min dag i bilder

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Postmannen kom med dette. Woho! Jeg pakket med meg alt ned i kofferten – nå blir det mange fine outfits fremover! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma, Sidra og meg dro en tur til leiligheten min for å hente litt diverse, før vi dro videre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En liten tur innom Side2/Nettavisen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lunsj på Fridays! Sjokkert? He he, nå var det lenge siden da! Da er det vel innafor? 🙂 Hadde savnet det, for å si det sånn. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til slutt: meg og min trofaste reisepartner. 

Skrives fra Sverige! Kjærlighet fra meg.
 

9 kommentarer
    1. Har du bare transplantert fett til hoftene? Siden du bare viser bilde fra siden? For derfra ser rumpa di like flat ut og avlang. Ble du ikke fornøyd med resultatet?

    2. Jeg lurer på hvordan du skal fortelle din lillesøster en dag hvor pen og nydelig hun er og at hun må tro på deg, når du selv har operert alt som opereres kan. Du har ikke akkurat så mye troverdighet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg