Oslo bound


ETTERLENGTET KVALITETSTID

Oslo, kjære Oslo. It´s good to be back – selv om det kun er for et døgn. Jeg overnatter hos mamma i kveld, det er så godt å se familien igjen. Etterlengtet kvalitetstid! Jeg kom hjem til en stooor pakke med masse fint, vil dere se? 🙂 Stakkars mamma som må være postmann hver gang jeg er ute på reis, ha ha. Hun hadde disket opp hjemmelagde burgers til middag, så det har vi kost oss med i dag. Nå er jeg oppdatert på alt sprell kidsa har funnet på tiden jeg har vært bortreist, og det er ikke lite skal jeg si dere. Det er så morsomt å høre på deres prat om hva som skjer i deres liv, jeg var i den alderen en gang, jeg også. Om jeg kjenner meg igjen da, gitt? Oh yes, for mye! Jeg var like plagsom mot min storesøster som det Sidra er mot Rami. Søskenkjærlighet at it best!

I morgen reiser jeg ikke før på ettermiddagen, så dagen skal nytes i byen. Først har jeg noen ærend jeg må løpe, før jeg skal lunche med en god venninne av meg. Det har blitt lite venninne-tid den siste tiden, men det kommer av at jeg hele tiden har vært på reis. Jeg kjenner at det snart er på tide å lande litt her hjemme, og slappe av med de jeg elsker. Jeg savner dem jooo!

25 kommentarer
    1. At du faktisk har BETALT for å se ut som du gjør er helt sykt, du ser så rar ut i ansiktet!! MJ nesa di og de leppene som ikke engang passer til ansiktet ditt…så tragisk at du har så store komplekser med deg sjæl..blir morsomt å se deg når du er over 30 og hvordan du kommer til å se ut da! istedet for å operere rompa burde du heller ha gjort noe med de rare skjeive beina dine

    2. Må være stas å fly hit å dit, så godt med litt avslapping!
      Kos deg masse med familien din så håper jeg Pierre blir bedre! 🙂
      Og som alltid er du skjønn og vakker

    3. Kjære Isabelle.
      Slutt nå med flere operasjoner. Kanskje jeg misforstår, men har du virkelig tenkt å fikse på beina dine? Glem det!!! Du har jo allereder perfekte bein…
      Til ettertanke:
      Du sa forresten at nå var det din tur til å stille opp for Pierre og så reiser du til Oslo? Han var borte fra deg et par timer i Istanbull og da var du jo helt fra deg. Du er ganske komplisert, men jeg forstår du har det ikke helt bra inni deg. Ikke for å være frekk ( godt ment). Prøv en psykolog. Du kan ikke fortsette på denne måten. Du “bikker over”om ikke nå slutter med alle disse operasjonene dine. Tipper din mor er ganske fortvilet( selv om hun kanskje ikke sier noe ) Ønsker deg alt godt videre, men begynn å tenke. Du tenker jo bare på utseendet ditt, Du ødelegger bare desverre

    4. Kaja, du klager på Isabels utseende og at hun tar operasjoner. Men du ender kommentaren med å skrive at hun skal endre noe annet? Er det da rart at hun velger å gjøre det?
      Uansett hva hun gjør får hun stygge bemerkninger slengt etter henne, fikser hun på noe er det stygt, er det noe hun ikke fikser på er det stygt. La henne få gjøre det hun vil med sitt eget utseende, det er uansett hennes utseende og hennes egne valg!

    5. Anonym: Hei! Vel, jeg måtte til Oslo for å fikse noe jobbrelatert for både meg selv og for Pierre, så det var jeg nødt til. Derfor reiser jeg tilbake til han allerede i morgen 🙂 Det går bra med han, så det er ikke noe fare 🙂 <3

    6. Du er nydelig Isabel!<3 og du har mange gode kvaliteter 🙂 Ta vare på deg selv, kjære deg<3 klem

    7. Vet du hva, Isabel, jeg må bare si det her og det er at jeg liker ærligheten din! Jeg liker at du er ærlig på bloggen din. Selv om jeg ikke er enig i operasjonene dine osv, så er det ditt valg og du lyver ikke om det. Jeg syns det er så hyklerisk å lyve om noe slik på bloggen sin, her refererer jeg til Sophie Elise. Det er SÅ tydelig at hun har operert rompa si i Instanbul slik som deg med tanke på bildet hun la ut fra spaet hun var på her om dagen. Ingen får en slik rompe av noen ukers trening med PT-trening. Nei takk gud for ærligheten din Isabel, det er mye bedre med en ærlig blogger enn en som lyver leserne sine rett opp i trynet 🙂 Det skal du ha! Og jeg skjønner ikke hva folk klager så på, jeg syns du ble fin med den nye nesen din jeg. Ja annerledes, men det er til syvende og sist ditt valg 🙂

    8. Du ser jo bare helt fantastisk ut med den nye nesen din! Virkelig en nese som passer til ditt ansikt 🙂 Man gjør aldri folk fornøyde uansett hva man gjør eller hvordan man løser ting, så man får heller tenke på seg selv og leve det ene livet man har fornøyd med seg selv. Det er jo virkelig ingen andres problem og jeg ler av all kritikken du har fått. At det skal være en så stor sak liksom… Som hun over sier tror jeg også at Sophie Elise har gjort noe med rumpen, og det er helt greit, men det er bedre å være ærlig angående det – spesielt når det er en ting folk uansett vil legge merke til og kommentere.
      Igjen – du ser suuuuper flott ut og jeg respekterer virkelig ærligheten din og måten du ikke later som at tingene har kommet naturlig, selv om dette selvfølgelig er vanskelig med nese og pupper da haha. Stå på videre og ikke la sjalue og bitre mennesker dra deg ned, vi lever bare en gang <3

    9. Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om at utseende ble verre etter operasjonen,da slippe folk å føle utseende press fra denne bloggen

    10. Jeg lurer virkelig på om dere som kommer med sånne stygge komentarer her, pleier å være så frekke overfor mennesker dere kjenner også? Ingen liker å bli snakket sånn til, det er fryktelig sårende.Hvis det betyr noe for dere å bli likt av andre, og bli sett på som et godt menneske, så bør dere begynne å tenke litt på hvordan dere oppfører dere.
      Lykke til med alt Isabell,du virker som ei snill og god jente.

    11. Herre så slemme folk kan være, tror de at de hjelper på selvbilde med å snakke sånn om andre?
      Skam dere! Ikke rart at folk blir usikker på eget utseende når de får sånne kommentarer fra vilt fremmede.
      Syns du var slående vakker da du dukket opp på paradise Isabel, så synd at du sliter med selvbilde. Men som heldigvis mange også kommenterer så er det til syvende og sist ditt valg å operere eller ei.
      Vil likevel si at jeg håper du oppi alt husker å sette pris på at kroppen din er frisk og operasjoner er en stor påkjenning, bør ikke taes lett på 🙂 Har selv måttet operer mye fordi jeg dessverre har fått kreft i ung alder, da lærer man virkelig å verdsette en frisk kropp. Mener ikke at du skal få dårlig samvittighet med å si dette, bare at du husker på å nyte at du er frisk og rask og selv kan velge disse operasjonene, de er ikke et must 🙂 Ta vare på helsen og kroppen din, hilsen bestemor 😉
      Håper formen din er kommet seg og at din kjære også fort kommer på beina. God helg 🙂

    12. Jeg driver å ser litt på paredise fra i fjor og det jeg lurer på. Er du i kontakt med noen av de ?
      Haar full kontakt med Martine ?

    13. Kan du fortelle litt om hvor du opprinnelig kommer fra? Var det Iran? I så fall, hva er din favorittmat fra Iran? Kan du snakket språket? Håper Pierre har det bra:)

    14. Hvorfor reiste dere først til Sverige hvis dere hadde noen jobb planer i Oslo først og fremst?
      Synes dette var dårlig gjort av deg, hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt til “jobbene” og sagt beklager jeg kan ikke komme.
      Du er en egoistisk person

    15. Jeg håper du er fornøyd med deg selv nå. Eller komme du aldri til å bli glad i kroppen din eller i deg selv? Det må vær så tungt for deg når du opererer deg hele tiden. Du leter etter den drømmekroppen som du aldri komme til å bli fornøyd med. Hva blir det neste? Hvordan komme du til å se ut om par år? Jeg syns du virke som ei herlige jente som er veldig usikker på seg selv. Ikke fiks mer på deg selv nå.
      Du komme til å angre på dette når du blir eldre! Men som sagt det er din kropp å du så bestemme hva du jørr. Men kom deg til psykolog. Det hjelper å snakke med noen som ikke kjenner deg å få ting ut.!

    16. Har du operert hoftene også, eller er det sånn at hoftene blir bredere når rompa blir operert? Lurt på dette ganske lenge, så ville blitt glad for svar. Leser forresten bloggen din hver dag, elsker din ærlighet❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg