FOR ALLER FØRSTE GANG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

annonselenker

SHORTS: HERE / TOP: HERE  


Årets aller første piknik på stranden: check! 

Herlighet, sommeren er virkelig her for real. Jeg føler at jeg ikke prater om annet enn dette forbanna været, men hallooo? Jeg vedder på at du også gjør det, haha 🙂 Det er jo helt fantastisk! Pierre, svigermor og jeg tok med oss baguetter, god drikke og snacks til stranden. Vi koste oss masse i solsteken, men det var fortsatt litt kaldt i vannet. Heldigvis for meg da jeg ikke kan bade enda uansett (stingene…). Ah, nei dere – livet er fint for tiden.

Nå har vi benket oss i sofaen her, og venter på at kveldens PH-episode skal rulle på skjermen. Håper dere har hatt en like fin dag som det jeg har! Klem <3

11 kommentarer
    1. heihei, jeg leser bloggen din hver dag, og klikker meg innpå flere om dagen og gleder meg til hvert innlegg som kommer! Du er veldig flink til det du gjør, og jeg setter stor pris på ærligheten din! Det gjør det bare artigere for meg å lese bloggen din! Den nye rumpa di ble dritfin og jeg misunner deg bare mer og mer!
      -Klem Sara

    2. Er paradise hotell rigget på forhånd? Sånn at produksjonen påvirker de som kommer langt? Osv ?
      Virker jo nesten slik for Carl Axel flyter jo bare igjennom alt.

    3. Hei!
      Når jeg så deg på paradise hotel tenkte jeg “fy fader, for en fin jente!”, jeg så opp til deg og ville være som deg. Det er ikke for å være slem jeg skriver dette men du burde kanskje tenke deg litt om før du offentlig går ut med alt du har gjort med kroppen din. personlig er du ikke en av mine forbilder lenger, men jeg synes synn på alle jentene som ser opp til deg som et forbilde og som blir påvirka i den retning at det å operere kroppen er okei, de som ser opp til at det å ligne på en dårlig kopi av Michael Jackson på sitt verste er normalt. jeg håper du kan tenke deg litt mer om før du skriver og poster bilder av noe som for mange er det perfekte. se på de som kommenterer over at du er så pen, hvorfor vil du at unge jenter skal se opp til det uoppnåelige?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg