EVENINGS LIKE THIS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

the perfect afternoon

I går hadde vi en super hyggelig middagsdate. Pierre, fine svigermor og meg! Vi nøt en tre-retters på restauranten Bratt. Shit så god mat de serverte! Jeg har aldri smakt en så god potetgrateng i hele mitt liv, altså YUM! Vi satt og snakket om alt mellom himmel og jord mens vi nøt rett etter rett. I love evenings like this!

PS! Outfit-innlegg kommer senere. Hold utkikk! Denne kjolen… Jeg dør!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

22 kommentarer
    1. Kjolen ser litt stor ut i størrelsen. Ser sånn ut på sidene. Hvorfor kjøpte du en kjole som var for stor?

    2. Kan du lage et innlegg hvor du viser/forteller om hva du skrev på søknaden for Paradise hotel? Hadde vært utrolig morsomt å lese

    3. Fin kjole! Den kledde du sykt bra 🙂 Må bare nevne (selv om du sikkert har merket det selv hehe) at neglene dine må byttes. Ser ut som om de faller av snart!
      Og til h*n som kommenterte om tennene dine? Wtf? Nå har jeg hørt det og :’)

    4. Skjedde med at du ville prøve å spise mer vegetar for dyrene sin del, men ikke har prøvd på nooe som helst vis å kutte eller teste det ut..? Ikke engang når du får maten servert av andre. Virker som du bare skrev det for å virke samfunnsengasjert, og fordi alle andre bloggere skriver om dyrevelferd og vegetarmat!

    5. Skjønne ikke at dere bloggere tør å gå med så store utrigning med forelerene til kjæresten
      Hadde aldri tørt det :p

    6. Dere som kommenterer her ass.. Jeg vet ikke om jeg burde le eller grine,.. Dette er jo helt sykt. Tenk at det finnes så slemme, smålige og grusomme individer som dere. Og til info så er det normalt å ha mellomrom mellom puppene med mindre man bruker push up BH, det hadde du kanskje visst om du hadde pupper selv, eller…? Jævla mobbere…måtte karma ta en skikkelig omgang med deg/dere.. Cant wait bitches;). Isabell you look amaziing! OFC:))

    7. Ikke bry deg om folk som kommenterer sånt dritt! Vet du sier at du ikke gjør det, men når de faktisk tar seg tid til å skrive så slemme og negative ting om deg så er det fordi de sitter hjemme foran PC eller mobil og ikke har noe av det du har! Jeg har en svigermor selv og jeg kler meg akkurat som jeg vil, får bare fine kommentarer av hun 🙂 Det tror jeg du og får, du er jo så nydelig så! Klem

    8. WOW PEOPLE GET A LIIIIFE!!!
      Nå skjønner jeg hvorfor du ønsker å stenge kommentarfeltet!!
      Altså, jeg tenkte NEI dont do it, men seriøst, go for it. For mange kvalme
      Mennesker på et sted, dem gjør både deg og oss sjuke.
      Virkelig Pink Dream den kjolen, gleder meg til du legger ut link for outfits!!
      Og rumpen, 100% perfekt vennen !! Gratulerer <3

    9. Fin leppestift 🙂 men ser ut som det er litt forskjell på puppene dine .. den ene ser ut som den henger litt.

    10. liker ikke moren til Pierre deg? virker som du skal få henne til å like deg når du skriver “fine svigermor” og mye om henne.. men det er bare min oppfatning 🙂
      kjempe fin kjole!! men du kler mye bedre med litt lysere hår/striper enn sann du har nå…

    11. Jøss, får vondt i meg bare av å lese disse dumme kommentarene..
      Dere som skriver en kort, “fin” kommentar- kun for å følge den opp med “Den ene puppen din henger litt, liker ikke moren til Pierre deg etc etc” Fyfaen så kvalme du/dere er.
      Du er nydelig, Isabel. Hvem som helst som sier det motsatte, kan umulig være klare i hodet.
      Jeg har aldri fulgt bloggen din noe særlig, men gleder meg til å følge på prosessen med huset deres i fremtiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg