THE WORLD IS MY PLAYGROUND

Hei og god lørdag, fininger! Har dere hatt en fin formiddag? Det håper jeg. Jeg har ikke gjort så mye produktivt hittil, jeg har bare tatt det rolig og hatt en aldri så liten «pamper morning». Lang og deilig dusj, smørt meg inn i bodylotion og tatt ansiktsmaske. Så deilig med sånne morgener! Jeg føler meg aldri freshere enn etter en real runde med oppfriskning. 

Nå har jeg akkurat ordnet meg ferdig, for snart blir vi hentet. Vi skal reise til Motala å besøke pappaen til Pierre. Det er første gangen jeg blir å møte han, så det skal bli veldig hyggelig! 🙂 Jeg gleder meg til å lære å kjenne den andre siden av slekten, også. Dette blir koselig! 

Nå må jeg pakke. Vi skrives senere! Ønsk dere gjerne et innlegg til i kveld ♥

7 kommentarer
    1. Tror du Sophie Elise har fikset på rompen og? Eller tror du på henne at det kommer av trening. Syntes det er litt tåpelig viss hun har fikset på den også har hun delvis kommentert hva du har gjort.

    2. Hva du gjør når du føler deg nedfor.. eller det å ha kjærlighetssorg? det er noe jeg sliter veldig med for tiden. Hadde vært greit å høre andres mening om det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg