du må da kunne si hvor operasjonen er utført? selvom vi spør vil det ikke si at vi kommer til å gå dit fordi du gikk dit? Vi spør om tips, selvfølgelig kommer vi selv til å se on klinikken du gikk til er noe for oss selv – så jeg skjønner ikke hva som er galt med å si hvor du gjorde det? lol

    3. grunnen til at du lar være å dele er fordi du ikke vil ha ansvaret hvis folk ikke blir fornøyd? Ikke fordi det generelt er en dårlig ide å reklamere for plastisk kirurgi klinikker? haha er det mulig.

    4. du sier det vel egentlig ikke fordi du ikke ønsker leserne dine, som eventuelt ønsker dette, å få “like bra” resultat som deg selv?

    5. Men er det billigere å ta det i utlandet? Er det litt av grunden til at du tok det der, eller syntes du de kunne tilby deg mer av det du ville ha enn Norge

    6. Har du først sakt det for å være en ærlig blogger så burde du si det til leserne dine. Er unormalt å opperere rumpa og unge jenter burde få vite sannheten bak en slik opperasjon. Har du sakt a bør du si B for og si det sånn. Da burde du ikke ha sakt noe i første omgang mener nå jeg!

    7. Hva er egentlig vitsen med silikonpupper hvis de henger så langt ned når du er så ung? Ikke frekt ment, men opererer du deg for å se eldre ut?

    8. Altså den nesen din er ikke akuratt “godt tips”. De fleste norske jenter som operer nesen sin i Norge får et utrolig mye finere resultat. Det virker som de har kuttet 3 cm for mye? Jeg ville aldri latt noen som lagde den nesen operert meg! Aldri

    9. Bare la det være. Velger hun ikke å si det, så gjør hun ikke det. Drit i å mas eller slenge dritt.

    10. Hei, vurderer selv å forstørre leppene. Vil man alltid få en slik knudrete overflate som vises på bildet ditt her? Er det permanent, eller forsvinner det etterhvert?
      Takk på forhånd 🙂

    11. Puppene dine ser jo så lange ut og langt i fra hverandre. Mulig det bare er toppen som gjør det slik, men ellers er du veldig pen 🙂

    12. Meg: du får ikke en knudrete overflate på leppene hvis injeksjonen blir satt riktig, og hvis man bruker de beste produktene. Jeg er kosmetisk sykepleier selv og jobber med dette til daglig 😊

    13. Uansett om hun ville dele det kan hun ikke, fordi det hadde blitt tatt som reklamering for plastisk kirurgi og inngrep, noe som jeg har forstått er ulovlig å reklamere for på blogg.no 🙂 Jeg forstår hvorfor du ikke vil dele det Isabel, og jeg synes det er en god avjgørelse! Gleder meg å høre at du er fornøyd hvertfall, det er det viktigste xx

    14. Jeg må spørre da jeg er nysgjerrig. Var det et bevisst valg fra deg at puppene dine skulle bli så lange med så stort mellomrom? Var det det du ønsket?:) Og om du ønsker å se ut som du er mellom 30-40 år, da operasjonene får deg til å se veldig mye eldre ut. Bare lurer på det:)

    15. Fine du er 🙂
      Jeg lurer på en ting liksom, Aurora som vant paradiset forifjor skrev på bloggen sin hvor mange g hun tok på hver pupper, om hun tok det under muskelens og alt sånt, og ga prisen og sån. Hun gjorde ikke et for at hun skulle anbefale andre å gjøre det, men fordi LESERNE hennes spurte om det liksom. Sånn burde og være, du treger ikke å gå ut med navn og hvor og sån. Men bildet og sånn spørsmål burde du kunne svare når du drar dette her med oss
      Så jeg syns du burde svare, på om du tok silikon eller sånn sprøyte på rumpa, og om det er meninga at puppene skal være så lange og skikkelig fra hverandre?:)

    16. Til du som skrev kommentaren over klokka 15:31: jeg bare lurer på om du ble født som psykopat, eller om du har blitt det underveis i livet? Ble litt nysgjerrig.

    17. Du virker ut som en hyggelig og sterk jente. Så kommer det et men….. Du ser så mye eldre ut nå, du har virkelig fjernet alt av det tidligere trekket ditt, det som gjorde deg naturlig, Du ser ut som en plastikkdukke kjære deg. Klem

    18. Hvis dere vil se resultatet av en brazilian buttlift, som Isabell har gjort, så gå på Sophie Elises blogg. Hun har nettopp lagt ut bilder av sin, selv om hun sier det er et resultat av”trening”

    19. Det e forferdelig synd og se kor mye du har ødelagt med utseende ditt. Du var mye penere før kjære deg.

    20. Når du sier A, må du nesten si B 😉 Leserne dine vil vite om det, da skriver du det. Hvis ikke kunne du latt vær å skrive noe som helst om hva du driver med 😉

    21. Fy f… for noen fæle kommentarer. At folk kan få seg selv til å skrive slike stygge ting! Er det rart folk får dårlig selvtillit, hæ? Jeg blir målløs!

    22. Yes! Endelig noe fornuft å lese på denne bloggen. Jeg skulle selvsagt ønske du gikk LITT lengre (tre hundre skritt tilbake) når det gjelder informasjonen til de kirurgiske inngrepene.. Men, bare at du begynner å forstå påvirkningskraften du sitter på – rettere sagt ansvaret – er virkelig et steg i riktig retning hvertfall.

    23. Du er stygg.. du der faen meg ikke ut. Gjør no med trynet ditt og resten av kroppen din.. æsj..
      Har du sagt A så kan du si B

    24. Uff som du ser ut jente! En av Norges vakreste før og se på dette bildet!?!? Jeg fatter det ikke
      Håper du våkner opp snart selv

    25. hvorfor er det ene neseboret ditt større enn det andre? ser det veldig godt på mystoryen din at det ene er helt skeivt? eller tar jeg feil?

    26. Ser ut som der er samme persjon som skriver disse stygge kommentarene om kroppen din her. Ikke bru deg noe om det. 🙂

    27. Elizabeth:
      Herregud hvor stygge kan folk bli, må dere rakke ned på denne stakkars damen? La hun bestemme over sin egen kropp og gjøre det hun vil. Tror dere det hjelper å mobbe henne til å ta de valgene dere mener passer? Man kan være uenig men man trenger ikke være så motbydelige om det…
      Isabel, håper du ikke lar andre hindre deg i å ta de valgene som er rette for deg <3

    28. Herregud hvor stygge kan folk bli, må dere rakke ned på denne stakkars damen? La hun bestemme over sin egen kropp, og gjøre det hun vil. Tror dere virkelig det hjelper å mobbe henne til å ta de valgene dere mener er passelige. Man kan være uenige, men man trenger ikke være så motbydelige om det…
      Isabel, jeg håper du ikke lar andre hindre deg i å ta de valgene som er rette for deg. Klem

    29. Hei!
      Først av alt: synd at du føler du må operere deg for å føles deg vel med deg selv. Men du skal ikke lastes alene for dine valg. Vi lever i en kultur hvor kvinner føler de må leve opp til et skjønnhetsideal som de fleste ikke kan oppnå uten å utføre små og store operasjoner. Det er trist at det er denne veien samfunnet tar. Jeg skulle ønske du kunne være fornøyd med ditt naturlige utseende, fordi det er mer enn bra nok å Være sitt naturlige jeg.
      For det andre: dere som kommer med svært nedlatende og stygge kommentarer om utseende til andre mennesker, dere er med på å svekke andre menneskers selvbilde. Alle fortjener å tro på seg selv, fordi man er bra nok akkurat som man er. Ikke snakk stygt om andre fordi du selv vet at du ikke ønsker at andre skal snakke slik om deg.
      Takk for meg <3

    30. Jeg har ikke ord for disse folkene som kommenterer dritt. Så og si alle disse kommentarene var stygge! Må bare få sagt hvilket trasig liv dere har ass. Synes synd i dere. Få hjelp eller noe, dere kan umulig ha det noe bra med dere selv😨
      Jeg får virkelig vondt av meg å lese disse kommentarene, så mye ekle folk som finnes.. Det er helt sinnsykt!!
      /stay strong Isabel❤️ Du vet godt selv hvor mye bedre du er enn disse haterne, de er stakkars så sjalu på deg.

    31. Jeg har lest og fulgt bloggen din lenge, men det virker som om du ikke vil komme med informasjon om dette da du kanskje får mer klikk inn på siden ved å holde det skjult. Du har ikke tatt et eneste bildet av den nye operasjonen din hvorfor? Du er en blogger åpen og ærlig om alt, men visse ting holder du skjult med mening virker det som for at vi skal være nysgjerrig å klikke inn på siden flere ganger. Om du skriver hvor du har tatt operasjonen så betyr det ikke at halve Norge skal ned dit å gjøre det samme, de fleste klarer vel å komme til en beslutning uten din påvirkning. Har du valgt å være en blogger å selv sier at du deler veldig mye private ting her inne så er det vel like greit å slenge ut resten. Ha en fin uke videre Bella. Hilsen en som ikke er sinna sur irritert eller sjalu 😉

    32. Kan ikke jenta se ut som hun vil? Om en person er født med downs er det ingen som rakker ned på dem. En anorektiker trenger man ikke å si ser tynn ut. Og en som er tjukk trenger man ikke å si det til. Kan ikke folk bare gi litt faen og bry seg litt mer om seg selv? Hun er jo akkurat den samme personen med de samme genene. Om 5 år ville kroppen hennes sett annerledes ut uansett og da hadde ingen brydd seg. Get a life

    33. Til dere som skriver negative kommentarer om andres utseende. Hva vil dere oppnå? Kan ikke tolke det som annet enn ondskapsfullt, dere ønsker å såre eller å skade. Eller hva?

    34. Tror det er veldig lurt av deg 🙂 Om ikke ville du enten du vil det eller ei gitt folk en slags “trygghet”, og det er jo en stor sak, ikke noe man bestemmer på dagen!

    35. Hei,
      Jeg har lenge vurdert nese operasjon. Og det er ikke lett å finne nok informasjon ut på nette, du som er fornøyd. Kan du plis fortelle hvor du opererte deg? Tror det hadde hjulpet mange andre å! 🙂

    36. Sånn først; fytti for noen kommentarer over her😵 Direkte mobbing. Blir helt paff, burde ikke publisere slike innlegg, ser ut som at d bare mer av d da…😓
      Tilbake til d jeg egentlig skulle skrive: Forstår at du ikke vil dele den infoen offentlig til så mange tusen lesere, d er helt OK, MEN- jeg forstår faktisk ikke hvorfor d er et problem å svare på mail til enkeltpersoner?? D går jo ikke utover noenting? D kalles ikke reklame når en svarer vanlige personer på mail. Og en sitter ikke med noen verdens ansvar ved å svare på disse tingene på en mail. En del av “researchen” som en må gjøre selv (som du skriver) er å kontakte andre og høre med deres erfaringer. En finner jo flere klinikker, kontakter de og velger den en føler at passer seg selv best! -uavhengig om akkurat du eller andre har vert der. Ser d er jo masse klinikker i Istanbul som utfører slike inngrep! Er jo umulig å vite hvilke som er veldig bra uten en pekepinne fra noen andre som har erfaring derfra.

    37. Helt utrolige kommentarer. Om Isabell hadde skrevet et innlegg om dette er jeg sikker på at folk hadde reagert kraftig og sagt at hun er et dårlig forbilde FORDI hun “reklamerer” for det og skriver om det og da… “oppfordrer” unge til å ta slike inngrep, selvom innlegget blir ment som tips..
      ..Og om Isabell ikke velger å skrive innlegg om det får hun kommentarer om at hun ikke ønsker å dele erfaringer slik at lesere ikke kan få et like fint resultat som henne.. Unnskyld meg, men kan noen eller flere se gjennom linjene av og til og skjønne at alt ikke er negativ og please ikke vær så jævelig kritiske til alt. Isabell skriver veldig tydelig på at dersom man ønsker å gjøre et slikt inngrep så håper hun at vedkommende tar seg godt nok tid til å velge en klinikk som passer til deres behov og ikke baseres på hennes erfaringer og tar det for gitt at det blir bra resultat, alle har forskjellige kroppsfasonger og behov så ens erfaring kan ikke sammenlignes med en annens.

    38. Stakkars får vondt av hvor mye dritt folk sier ! Dem har det ikke noe bra med seg selv ! Husk på det 🙂

    39. En pupp rømmer til høyre andre mot venstre. Også henger de så langt nede, du ble lurt der as. Det er en fail operasjon. Nesa di er forferdelig. Man gikk for sånn barbie nese før i tiden. Moderne plastisk profesjonelle behandlere operer ikke noe sånt som ønsket resultat lengre. Naturlig er målet ikke påsatt helt annen nese. Jaja du er nok fornøyd med å se slik ut. Klipp litt av håret ditt.

    40. Du ligner en plastikkdukke jo:O du var mye penere før du begynte med alle disse operasjonene..og når folk spør deg om
      Ting her på bloggen så burde du kunn svare de, istedenfor bare overser du spørsmålene du får..du burde skjerpe deg, og begynne å svare folk..istedetfor er du så overlegen og driter i det..du har jo heller ikke vist et kroppsbilde her på bloggen som du snakket om, så bare juger du til leserne dine!? Det virker sånn..hold det du sier til dine lesere, og slutt og jug om ting..ellers mister du bare lesere vettu!

    41. Ikke sikkert det er så lett å finne ut av dette på egen hånd. Jeg skjønner at du ikke vil svare, men synes samtidig det er dumt av deg. Et svar er ikke en anbefaling nødvendigvis. Folk er såpass oppegående at de skjønner resultatet kan bli annerledes 🙂

    42. Hei,
      Et tips dersom du vil ha en blogg som har gode innlegg : rett på skrivefeilene dine. Du har så mange og/å feil, dårlig rettskriving, at man virkelig ikke klarer å ta innleggene dine på alvor. Jeg sier ikke dette her for å snakke dritt, men fordi det er virkelig noe du burde gjøre. Når det faktisk er jobben din kan du sette av 10 min av dagen din for å korrekturlese. Syns leserne dine fortjener litt bedre enn og/å -feil.

    43. Forstår deg, men samtidig så hater jeg når folk sier A, men ikke B. Du fortalte om begynnelsen, så hvorfor ikke avslutte det? Virker som en dårlig tease:/

    44. Nå som du har store pupper og lepper, kler du ikke så langt hår. Ro ned litt på leppene dine også! Så ser du nok bedre ut 🙂 Håper ikke målet ditt var å se ut som en puledukke liksom

    45. Først sier du at du vil være ærlig på bloggen og dele din reise med oss angående operasjonen fordi rumpa di blir ikke stor over natten. Det er ikke slik at vi vil være med gjennom reisen din ved å kun lese oppdateringer om hvordan det går med deg, sutringene dine, hva du og pierre spiser osv. som vi har gjort i flere dager nå, det er drit kjedelig. Ved å “dele reisen” og “ærligheten” som du kaller det, så vil vi vite hvor du opererte deg og hvordan hele prosessen er fysisk og psykisk.. Det finnes helt sikkert andre der ute som vil operere seg, men det har ikke nødvendigvis til å være det stedet DU opererte deg. Jeg er 100% sikker at de vil gjøre research om ALT før de setter seg under kniven selv, så jeg ser ikke problemet med at du kan si hvor du opererte deg. Vi spør om tips og råd. Det er ikke slik at folk kommer til å operere seg der fordi DU gjorde det. Som jeg har lest gjennom kommentarene så våger jo ikke folk å operere nesa der DU gjorde det, men selvfølgelig – folk vil gjøre research og få alt mulig av råd og tips. Så det helt latterlig av deg og dobbeltmoralsk og si at du er en ærlig blogger som vil dele alt når du først starter en reise med Istanbul-rumpeoperasjon-oppdatering-STOPP. Plutselig sier du ingenting mer og velger å ikke dele det vi virkelig lurer på. Ærlige og åpne blogger sa du?
      Ikke skriv et helt innlegg om å være en åpen og ærlig blogger og avslutte det med “kyss og klem fra bella” eller andre fjortisssetninger når du er helt det motsatte av åpen og ærlig. Klapp på skulderen din for en latterlig blogg og elendig blogger.

    46. Jeg vurderer selv neseoperasjon, og som mange andre skriver, kan du ikke bare være ærlig og si hvor osv, så kan man sjekke ut nettsiden og dermed få muligheten til å vurdere selv. Jeg hadde planlagt å dra til Libanon, men Tyrkia hadde vært mye bedre, siden jeg har vært der mange ganger før. Jeg er også eldre en deg, så ikke tro du bidrar til å forvrenge mitt kroppsideal 🙂

    47. Det burde særriøst alle respektere 🙂 Men dessverre fæle folk ska hænge sæ oppi alt… :-S Men stå på, dette klare du ♡

    48. Du er 22 år. På langt nær ferdig utviklet. Du har endret hele deg. Absolutt ingenting er til å kjenne igjen. Har du noen gang lest om eller snakket med andre som ser tilbake på den tiden de var 16-17? 21-22? “Husker du hvordan jeg gikk kledd da! Hahah! Husker du hvordan jeg såå ut? Herreguud, tenk at jeg så sånn ut!” Vet du hva det kalles? Normal tankegang. ALLE er sånn, og alle tenker litt flirete tilbake på hvordan man så ut som yngre. Den tankegangen kommer når man blir moden. Når man blir voksen. Det har du tydeligvis ikke blitt, og jeg gleder meg på dine vegne til du blir det. Du virker som en herlig jente, men finn på noe annet å gjøre. Få deg en meningsfull jobb, et par gode venner og omgi deg med mennesker som påvirker deg positivt. Det ser man veldig godt at du ikke har vært bortskjemt med.
      Sophie Elise holdt på akkurat slik som deg; endret utseende, opererte ditt og datt. Se hvor hun er i dag: hun ser tilbake på de dagene hvor alt var dritt og det eneste hun følte kom til å gjøre ting bedre var å endre på utseende? Nå sier hun at selvtilliten ble ikke noe som helst bedre av å operere nesa. Hun fikk bedre selvtillit da hun fant seg selv og forsonte seg med at “jeg er meg og det er bra nok” Det kommer du og til å gjøre 🙂

    49. Ikke at det e så interssant for mæ å vite det, men det e jo mange som faktisk tenke på å ta kirurgiske inngrep. Da like dem jo gjerne og spørre noen som har gode erfaringe, sånn som du. Man anbefale jo bare ting man e fornøyd med. Når det e sagt, så anbefale du jo ingen å dra til en plass, bare fordi du sir at du har vært der og at du ble fornøyd. Vet ikke om du skjønne ka æ mene, men ja 🙂 Syns forresten at du e veldig tøff gjennom alt det som skjer, kan tenke mæ at du får en del hat og frekke kommentara fra folk som ikke har nokka dem skulle sagt når det gjeld dæ. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg