Fordeler med Sverige

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THIS IS WHY I ♥ SWEDEN

1. Det er sååå latterlig billig her! Altså, dere som vet, dere vet. Her kan man gå crazy og plukke med seg hva søren man vil i butikken, og virkelig fylle opp handlevognen uten at summen blir høyere enn en tusen-lapp. Det er jo helt sykt hvor stor forskjell det er når det kommer til pris på matvarer. Hva er det vi driver med i Norge?! Det er jo ran i forhold.

2. Svensk godteri. For det første er utvalget helt enormt. Vi snakker ikke Candy King hjemme liksom, med typ 40 ulike valg. Her snakker vi laaangt over hva man egentlig har behov for, og det blir nesten litt stressende med tanke på at man har så mange valg. Ha ha! Og igjen – det er drit billig.

3. Språket. Dere som kjenner meg vet hvor mye jeg elsker det svenske språket. Jeg synes at det er så fint! Ah, jeg smelter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. For tilfellet: været. Dette punktet vet jeg ikke om er så veldig aktuelt da jeg hører rykter om at solen skinner like fint hjemme i Oslo, også. Uansett… Jeg vet ikke med dere, men da vi våknet her viste gradestokken 35 varmegrader i solen 😉 SÅ fint er det vel ikke hjemme?

5. Okei, her kommer materialistiske-Bella frem. Visste dere at Nelly sitt lager ligger her i Falkenberg? Det vil si at når jeg bestiller noe fra nettsiden, får jeg det levert dagen etter. Woooho! Det er jo ganske greit, men også litt skummelt for kontoen. Ha ha!

6. Taxiprisene er amazing. Her blir vi kjørt i 10 minutt, og den kostnaden er fortsatt lavere enn hva startprisen i Norge er. Altså den prisen taxien krever når du setter deg inn i bilen, før den har kjørt en eneste cm. 

22 kommentarer
    1. Jeg vet. Har hytte der og det er helt vilt hvor billig det er bare et par timers kjøretur unna! Du glemte jo å nevne det beste! SYSTEMBOLLAGET 😂😂🍷

    2. “Det er et ran i forhold” her viser du igjen at du ikke er så kvikk.
      I Norge tjener vi over dobbelt enn hva svenske gjør så derfor det er så dyrt i Norge.
      Ja, lønningene har blitt bedre den siste tiden, men da vil også matprisen gå opp. Vent og se.

    3. Det er jo en grunn til at det er billigere i Sverige enn i Norge. De tjener mindre enn vi gjør i Norge,ergo billigere å leve.

    4. Men det svenske godiset smaker ikke like godt som det nnorske. Spess sjokoladen smaker høgg i forhold😆

    5. I Sverige tjene de mindre enn i Norge! Hallo seie jo seg sjøl at då e d billigere.
      Ser du ikke alle svensker så flytte til Norge for å jobbe! Lol

    6. Seriøst???skjønner du ikke at vi i norge tjener mer enn svenskene? Blir helt satt ut av dine særdeles dårlige kunnskaper!pierre som er svensk burde skjønt det???jizes

    7. Kjære dere som tror at Isabel ikke har noen anelse om at nordmenn tjener mer enn svensker. Ho ho, skjønner dere ikke at bloggeren her går ut i fra at hun som pleier å handle her i Norge, og som har god økonomi som de fleste av oss, synes at det er veldig billig å handle i Sverige? Det er ikke verre enn det, kjære hatere ,som skal snu, vende og analysere hvert eneste ord (og ikke minst glor og stirrer med forstørrelsesglass på bilder Isabel legger ut) for å kommentere for eksempel ørlite plaster. “Næmmen: oi oi er det et aldri så lite merke et sted på kroppen, ER LÅRENE BLITT TYNNERE?) Jeg ler og ler her, og fryder meg over at du, Isabel tjener store penger på oss som digger deg, OG IKKE MINST de som sender deg stygge meldinger. 🙂 Skjønner de ikke noe? Hvem er dumme her?

    8. Hehe jeg bor i sogn og fjordane og hær vi bor har det variert mellom 35 og 40 varmegrader i solen hvær dag 😂👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg