VIDEOER FRA DA JEG SÅ HELT ANNERLEDES UT

Oi, oi, oi. Jeg så gjennom noen av YouTube-videoene våres, der i blant flere vlogger. Vi er veldig ivrige på å filme når vi er på reiser, da er det oftest mye gøy som skjer og det er jo alltids spennende å dokumentere. Jeg så den ene vloggen hvor jeg skulle operere meg, da var det silikon som stod for tur. Jeg husker hvor ekstremt nervøs jeg var. Ikke nok med at jeg skulle utføre et inngrep, men i tillegg var det i Thailand. Wæh! Haha. Det er så merkelig å se hvor annerledes jeg ser ut nå, i forhold til da disse videoene ble spilt inn. Spesielt de fra Thailand. 

Her har dere noen vlogger fra ulike ferier vi har vært på!

 
THAILAND
 
uxzrvAjPqWQ
 
SVERIGE
 
V44Tdr-8qH0
 
SPANIA
 
KoiGio9Gy_8
18 kommentarer
    1. Nydelig da og nydelig nå:)<3 Du er et fantastisk godt menneske tvers igjennom, og det er jo det som betyr noe. Ha en god dag Isabel:) Klem

    2. Kan vi få se flere bilder av rumpa de i diverse outfits? vil få et bilde av hvor stor forandring det er.. for akkurat nå klarer jeg ikke se forskjellen

    3. Hva tenker du om at barnet ditt ( om du får noen gang ) ikke kommer til å ligne på deg siden du har operert så mye? Kommer du til å synes det er greit om han/hun og vil operere seg?

    4. Hei, hadde vert kjekt vist du kunne laget flere slike videoer? E kjempe kjekt å se ka dåkke finne på når dåkke e på ferie eller hverdagen.

    5. Mye flottere før som ditt naturlige vesen, du ligner ikke deg selv lengre og d er noe jeg synes er litt alvorlig

    6. Er det en spesiell grunn til du velger å operere deg i utlandet, i stedet for i Norge? Regler i forhold til eventuelle komplikasjoner og skader i etterkant av operasjonene er vel ikke like som i Norge? Hvis du får kapsler eller ripling på silikonimplantatene, hva har du tenkt til å gjøre da? Reise ned til Thailand igjen for å få fikset opp i det eller fikse det her hjemme? Hvis det oppstår en feil eller du får bivirkninger i senere tid angående neseoperasjonen din, har du tenkt å reise tilbake til Tyrkia for å fikse på den?
      Hvis inngrepet i rumpa gjør at du vil få problemer med enkle ting som å jogge, spurte, bøye deg o.l, hva gjør du da? Reise ned til Tyrkia igjen?
      Forstå meg rett, jeg går ikke til angrep på deg, men man blir jo anbefalt å ikke operere seg i andre land, hvorfor følte du at dette var det rette for deg?
      Regner egentlig ikke med at jeg får svar på denne kommentaren, for du pleier ikke svare noen med mindre det er 100% utelukkende positivt om deg og ditt utseende, og velger heller å la være å svare noen som kanskje stiller spørsmål til hvorfor du gjør diverse ting som du gjør. Dette kan kanskje være noe å bli bedre på?

    7. Har egentlig aldri lest din blogg tidligere. Men en dag kom jeg over et bilde av deg og du var ikke til.å kjenne igjen fra tidligere. Måtte da inn her å se hva det er du styrer med. Beklager å måtte si dette, men synes du harvtatt noen drastiske valg i en alder der du er langt fra voksen. Desverre så tror jeg du en dag vil angre på at du har forandret utseenede ditt så mye at man ikke kan kjenne deg igjen fra orginal versjonen. Synes du er et utrolig dårlig forbilde for alle de unge der ute som følger deg. Du signaliserer at det er helt greit å forandre på det meste med kroppen til tross for at man er smellvakker. Du var så pen i utgangspunktet,noe du fortsatt er med med en plastisk bismak.

    8. Jeg blir faktisk oppriktig lei meg av å se på tidligere bilder og videoer av deg, fordi jeg syns det er så trist å se det at du selv ikke innså hvor pen du var før. Du hadde et eget, nydelig særpreg over ansiktet ditt. Og nå er du bare som alle andre som operer ansiktet og forstørrer leppene.. Ingenting unikt ved ansiktet ditt lenger

    9. Helt enig med deg her Ida..Isabel opererer seg til en plastikkdukke, noe som ikke er fint..hun var mye penere før da hun var naturlig..nå er hun bare overfladisk og falsk..

    10. Du var utrolig pen før .. Og så også mye yngre ut enn du gjør nå. For mye fillere og oprasjoner i ung alder gjør ofte att man ser eldre ut:/
      Trist att du ikke så selv hvor flott du var. Jeg kan rett og slett på ingen måte skjønne att du valgte operere. Jeg tror kanskje dette desverre er noe du kommer til og angre senere.
      Håper uansett att du er fornøyd med forandringene , det er jo tross alt det viktigste 🙂

    11. Du var så utrolig pen før, og som anonym sier over – det er ganske alvorlig at du ike ligner på deg selv lenger. Det er greit at man opererer seg, men det finnes da en grense på hvor langt man kan gå når det gjelder å fikse på seg selv. Du har jo fikset på alt mulig som går ann å fikse, i en såpass ung alder at det er ganske sykt. Ikke er det bare ansiktet man ikke kjenner igjen, men også kroppen. Veldig synd at dette skjer, men så lenge du er glad så er det nok det som telles mest. Man ser bare hva penger gjør med folk, penger er makt og det er farlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg