HA DET, NORGE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOP: HERE / annonselenk


SWEDEN BOUND

Da var lørdagen her, og all jobb er unnagjort. Og med det takker jeg for meg, for denne gang, Oslo. Nå vender jeg snuten mot Sverige og min fine mann igjen. Vi skal tilbringe noen rolige dager i Falkenberg, og stresse ned. Egentlig skulle vi reist til utlandet i morgen tidlig, men det avlyste vi. Helsen kommer først! 🙂 

Jeg har hatt en super fin dag i hovedstaden i dag. Jeg har knipset en hel del bilder til dere som kommer ut her fortløpende i løpet av ettermiddagen. Både outfit-post og dagen i dag i bilder. Woho! Husk med andre ord å klikk dere inn her senere. Klem fra meg!

17 kommentarer
    1. kjære Isabel
      jeg skal inrømme at jeg har skrevet 2-3 krasse kommentarer på bloggen din. men når jeg sitter her og tenker over det så blir jeg skikkelig flau over meg selv, jeg er 22 år og burde absolutt vite bedre… jeg er uenig med veldig mye av det du skriver ang operasjoner osv, men forstår at du skal få ha din mening og jeg min. har jeg ikke noe positivt eller konstruktivt å si, så kan jeg heller la være å kommentere. du fortjener ikke dritt uansett hvor uenig jeg eller andre måtte være. jeg skriver dette, fordi jeg så igjennom noen kommentarer du har fått, og du får skikkelig mye ufortjent og usaklig pes. håper det er flere enn meg som angrer, men ville bare at du skulle vite det. At jeg angrer.
      så vil jeg avslutte med å heller si noe positivt.
      du er veldig vakker, omsorgsfull og morsom.

    2. Synes du ser bra ut Isabel! :)Du må gjøre det du selv har lyst til, og synes er finest. Tøff jente, stå på videre.

    3. Når kan vi se rumpa di? hahah vil se resultat!! 😀
      virker som den pedoen der men eg ei jente og vil gjerne se hvordan det ser ut 😀

    4. Det merkes veldig at du har tjent masse penger på bloggen det siste året. Kan forstå at man mister bakkekontakten når man blir så kjent og tjener mye penger. Men nå må du komme deg ned igjen! Alt bloggen handler om er jo operasjoner, shopping, klær, sminke og reiser. Det blir jo litt ensformig i lengden. Finn på ordentlige innlegg å skrive litt og!

    5. Greit nok at dere blogge har hatt komplekser for nesa ,men den ser jo bare kort og tykk ut ,det er jo ikke fint det heller,hadde vært finere med smalere

    6. Blir det noen runder på ullared når dere er hjemme hos Pierre eller ? 😃 Var der i fjordsommer ! Brukte vell rundt 20.000kr der 😂 Så dit håper jeg jeg kan dra flere ganger etterhvert ! Dumt det er 11-12timer å kjøre 😱 Kos dere masse , å håper Pierre føler seg litt bedre 😊🌺

    7. Jeg som har ventet på “etter” bilder av stumpen din fikk faktisk se den live på byporten på lørdag! Så veldig bra ut frøken! Og må slenge på at det står respekt av at du innrømmer å ha utført operasjon istedenfor å benekte det slik mange andre kjendiser gjør 🙂 Sophie Elise har eksempelvis uten tvil gjennomført en form for rumpeløft. noe som hadde vært helt greit etter min mening, dersom hun hadde kunnet innrømme det…. Du virker ekte på mange måter, og selv om du kanskje lever livet ditt veldig annerledes enn jeg selv gjør, har jeg ingenting å kritisere! Alle for egne liv, så lenge man står for det med verdighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg