en fin dag

Annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JEANS: TOPSHOP
WATCH: RIVER ISLAND
BAG: CÉLINE
TOP: HERE
SHOES: ZARA

Hei fra en meget fornøyd Isabel!

Er det like fint vær hjemme, som det er her i Sverige? Det har vært strålende sol i hele formiddag, og himmelen er skyfri. Det er så skjønt! Endelig er våren her på ekte, dere! Hvor deilig er ikke det? Det er ganske rart å se hvor mye været har å si på humøret ass. Godt humør = en super happy Bella. Jeg er nok ikke alene om å ha det slik, he he. Vi har utnyttet været for all det har vært verdt med en tur på stranden hvor vi koste oss med hver vår is. Ellers har vi vært på en kjøretur litt rundt forbi her i Falkenberg.  

Pssst… Til slutt! Beklager for dårlig oppdatering de siste to dagene. Dere vet jo at jeg i utgangspunktet alltid publiserer tre innlegg daglig, men det har jeg ikke klart å opprettholde de siste to-tre dagene. Jeg vil at dere skal vite at nå er jeg back on track! 🙂 Senere i dag kommer et innlegg om årets Paradise sesong. 

Vi skrives, fine. Nyt denne fridagen. Klem fra meg!

50 kommentarer
    1. Er det implantat du har operert inn? Eller er det noe annet de bruker? Virket veldig naturlig og fint 🙂

    2. jeg lurer på noe veldig random, hvor er store søstra de ? jeg ser henne ingen sted og du snakker aldri om henne? ingen bilder av henne? skal ikke søstere være sikkelig close ? du kommer mest sannsynelig til å ignorere dette spørsmålet…. men da vet du ialfall at noen lurer på hvor hu er

    3. Syns ikke du skal ha et mål om å ha tre innlegg om dagen, sats heller på å ha lengre og mer utfyllende innlegg med interessant stoff.
      Ellers så får du kose deg i Sverige!

    4. Kvalitet ovenfor kvantitet.
      Du skriver kanskje 3 innlegg om dagen i gjennomsnitt, men de er veldig korte. Sånn typ, nå har jeg nettopp svart på email, må løpe, snakkes senere.
      Tenkte på dette da jeg leste bloggen til Ida Wulff og hun hadde et kjempefint innlegg om København tips.
      Mange toppbloggere som legger ut 1 innlegg om dagen, ikke det engang, men de har litt mer fylde og kvalitet.
      Bare litt konstruktiv kritikk.
      Også et lite tips og lese gjennom innleggene først og sjekke rettskrivningen før du publiserer 🙂

    5. Kan du skrive hva du syns om deltakerne på paradis i år? Hvem tror du at du hadde kommet best overens med, og hvem hadde du ikke kommet overens med? Og hvem av guttene syns du er kjekkest?

    6. Veldig fine bilder! Du er så pen. Kan du ikke legge ut før og etter bilde sånn ordentlig av rumpa? Vurderer selv når jeg blir eldre, og er så fint å se hvordan det ble på deg 🙂

    7. synes du har fint hår nå altså, men likte mye bedre det du hadde før. men det er jo bare min mening da 🙂

    8. Hei.. jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om deprisjon og kjærlighetssorg? om du har opplevd noe av det. 🙂

    9. du prøver så hardt å ligne på Kim K men du ligner mer på en ku enn noe annet / er nok ikke første gangen du har hørt eller lest dette men uansett, gi opp. du er så jævla retarded og du er helt på bærtur. //// hvorfor har du fjerna fett fra lårene og ut til rumpa? æsj herregud så ekkelt det ser ut. du er FOR tynn! visste du ikke at former består av tits, lår, booty + fin mage? u har bare ekle pupper
      med stort mellomrom og flat rumpe (enda etter operasjon) og NULL lår æsj

    10. Jeg synes det der med å være frekk mot henne er ikke bra om hun vil ha større rumpe så vil hun ha det man kan ikke gjøre noe med det. Det er hennes valg om hun vil ha større rumpe eller ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor folk blander seg inn i dette. Folk er sjalue til døden. Hennes valg ferdig!!!

    11. Jeg tror antrekksbildene dine hadde blitt mye bedre om du hadde strøket klærne før du tar de på. Synes det er en gjengående ting her på bloggen, virker som du bare pakker opp shein klærne og tar de rett på. Synes du hadde sett mye mer “polert” ut og hadde fått klærne til å ikke se så billige ut. Om du ikke liker å stryke så er håndholdte steamere veldig 🙂

    12. Helt latterlig at du i en kommentar ovenfor her påstår at man ser den nye rumpa di.. Man ser 1 % av den..

    13. Til den person som kommenterte kl 19.14. Fy flate hvor frekt. Du kan ikke ha det godt med deg selv. Om du ikke liker bloggen så la vær å lese og komme med stygge bemerkninger.

    14. Det skrives så forferdelig mye stygt og hatefullt her. Selv om du sikkert er en tøffing, Isabel, er jeg sikker på at det går inn på deg og vil prege deg – bevisst eller ubevisst. Selv om det nok vil føre til færre lesere, synes jeg du skal ta vare på deg selv og stenge kommentarfeltet. Enhver kan bli ødelagt av slikt som dette.

    15. Så utrolig nydelig du er Isabel <3 du er favoritt bloggeren min! Stå på, keep on with the good work, forsett å vær den hærlige deg selv!

    16. Tragisk å bevist klikke seg inn på bloggen å skrive dritt. Hvorfor gidde det, da er du med på å finansiere hennes inntekt. Det gjelder alle dere det ute som ikke liker Isabelle. Da må man ta et standpunkt ikke gå inn å bidra til at bloggen får lesere.

    17. Du vet at bella betyr skjønnhet på fransk? Begynner å se meg rimelig lei på at du kaller deg selv for en skjønnhet! Å vertfall til så mange lesere som du har.. men godt å ha selvtillitten på topp da 😀

    18. Ja till den som skrev 19:14, helt idioti. Jag brukar inte gå in och skriva kommentarer men den där kommentaren tillhör en person med enorma problem och hoppas verkligen inte isabel tar åt sig ett ord, för är ren skit. Inget stämde, varken före operation eller nu efter!

    19. Kan du ikke legge ut ordentlig bilde av rumpa? Så man ser resultatet? Man ser jo ingen forskjell på disse bildene, bare at lårene dine har blitt smalere😊

    20. Er dette det innlegget du henviser til når du sider, “så den nye rumpa på bloggen”? Såfall må jeg si meg skuffa. Her viser du svært lite av rumpa så må si meg skuffa. Håpte du kunne legge ut noen bilder som faktisk viser runpa. Kanskje i bikini eller ne? 🙂

    21. Til dere som sier at hun vil ligne på Kim K, rumpa til Kim er ENORM og det er tydelig at dette ikke er tilfelle her… Minner meg mer om rumpa til Kylie Jenner og jeg har ett ord FABULOUS 😀 Gleder meg til før og etter bilder

    22. Du ser fantastisk ut!
      jeg forstår ikke at folk orker å bruke engergien sin på å skrive negative kommentarer om deg!
      Du er kjempe pen, du har en fantastisk personelighet og kjempefin utstrålig!
      Elsker kroppen din! du ser kjempe bra ut!
      fuck them hatersss!!!
      Håret ditt er fantstisk, du kler alle farger :O heldige deg ! <3

    23. hei Isabel! først vil jeg si at jeg liker personen du er, stå på! det kan ikke være lett å være en offentlig person for alle har sine tanker og meninger om hva som er rett og galt! denne kommentaren er kanskje litt motsiende til hva jeg nettopp har sagt, men jeg mener ingenting vondt.
      jeg er ei jente på 15 år og regner med at mange jenter på min alder har en tanke om hva det perfekte kroppsidealet er, og kjenner en del på kroppspresset i dagens samfunn. Jeg synes det er bra at du er ærlig om operasjonene dine, men det er noe jeg ikke skjønner. i innleggene dine sier du at du skriver om operasjonene dine fordi du vil være åpen og ærlig med leserene dine, og at du “føler med oss” om kroppspresset og alle operasjoner som blir tatt i dagens samfunn. Men hvorfor skriver du så mange innlegg om hver enkelt operasjon? det ville være nok med et skikkelig innlegg hvor du forteller det du vil fortelle om operasjonen og legger med bilder av resultatet hvis du ønsker det, slik at du kan være helt ferdig med å fortelle om operasjonene. I stedet skriver du mange små innlegg og vi får stadig høre om operasjonen. jeg tror nemlig ikke det er sunt for oss å høre om dette i en stor grad.
      håper du skjønner hva jeg mener, og tenker over dette. Setter stor pris på om du vil ta deg tid til å svare meg.

    24. Til anonym som sier hun kaller seg en skjønnhet fordi hun skriver bella: Hun heter Isabel og derfor “kallenavnet” bella 😉
      Du får så mye ufortjent dritt at det er helt sykt…! Stå på og kjør ditt eget løp! Heier på deg👏🏽

    25. Jeg synes det er flott at du er såpass åpen om inngrepene dine, og dokumenterer at det ikke bare er en dans på roser.
      Jeg har selv hatt plastisk kirurgi (fikk det dekket av staten, av helsemessige grunner) men det er virkelig noe som kan bedre så mye på hele livskvaliteten. Selvsagt er det veldig dumt at samfunnet får oss til å tenke slik, men nå er det sånn det er.
      Foruten litt store bryster for min smak, synes jeg inngrepene dine har vist seg veldig vellykket, og du ser virkelig fantastisk ut! Spessielt uten sminke. Ønsker deg en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg