Nå er det Pierres tur å operere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierre: “nå er det min tur å operere meg!”.

Jeg knakk meg av latter i dag. Er det en ting som er sååå typisk gutter, må det være å overdrive – spesielt når det kommer til sykdom og smerte. Pierre er blant de verste, hands down! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har ledd meg i hjel på grunn av hans «psykiske meltdowns». Jeg tror flere av dere skjønner hva jeg mener, min kjære er neppe den eneste som er sånn. La meg gi dere et eksempel! Pierre er sjeldent syk, men når han først er det, er helvette løs. En forskjølelse er det samme som å brekke en arm, liksom. Jeg overdriver ikke! Da er det sååå synd i han, og stakkaren har det så vondt.

Frem til poenget! Pierre ringte til tannlegen for å booke legetime da hans tenner er litt fucked up for tiden. Etter samtalen var over, smilte han bredt mot meg og sa “nå er det min tur å operere!!!”. Hva da operere??? Hahaha! Tydeligvis er det å borre et hull det samme som en operasjon. Well well, guys! Jeg håper jeg ikke er alene om å ha en dramaqueen til kjæreste. Hehe! Jeg skal sitte ved hans side å trøste når han skal «operere» seg, hvert fall. 😉

16 kommentarer
    1. Haha typisk menn de holder på å dø bare de blir litt syke. Det kalles man flu haha egentlig er det bare at de ikke tåler så mye som oss damer. Barske menn er egentlig pyser med skalkesjul hihi

    2. Jeg er en fast leser, men føler innleggene dine begynner å bli alt for kjedelige.. Før klikket jeg meg inn flere ganger daglig, men nå er jeg bare innom bloggen din 1-2 ganger i uken..

    3. Haha, i mitt forhold er det dessverre jeg som er dramaqueen! Han må være døden nær for å i det hele tatt VURDERE å gå til legen, men dersom jeg har en svak hodepine så hører kjæresten min ikke om annet før det har gitt seg! Heldigvis for han er jeg sjeldent syk, hehe 😉

    4. Ja helt enig med deg anonym..hun har vel ikke noe annet liv enn han da, hvis det ikke er overfladiske ting

    5. Hei! jeg liker egt bloggen din, men jeg er utrolig lei av de overdramatiske overskriftene! De får meg faktisk til å bli uinteressert i hva innholdet er fordi jeg vet det er tull. Du begynner å minne meg om mammatilmichelle.

    6. En mannlig forkjølelse kalles man flu. Den skal vist være verre enn fødsler og alt som er.
      Men å sammenlikne boring av hull med en operasjon, den var fin. 😂😂

    7. Bloggingen din har dabbet litt av i det siste. Savner de lange innleggene med mer mening. Nå er det typ bare korte innlegg med “hei, dette har jeg gjort i dag”. Det blir litt kjedelig i lengden. Du kan jo for eksempel skrive reiseguider du som reiser så mye. Det er bare ment som konstruktiv kritikk! 🙂

    8. Tror nok dessverre ikke reiseguidene blir så spennende heller, da det for det meste går i hvilken kylling og brus hun har hatt i seg, og i hvilket basseng hun har badet i. Eller hvordan klær hun har på seg..

    9. Ja jeg er enig med ho over her! Kan du begynne med å ha litt lengre innlegg? 🙂 Da får vi sett så mye mer av deg og meningene dine om forskjellige temaer 😉 Det er også litt mer intressant, enn de korte innleggene om litt meningsløse ting. Det er altså bedre med langre færre innlegg eller mange korte. Men dette er helt opp til deg<3 Du er fantastisk Isabel!!<3

    10. Enig i at innleggene begynner å bli litt kjedelige. Og korte. Du bruker også mye av de samme bildene om igjen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg