TJEN PENGER PÅ SPØRREUNDERSØKELSER

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Under hele min oppvekst har jeg blitt fortalt at det er sunt å kjede seg. Jeg er uenig – jeg hater å kjede meg! Heldigvis har jeg funnet en løsning på kjedsomheten, og det gjør til og med at jeg kan tjene penger!

I dag tenkte jeg å tipse dere om noe genialt som jeg fordriver min tid med i blant. Nemlig Meningstorget.no. Det er en nettside hvor du kan gå inn og svare på spørsmål til ulike brands. Du kan ta spørreundersøkelser om det meste, alt fra om toalettpapir til hva du synes om brannmenn. Det er et supert tidsfordriv! Svare på spørsmål, og få betalt for det. Selv bruker jeg å gjøre dette når jeg har tid til overs, som for eksempel når det er reklame på TV eller når jeg sitter i bilen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du tjener altså helt enkelt penger på å si din mening, og du kan til og med få tilsendt gratis produkter hjem for å teste dem og gi din vurdering av produktet. Konseptet er da lettvint og greit, du kan tjene opp poeng ved å svare på spørreundersøkelser. Disse poengene kan du bruke videre til det du selv ønsker. Du kan bruke dem til å shoppe med på nettet, donere til veldedighet, få pengene overført direkte til din konto eller få gavekort hos for eksempel Zalando, Amazon, H&M, Billettportalen og Kicks. Dette er jo helt genialt, eller hva? Neste gang du kjeder deg kan du klikke deg inn her og tjene litt ekstra cash.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag tok jeg et par tester, og poengene jeg tjente donerte jeg til World Animal Protection. Dyr har ikke egen stemme, og derfor synes jeg at det er en fin veldedighet å donere til. Du kan gjøre det samme med poengene du tjener, eller så kan du for eksempel shoppe for dem på H&M. Det er helt opp til deg!

Registrer deg her! Det er super enkelt. PS! Du må være 18 år for å kunne registrer deg.

16 kommentarer
    1. Hei Isabel. Jeg laget en bruker på menings torget selv for noen måneder siden. Men jeg sliter litt. Mitt formål er jo å tjene penger som jeg kan bruke på nettet, og ikke bare til veldedighet. Men når jeg trykker på “Ta en undersøkelse” får jeg kun opp de undersøkelsene der man får poeng til veldedighet. Er det noe man kan gjøre med dette? PS. digger deg <3

    2. Jeg har vært der inne, men jeg finner ikke ut av hvordan man tar de undersøkelsene.. Det eneste som kommer er sånn: hvor mange biler har de i familien din osv. Så står det: hva syntes du om denne unndersøkelsen? Det eneste jeg får i poeng er ingenting..

    3. Jeg har faktisk testet ut dette! Veldig gøy tidsfordriv, men jeg lurer på om jeg gjør noe feil? Jeg får aldri poenger eller penger eller noe for det jeg gjør og selv om jeg skriver at den og den typen undersøkelser ikke interesserer meg (som f.eks. biler, hva voksne tjener o.l.). Gjør jeg noe feil? Trykker bare “ta en undersøkelse” så kommer det en random. Vet du noe om dette?
      Fast leser og elsker deg og bloggen din<3

    4. Kan man faktisk tjene mye penger bare av å svare på spørsmål, hvor mye er det da? Tenk på alle de som har lite penger her i Norge, er det seriøst en måte å tjene penger på så lett? Eller hvordan funker det egentlig? Isabel hyggelig om du svarer. Liker bloggen din 🙂

    5. Jøss spennende, detta må æ tæste ut 😀
      Har du tjænt mye dær inne eller og kor mange tæsta kan man ta før dag ? 🙂

    6. Hvor mye fett fjernet de fra bena dine og hvor store arr fikk du på bena og rumpa ?
      Du tørr kanskje ikke å svare på det, men spør for det.

    7. Hei, isbael! elsker at du svarer når folk skriver til deg i kommentarfeltet og håper så inderlig at du ikke stenger den av, men jeg lurer på om du bruker fargelinser i det siste for har ikke du egentlig lysebrune øyner?

    8. Det er vel slik at du tjener deg poeng. Og når du har nådd så så mye poeng så får du premie i form av penger/gavekort 🙂

    9. Flott innlegg, fine bilder av deg også! Liker godt å holde på med spørreundersøkelser til tider, man tjener jo ikke all verdens men det kan være greit å gjøre når man har lite å gjøre, f.eks. mens man venter på legen, sitter i buss etc. I tillegg får man et par ganger i året mulighet til å shoppe “gratis” med god samvittighet! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg