I dag reiser jeg til…

DRESS: HERE / annonselenk


God formiddag, og best av alt – god helg, kjære lesere!

Hvor deilig er det ikke med fredag? Ah! I dag har vi vært hos legen, og ellers bare tatt det rolig hittil. Jeg skal straks avgårde, for i dag reiser jeg til Oslo! Alene… Kjedelig, men sånn er det når jeg må hjem å fikse litt jobb relaterte saker. Jeg kommer tilbake til Sverige allerede i morgen, så det blir en kjapp tur hjemom til familie og få unnagjort det som må gjøres. Stakkars, nå er det min tur å stille opp for Pierre og ta like godt vare på han som han har tatt på meg de gangene jeg har behøvd det. Så, de neste dagene kan dere bare kalle meg for «nurse Bella».

Jeg sitter her og kaster i meg pizza, mens jeg oppdaterer dere. Dere hører mer fra meg om ikke så alt for lenge. Vi skrives! Nyt fredagen 😀

12 kommentarer
    1. altså, du har gjort deg så annerledes. Hvorfor er du ikke takknemlig for det utseende du har fått av av dine foreldre? Tfooo, så trgaisk

    2. 1. Riktig så god tur til Oslo.
      2. Du er noe inn i helvete smell vakker <3
      3. God bedring til din kjære Pierre og jeg ønsker han hell og lykke 🙂
      4. Disse retard menneskene som skriver dritt er bare noen forbanna pissmegger!!
      AMEN

    3. Til Ida:
      Har ikke foreldrene dine vist deg ordentlig folkeskikk? Ingen er stygge. Du har det sikkert kjipt. Jeg foreslår at du går og finner på noe annet istedenfor å komme her å skrive negativt til en person som ikke har gjort deg noe. Se til å skjerp deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg