Om årets PH

To ord: Caksel Hotel. Det er alt jeg har å si. Ha ha ha! Nesten, hvert fall. Altså, jeg synes nesten at det begynner å bli skikkelig kjedelig å se på årets sesong, det er jo for enkelt! Det er liksom Carl Aksel på toppen der, hvor han spiller og styrer på. Hans planer går som oftest i oppfyllelse, uten vanskeligheter. Jeg er selvsagt glad på hans vegner, men altså… Det blir jo kjedelig??? Eller? Hvorfor prøver ikke de andre å spille enda hardere, og fremtredende når de VET at CA er så flink med sitt spill, på forhånd? For jeg mener, det vet de jo nå – etter så mange ganger?

Nå fikk jo den andre alliansen smelt inn et lite hugg, og det var søren meg på tide. Missforstå meg ikke – jeg heier på Carl, men sånn TV-messig blir det jo kjedelig når det blir så enkelt. Jeg vil se action, drama, krig! Jeg håper at det blir mer spennende fremover, for nå begynner jeg søren meg å kjede meg, altså.

Kom igjeeen PH! Og heia Carl! 

xoxo fra fjorårets legender.

56 kommentarer
    1. Dere to er bare det søteste paret, virker ut som dere har det kjempefint sammen, og at dere er der for hverandre like mye begge to. Dere er hærlige <3 håper alt det beste får dere begge, dere er så gode begge to 🙂

    2. denne sesongen er så mye bedre enn forrige, og de viser ikke alt drama akkurat. PH setter Carl veldig mye i fokus, man ser jo 10 ganger mer av han enn alle andre deltakere. Men mye av han blir kjedelig i lengden som du sier. fjorårets legender? hahh, spar meg. heldigvis ingen som deg der inne, alle virker så selvsikker og selvstendige! 🙂

    3. “Fjorårets legender” for real? Husker såvidt at du var med. Du virker som du er desperat etter oppmerksomhet, shame.

    4. Hah fy faen, du nekter ikke heller. Skjønner ikke helt griea med deg. Hver gang du legger det ut noe er det alltid en misledende komentar, man blir bare skuffa når man heller ser at det er kun fjas tbh.
      Noe annet som du og Pierre virkelig burde sjekke dere selv for er at dere snakker om problemene deres om hverandre via bloggene. Som FKS når du trodde du skulle ende opp singel, gosh. Hvorfor ikke snakke med hverandre?

    5. Skjønner virkelig ikke hvorfor dere som syntes Isabell er så “syyyyk teit og stygg” osv gidder å bruke tiden deres på å lese bloggen hvis dere mener hun er så fæl. Dere er så tøffe bak tastaturet! ;*

    6. De siste 4 sesongene av Ph har var dritkjedelig. Alt er alt for oppsatt, og det blir veldig mye av det samme. Alle deltagerne er jo helt like – like kjedelige.

    7. Du sier du blir flau av å se på hvor bitch du var på ph ifjor, men Carl Aksel spiller jo like drøyt og skittent som dere gjorde. Så hvorfor heier du på han men samtidig sier du angrer på spillet ditt?

    8. carl aksel e det grimmeste eg noensinn har vært borti. møtte han på rhodos, og måten han gikk rundt og snakkte ned te folk som om han skulle vær noe mer verdt enn andre va heilt uforskammelig. stakkar moren hans

    9. Hahahahhahahah folk må slutte å hate as!! You do you Isabell! Du virker som
      En kjempe søt jente, og Pierre virker som en trivelig fyr! Leser bloggen din, og digger suksessen din, det er det! Fortsett sånn! 😀

    10. Herrejesus folkens! Tipper det var en god del ironi og med et glimt i øyet at hun skrev “fjorårets legender”. Chill!

    11. Er helt enig!! Jeg syntes vanligvis paradise er kjempe gøy, men i år er det dritt kjedelig.. Ikke noe spesielt morsomme deltagere, alle er vanlige.. Må liksom ha litt mer action og krig, dårlig sesong.. Husker jeg lo sykt mye Ifjord, og var så spent, men nå vurderer jeg å droppe å se pga er så kjedelig ://
      Følger med på bloggen din hver dag og Pierre sin! Dere er herlige!! Er liksom ikke triste innlegg eller bare outfits, er liksom noe annet hver dag, så det er gøy! Stå på 🙂

    12. Er du fornøyd med rumpa? 🙂 Følte det gikk sykt raskt at du var på bena igjen, eller er det bare meg som ikke henger helt med? hehe. Er det vondt fremdeles eller er du helt fin nå? 🙂

    13. Lol, alt dere gjorde når du og fjortisgjengen var med i fjor, var å bitche rundt som noen forvokste divaer. Get a grip..

    14. herregud! Slappa da folkens, skjønn ironien da! Og kanskje hun angrer på måten hennes allianse spilte på men det var de som vant. På paradise så varer ikke ærlighet lengst, du vinner ikke ved å være god, snill og ærlig med alle, det er et spill

    15. Om dere ikke ser at “fjordårets legender” er skrevet med en humoristisk baktanke, ville jeg holdt meg langt unna å i det hele tatt lese blogger – for da må dere misforstå mye ass! jeeze

    16. Kjæresten din ble akutt syk og ligger på sykehus. Og like etter legger du et ut et innlegg om dagens antrekk. Egoistiske drittkjerring! du tenker kun på deg selv!

    17. Syns at Øystein og c a burde bli sendt ut av hotellet! Det har vært alt for lett for Øystein siden han liksom er den kjekkeste. Håper så indelig at Eilen og han vinner og at hun slipper kula ! 😀

    18. Ble veldig kjedelig etter at Mayyo dro! Han var den som lagde liv og hadde bra humor og underholdningsverdi for oss seere å se på. Resten går bare rundt der å tripper etter Carl Aksel, bortsett fra et par stykker som tør å ha sine egne meninger! Gleder meg til CA blir shippet ut, så slipper vi at alle skal gå rundt å være slavene hans der inne, og endelig kan få sin egen mening i spillet!

    19. Syns årets sesong er helt jævlig kjedelig. Det skjer ikke en drit, Carl Aksel styrer hele greia. Kan nesten ikke tenke meg at han ryker ut. Det er ganske klart at han kommer til å vinne ph.

    20. Mayoo er ekte legende!! Savner han :(( han er min favoritt!! Men elsker at Carl Aksel er seg selv der inne? i virkleigheten er han heeeelt annereldes.

    21. Kan du ikke svare mer på spørsmål i kommentarfeltet? Når du sier du skal være åpen og ærlig og blogge om operasjoner og utseende, så syns jeg nesten du kan svare på spørsmål om dine tanker og valg…

    22. Hei!
      Du, jeg synes bloggen din er en av de aller aller beste, men i det siste har du ikke vært så veldig på. Du svarte blant annet ikke på alle spørsmålene på spørsmålsrunden og du er generelt ikke så aktiv med de kule Isabell innleggene dine. Skal du slutte? Eller bare har du en litt avslappet periode ?

    23. Beste Pierre og Isabel😚 Håper dere begge har det bedre nå💕 Ønsker dere ALT godt😚 STOOOR KLEM TIL DERE FRA MEG😚💕

    24. Jeg er enig i at årets sesong er litt kjedeligere enn vanlig, men i fjor uttalte flere psykologer seg om at 14/20 deltakere hadde psykopatiske trekk som narcissisme og TV3 fikk en del slakt for å tillate den castinga, da flere heller burde vært hos en psykolog enn på tv. Det virker jo faktisk som om de har tatt det til seg og castet vanligere/kjedeligere mennesker. Men så har vi Carl Aksel som virkelig virker som en manipulerende og kald psykopat. Jeg heier på Eileen, elsker når førsteinntrykk er så feil! Minner meg om Elin i fjor, man tenkte “peneste jenta på hotellet, berte med god selvtillit som gjør mye utav seg” også viser begge seg å være fantastiske og gode personer 🙂

    25. Så det om carl aksel eller hva han heter på god kveld norge om at han har sex hele tiden,på en måte ser jeg ikke for meg at han har veldig drag på kvinnfolk ,han er ikke spesielt good looking,men kanskje de jentene han er borti tas lett når fyren har selvtillit

    26. Fjordårets sesong var den beste! Du, Martine, Pierre, Harald og Mathias gjorde PH til tidenes sesong!! Nå håper jeg det skjer mye action på hotellet fremover! 🙂
      Deg og Pierre er best ;-* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg