IT WAS EXPENSIVE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

147 kommentarer
    1. Kan du ikke ta før og etter bilde eller no? Slik at følgerne faktisk får se det virkelige forandringen

    2. Omg du har fått fineste rumpa😍 Du er så flott Isabel selv om den er ikke ekte så liker alle vi det fineste og selff gjør man hvis man har råd til det❤️

    3. Folk kan mene hva de vil om plastikkoperasjoner, rumpen ble helt smashing, det er ikke noe å diskutere engang!

    4. Enig! Før og etter 😊 Vet vi egentlig kan finne et gammelt bilde selv, men det må jo være fra samme vinkel og med samme klær for å se

    5. Anonym: Det er det 🙂 Men det er ikke en stooor Kim K ass, da det ikke var det jeg ønsket. Jeg har fått den rumpa jeg ville ha, med litt mer fylde og perfekt form 🙂

    6. Jeg ser ærlig talt ikke forskjellen.. Synes midjen din ser mindre ut, men det er kanskje fordi du går med korset?

    7. Det så jo kjempebra ut! Har du fått implantater, eller brukt ditt eget fett? Stussa litt da du ikke har noe fett å flytte på:)

    8. Perfekt størrelse til din kropp 🙂 “Bra” den ikke er så massiv, ikke at det hadde påvirket meg på noen som helst måte, men nå ser det veldig naturlig ut! Har du tatt implantater eller er det brazilian butt lift? Har du noen arr? Skjønner om du ikke vil svare, men prøver allikevel 🙂 Ha en fin dag videre!

    9. Wow, så utrolig fin den ble!! Jeg synes du bare skal stå på Isabel! Folk kan dømme og synes hva de vil, men om de nekter for at du har blitt kjempe fin etter operasjonene så lyver de til seg selv 🙂 Og til noen av dere som har kommentert over meg, tror dere virkelig hun får lyst til å legge ut før og etterbilde når dere spør på en så frekk måte? Noen glemmer folkeskikk når de gjemmer seg bak en skjerm altså…

    10. Jeg har fulgt deg helt siden dag 1 på Paradise og du har alltid vært vakker. Du var vakker før operasjonene og du er fortsatt strålende vakker. Operasjon eller ikke…du er SMASHING! Utsiden er vakker og innsiden er vakker. Det gjør deg til en ubeskrivelig vakker person 🙂

    11. Vet ikke helt om du vil svare på ting om operasjonen i kommentarfeltet her men jeg syns rumpa di ble helt fantastisk bra! Og lurer egentlig bare på sånn ca pris på hva det kostet? Har tenkt veldig lenge på det selv og har hørt at han i Istanbul er veldig flink men jeg ville vente med å se ditt resultat før jeg forhørte meg om mer😀 Håper du er villig til å svare! Resultatet ditt ble iallefall helt smashing!!!

    12. Føles det annerledes å sitte nå? Har alltid lurt på om man kjenner stor forskjell på før og etter operasjon?

    13. den så bra ut👌🏻😊 håper du er fornøyd! det hadde jeg vært😻Fin kjole også! btw: hvordan føles d å sitte nå?😂 Er d litt annerledes?

    14. Isabel !!vil bare si at uansett hva folk sier…så er kroppen din perfekt!!selvom du har fikset på den!!😻dette er ditt valg!!og hvis du følte at dette var rett så var det d for deg!
      Jeg tenker at du ikke bare tenkte:hm kanskje jeg skal operere meg,siden jeg har jo rå så hvorfor ikke?
      Du har helt sikkert tenkt lenger over dette og bestemt deg ordentlig!!og det er det rette her!!du vil alltid være den samme bellaen vi elsker bare med litt mer fyldighet her og der!!☺️Ha en fin dag videre

    15. Jeg lurer på om du har et inlegg hvor du skriver hvor du var å gjorde dette? Var det implantater? Og du har en utrolig fin kropp og du inspirerer meg veldig! Elsker deg og bloggen din😻❤️ Takk for svar på forhånd

    16. Er det rundt 80000 for å få større rumpe?? -dette hjelper ikke unge jenter mot kroppspress,tragisk …

    17. Jeg lurer på hvordan det blir hvis du evt legger på deg/går ned i vekt?
      Og hva med når du blir eldre?

    18. Ser ut som den ble mye mer vellykket enn nesa og leppene 🙂 På det bildet der syns jeg det så nesten naturlig ut 🙂

    19. Flott stump, men girls ta nå å kikk i arkivet hennes så finner dere jo før-bilde. hhaha, kommer sikkert bilde av rumpa i bikini utover sommeren, så smør dere med tålmodighet 🙂

    20. Kunne du ikke legge ut før og etter bilde og skrive litt fakta om operasjonen? Hvordan det gikk, hva de gjorde og hvordan du føler det er nå. Mange folk jeg følger på YouTube og andre steder forteller litt mer om dette og jeg syntes det er veldig interresant 🙂

    21. så lenge du er fornøyd! 🙂 men man kommer alltid til å se med en gang at den er fake, på grunn av tynne lår. stor rumpe naturlig = lårene blir fyldigere også.

    22. Perfekt! Fin stump du har fått 🙂 Men kan du si en helt ærlig ting..tror du Sophie Elise har gjort det samme? Altså rumpeforstørring? Man ser jo at rumpa hennes over natten ser ut som to bowlingkuler, også ser man arrene rett under…syns du henne bør være ærlig om inngrepet sitt?

    23. Ååå!!! Heldig!! Gud så fint resultat!!
      Du er en definisjon på perfeksjon, virkelig! Alt ved deg er pefekt, personligheten og utseende.
      Du skriver også utrolig bra noe som har gjort at jeg virkelig føler jeg forstår deg. Stå på og forsett som du har gjort! Ærligheten din er den av de tingene som gjør at eg ser opp til deg<3 Håper du vet at du har taklet denne situasjonen utrolig bra med tanke på hva du har valgt å dele.
      Du må også vite at du ikke påvirker noen, alle har sin egen vilje! Jeg synes det er bra at du tar valg ut i fra hva du selv ønsker, det viser at du er sterk og står opp for deg og ditt!
      LYKKE TIL VIDERE, håper du og Pierre får det supert fremover og at ting faller på plass😊
      - Har du forresten noen gode øvelser for magetrening?

    24. Æææ det var jo sykt fint! Fikk en utrolig fin timeglass figur på hele kroppen💗 + veldig naturlig 💗 Når kommer innkjøpsvideoen forresten?

    25. Tragisk! Like falsk som hele deg… Hva er foressten ekte med deg, du blir latterliggjort for dine sinnsyke handlinger!

    26. jeg likte å lese bloggen din før fordi du var alltid så ærlig med oss leserene dine.. men føler du har begynt å lure leserene dine litt for å få likes og klikk.. du lovet å fortelle om opprasjonen osv å at du skal være ærlig om alt.. det stemmer jo ikke? viss du bare har tenkt å dele ting halveis er det jo ikle noe poeng i å dele ting i det heltatt..

    27. Ja, den er jo fin… Men er det verdt det? Den rumpen du hadde var jo din ekte rumpe, perfekt for din kropp og 100% deg. Dine særpreg forsvinner jo når du opererer deg. Man vil jo være unik og seg selv, eller?
      Ikke kritikk mot deg, men du skaper et press selvom du sier du ikke gjør det. Du er “standaren” som alle unge jenter ser opp til. Skal ikke fortsette, men vær forsiktig. Du har stor påvirkningskraft, og du bruker den nok litt feil og farlig.

    28. Lignet faktisk en smule på Sophie Elise sin. Før og etter bilder kan jo folk bare lage selv om ønskelig😁

    29. Jeg syntes rompen din ble veldig fin! Man ser forskjell! Du har gått for et naturlig og fint resultat. Absolutt verdt det spør du meg. Stå på Isabell. Husk at alle drittungene som kommenterer her kun er sjalue. Det er synd på dem.
      Jeg er også veldig glad du står frem med dette. Sophie Elise har jo også operert rompa hennes, men står ikke frem.

    30. WOOOW! It looks smashing😍😍 elsker rumper, selv om jeg er jente så er en fin rumpe det ultimate 🙂
      Lurer litt på en ting, hvis det er implantater hvor legges da inn? Under liksom som på puppene?

    31. syns det er bra du er ærlig! all cred for that! Bedre du bare sier sannheten at “ja jeg har operert meg, noen trener jeg kjøper” å heller virker provoserende for noen på den måten en at du gjør som sophie elise gjør nå. Hører på kristin hun style whatever dama å holder kjeft om rumpe forstørring å påstår at hun har trent seg til 5 ganger større rumpe på 3 måneder. Ser også at det kan være værre for unge mennesker sitt selvbilde en det du gjør.

    32. Blir spennende når du kommer tilbake til Rhodos og alle du jobbet med i fjord bare what hvem er du. Fake

    33. Wow, for en utrolig flott figur! gratulerer med et fantastisk resultat!! Har selv en venninne som har utført lignende operasjon, det ble smashing!! På tide å spare penger….:-)<3

    34. Wow. Den kan du være fornøyd med. Ble skikkelig misunnelig på den der. Vil den holde seg slik eller må man gjøre noe mer om noen år?

    35. Kan dere vær så snill å slutte å mase om før og etterbilde? Hun har sagt at det ikke blir noe før og etter bilde.

    36. Heei😍Jeg er 100% sikker på at vist jeg hadde hatt like mye penger som du har (siden du fortjener det!!) hadde jeg gjør/ brukt de på akkurat lik måte som deg! Du lever en vær jente sin drøm😍rompen var utrolig fin!! Men jeg lurte på om du kunne holde oss oppdatert på brund og blid konkurransen du er med i??😍😍

    37. Du er et dårlig forbilde,fatter ikke at ei på 22 år opererer seg!!! Hvordan skal du lære dine barn,hvis du får,at de er perfekte som de er?

    38. Altså man ser jo klart og tydelig i innelggene at dette er ett litt sårt emne og at jenta ikke er helt komfortabel med å bare hive ut all info,vise og fortelle alt i detalj.
      Synes vi burde være litt forsiktige med å spør etter før/etter bilder og lignende.. tror det tok mye krefter for å bare legge ut dette. hadde vært kjempe redd selv!
      du er tøff! Heier på deg 🙂

    39. Syns resultatet ble kjempefint! 🙂 De som komenterer negativt kan du bare glemme. De er sjalu, uansett 🙂

    40. Man kan mene hit og dit om operasjonene og det gjør forsåvidt jeg og, men å si noe annet enn at resultatet er lekkert , det ville bare vært stygt. Så, gratulerer med ny og flott rumpe 💕

    41. Hva er grunnen til at du valgte istanbul for begge dine plastiske operasjoner?❤️Hva måtte du betale for de?❤️Superfint

    42. Nydelig bilde!
      Men hvis målet ditt er å skjerme leserne for kroppspress ved å unnlate å komme med før og etter bilder og mer i formasjon, så tar du feil. Jeg tror realistisk info ville fått flere til å tenke seg bedre om, istedenfor å bare “trylle” fram rumpa sånn her.
      Hvordan er det å gå rundt med fake rumpe, sånn helt ærlig? Hvordan føles det og kjennes det?

    43. Gratulerer med å ha kastet bort masse av penger for å få null rumpe. Gratulerer. Du har bommet helt, for dette ble ingen imponert over.

    44. Hva er vitsen med å utsette seg for noe som er såå vondt, når man ikke ser forskjell på før og etter-resultatet?
      Og forresten, lillesøsteren din er SÅ nydelig. Hva tenker du om det at hun en gang kan bli like usikker på utseendet ditt som deg, og begynne å operere seg i hytt og pine?

    45. Ble driiiitfint! Må være blinde de som ikke ser forskjell, eller bare sjalu og skal si at du gjorde denne operasjonen for ingenting, lol. Lucky Pierre ;))

    46. Hei Isabell!
      Jeg leser ikke bloggen din jevnlig men er innom i ny og ne. Ville bare si at du har fått deg en skikkelig fin stump! Ikke bry deg om de negative kommentarene.. Bitches gotta hate for at de ikke har penger til å kjøpe en stump de selv vil ha haha!
      Har selv ganske så flat rumpe altså.. Og selv om jeg ikke kunne tenkt meg og kjøpt en rumpe selv, syns jeg ikke disse kritiske menneskene skal fortelle deg hva du bør og ikke bør gjøre. Gjør hva du syns er best! Bare ha i bakhode at du må forsvare det senere i livet(med tanke på barn osv. om du noen gang planlegger å få det:)
      Jeg syns du virker som en kul person og syns det er latterlig hvor mye dritt du får slengt siden du velger å operere deg. Ikke bry deg om de som ikke kan sette seg i din posisjon og valg du har tatt. Ha en fin uke!

    47. Var skeptisk men synes det faktisk ble utrolig fint! Og må
      Bare si at all creds til deg som er ærlig om hva du gjort i motsetning til Sophie Elise som “har trent” seg til en enda større og rundere ræv enn deg over natta. Da kan mam begynne å snakke om dårlige forbilder osv.. Stå på isabell! YOU are the real deal!

    48. Har du planer om et innlegg hvor du forteller din opplevelse med operasjonen?
      Syns du kledde det veldig godt

    49. Hahaha. Gleder meg til neste operasjonen. Blir spennende å se hva du ender opp med å se ut som. Fake er ikke fint. Men i ditt hodet og miljø er det kanskje det?
      Hahaha. Og du tørr ikke å vise før og etter bilder. Voks opp lille venn.

    50. den ble Perf!! så skikkelig naturlig ut! ikke bry deg om frekke kommentarer.. du er sterk, og du er utrolig nydelig! elsker bloggen din

    51. Hva tenker du om at Sophie Elise også har tatt et rumpe løft? Henne har ikke skrevet det på bloggen sin. Hun trenger ikke skrive ting for å få mer oppmerksomhet. Henne veksler mellom å være #1 og #2. Hvor lenge tror du at du klarer å holde deg på top 10? Må si at bloggingen din har tatt seg veldig opp. Det er morsomt å lese hva du tenker, se bilder fra hverdagen din. Men det er en stor del av meg som gremmes. Greit du blogger, men alle følgerne dine føler jeg du har fått gratis ved å være med på Paradise. Er det virkelig så lett å bli populær i Norge? Du er digg med pupper,smil og rumpe. Jeg sikler av deg, men det er blanda følelser. Du ser uansett sykt bra ut. Jeg vil at du skal fortsette å ha kommentarfeltet ditt, men jeg skjønner at det kan bli litt mye av og til. Kyss og klem <3

    52. Den ble flott! Ligner på den Sophie Elise har kjøpt, men din er penere. Hun har tatt litt i overkant mye. Og så lyver hun om det i motsetning til deg. Aller helst er jeg for det å være naturlig, men det er opp til hver enkelt. Det er fullt lovlig og folk er forskjellige. Men kudos for å være ærlig!

    53. For all del, operer i vei på privaten – men uansett hvor mye du rettferdiggjør det for deg selv å publisere masse om det så er dette med på å normalisere store plastiske operasjoner. Publikum her virker ganske ungt. Kanskje revurdere hvor mye spalteplass operasjonene dine får?

    54. Rebekka din dumme f.. Det koster ikke 300 tusen. Haha
      Stå på Isabell! Herlig at du står frem med dette.
      Sophia Elise har putselig fått en stor rompe over natta.. Og i det siste har hun lagt ut mye bilder av rompa hennes. Dette er jo morsomt. Syntes hun av alle burde støttet deg i og med at hun har gått gjennom helvete tidligere når hun har gått frem med operasjonene hennes. Nå leker hun smart og tror hele Norge ser henne anderledes kun pga hun skjuler ting og legger ut “smarte” innlegg. Please… Isabell du fortjener 1 plass

    55. “80k for rumpe”, “300k for rumpe”.. Broes.. first of all, slutt å snakk om ting dere ikke vet. The other thing, “kvalme” er dere ikke, så slutt å dramatiser. And back to the point, vanlig pris på Brazilian Butt Lift ligger på rundt 44k nok.

    56. Har dere lesere med alt å gjøre?hvor gamle er dere som må lete etter feil hos andre,føles det bedre?og rakke ned på andre bloggere her inne sier vel alt om dere!!gå heller inn på fb eller instagram å legg igjen en kommentar med full navn,og se hvor tøffe dere er då!!!

    57. Det her er bare veldig veldig trist. Skremmende hvor mange unge du når ut til. Du var jo så naturlig pen..

    58. Den ble råfin ❤️ Ikke for stor, ikke for liten og passet perfekt til din kropp. Kan jeg spørre om du la inn implantat eller brazillian butt lift med eget fett? 🙂

    59. Den er jo fortsatt kjempe liten da, men bra du ikke endte opp med gigarumpe, ingen ville trodd at dette er etter! Så ble jo natulig..

    60. Haters don’t really hate you, they hate themselves;
      because you’re a reflection of what they wish to be, may karma hit them back for all those ugly words…….

    61. Den ble kjempe fin! Passer perfekt til resten av kroppen din:) dro du og sophie til samme lege? Den er veldig lik😊

    62. Steng kommentarfeltet Isabel! Du fortjener ikke å få den driten som kommer her…Synd ikke andre kan glede seg på andre sine vegne. Du er ærlig om dine ting iallfall, å det skal du ha creds for! Du hadde ikke trengt å vært det!
      Beklager virkelig fra rasen min all den dritten du får, orket bare lese 1/3 av kommentaren over her så ble det nokk. Så steng driten så tror jeg du får en skikkelig løft i hverdagen! Så kommer sikker de positive kommentarene igjennom på andre plattformer.

    63. Håper du ikke får barn sånn siden hva fan skal du si til datteren/sønn din som ligner på den uopererte utgaven av deg selv. “du er perfekt som du er” det går jo ikke… Lykke til

    64. Sykt hvor bra den ser ut!
      Og noe annet jeg tenker veldig mye på når jeg leser bloggen din, er; tenk om du aldri hadde blitt med på paradise?? Tenk så mye det har snudd rundt på livet ditt, til det positive. Du er utrolig heldig, og jeg misunner deg mye! <3

    65. Oi Isabel, rumpen din ble virkelig fin 😀 håper du også er fornøyd! Skjønner godt at du ikke vil dele alt slags fakta om operasjonen pga all den kritikken du får. Jeg må jo si ærlig at jeg skjønner ikke hvorfor du begynte å operere deg, du var jo så nydelig i fra før. Men tingen er, som mange tydeligvis ikke skjønner, er at det spiller ingen rolle hva oss andre mener. Det er ikke vi som våkner hverdag og er isabel, vi vet ikke hva du tenker og kanskje har tenkt i mange år om deg selv, og hvilke insecurities du har. Alle har jo ting man ikke liker ved seg selv. Men vi roper ikke ut om det? Hvorfor forventes det at profilerte personer skal gjøre det? Du er jo ikke mindre menneskelig bare fordi du er blogger. Som sagt jeg forstår du ikke vil dele, men jeg er såå nyskjerrig! Så håper du ombestemmer deg hehe. Du er super Isabel, vi er mange som liker deg og ser opp til deg, og ikke minst støtter deg. Ikke glem det ❤️

    66. Alle lesere burde få komme med sin mening, selv om ikke alle har samme mening om feks dette temaet? Helt seriøsrt, folk må slutteå ta seg så nær av at man får kritikk av folk. SELVFØLGELIG vil det komme kritikk når man opererer kroppen sin! “Love yourself”??? Ja særlig. Du er jo ikke samme mennesket som kom ut av din mor lenre? Du har rett og slett endret på hele deg, du er ikke et ekte menneske mer en gang. (Type utseende). Du består blant annet av av: PLASTIKK og andre ingrep. What. Hvordan kommer det til å gå med våre neste generasjoner når folk som ser nydelig ut naturlig ikke klarerå akseptere den de er, og slik de er født. Hvordan skal du kunne si til barna dine ” Vær fornøyd med deg selv”…. Kanskje 7 åringer kommer til å sitte og planlegge botox og silikonpupper om 20 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg