JEG VIL HA BABY



– BILDEDRYSS FRA I DAG –

Åh, for en fantastisk gøy dag vi har hatt! Vi kom jo til Motala i går, for å besøke pappaen til Pierre og resten av familien på den andre siden. Lillebroren, Gabriel, og svigerfar har begge nylig bursdag så derfor hadde vi en aldri så liten feiring i dag også. God mat, deilig kake og fantastiske mennesker. Jeg trives så godt her, alle er så utrolig hyggelige. Og dere, visste dere at Pierre har en lillesøster? Hun heter Angelina og er 1,5 år. Aner dere hvor søt hun er??? Jeg smelter! Aldri før har jeg blitt så forelsket i en baby – snarere tvert i mot. Hun her er en lykkepille, smiler konstant og har den morsomste personligheten. For første gang har det fristet å få baby før jeg er 40 år, ha ha! Jeg sa det til P, og jeg tror han ble litt stresset når jeg sa at jeg vil ha baby NÅ. Enten det, eller så kan vi passe på Angelina i blant ♥ Vi har blitt BBFs i dag. Senere på ettermiddagen dro vi til et lekeland hvor vi alle storkoste oss. Det har vært en super hyggelig dag.

Nå har vi akkurat spist kebabpizza (nam), og for første gang i løpet av dagen slapper vi av. Jeg får hjelp av lille Angelina å skrive, selv om det er litt vanskelig. Hun vil jo så gjerne skrive til dere, hun også! Hadde bare det hun skrev vært forståelig. 

27 kommentarer
    1. Ikke for å ødelegge babymomente du har idag! For jeg vet virkelig hvordan det er å være babysjuk!😻 Men man kan ikke etter 1 dag m et barn på 1,5 år blir klar til å få en bebi.. Ligger masse mere ansvar i d en hva all kosen er.. “Viktig å huske på at man aldri skal få barn før man virkelig vet hvor mye ansvar der egentlig er!” Men for all del så tror jeg du ville ha blidt en super mor😊

    2. Åhh😍😍 du kommer til å bli en super mamma, og æ elske klesstilen din😁😂😍Hahah vill bare si det😂👌

    3. Det heter ikke baby på norsk! Det er ikke “slang” i Norge heller. Rart å kalle ungen for baby når du skriver et ellers norskt innlegg. Litt viktig å kunne skrive eller sjekke opp hvordan ting skrives når du faktisk lever av å være blogger.

    4. Du hadde blitt en herlig mamma, Isabel. Har jo sett hvordan du er med søsknene dine også, altså HALLO! Det er klart det at du og P er de beste til å få barn sammen, barna deres hadde blitt de fineste i hele verden! <3 Men selvfølgelig skal man jo leve mens man er ung også, så forstår det at dere vil vente. Men ingen tvil om at dere kommer til å være perfekte foreldre sammen <3 Kos deg masse videre og nyt den herlige svigerfamilien din 😉

    5. Åhhh!!!😂 Bare overtal P du så skal du se at du blir en helt fantastisk mor! Men om ikke han er klar ken dere jo bare passe på søstra😍

    6. rart at du ikke skrev at dere hadde vært foreldre idag også, siden det er det du skriver når du tilbringer tid med dine egne søsken. eller var det fordi foreldrene til disse barna var der idag?

    7. Herregud så mange tåpelige kommentarer du får av folk på denne bloggen! Herregud!! Hehe…😂 Har dere som kommenterer dritt et så forbaska stusselig liv at dere må studere bloggen til Isabel med lupe etter noe dere kan “ta” henne på eller?! Må dere seriøst bruke tiden deres til å finne feil som dere så kan slenge dritt til henne om?! Hvis dere kaster bort livet deres på å kommentere ting ang utseende eller hva hun gjør eller om hun skriver “baby” eller ikke så må dere seriøst få dere et liv!!! Hvis Isabel er så “dum” eller dårlig person etc. hvorfor leser dere da bloggen?! Seriøst folkens skjerp dere og Get a fucking life!!!
      Tenk dere selv hvor vondt det må være å bli rakket ned på så mye hver eneste dag året rundt!! Hun er et menneske med følelser hun også! La nå jenta være i fred! Dere som kaster bort tiden deres til å skrive negativ dritt til henne er noen ordentlige tapere som burde skamme dere! Hva med å kanskje heller være glad på andres vegne istedet for å la all misunnelsen deres gå så til hodet deres at dere må nødt til å skrive dritt til henne for å gjøre livet hennes trist!! DERE JÆVLA NETT-TROLL SKJERP DERE OG FÅ DERE ET LIV ISTEDET FOR Å KASTE BORT LIVET DERES PÅ Å ØDELEGGE FOR HENNE!
      Og P.S : det skrives “baby” på norsk også,så Isabel skrev riktig og hvis det var feil hva så??! Spiller det noen rolle? Må dere nødt til å kaste bort tid for å kritisere rettskrivningen hennes? Har dere et så tragisk liv at dere må bruke tid på å klage på det? Jeg blir helt oppgitt!
      Din og pierres baby hadde blitt søt😍
      God natt Isabel!

    8. Kalles ikke baby når ungen er 1,5 år. Da er det vell heller et lite barn/småbarn.
      Har selv en gutt på 10 mnd. skal nok litt mere enn en dag sammen med et barn for at man er klar for å tre inn i en mammarolle. 🙂

    9. nå har jeg lest bloggen til Isabelle i lang tid.. og jeg må bare si noe. så mye stygge ting folk skriver. så mye mas om at denne bloggeren skal være ett godt forbilde og noe mange mener henne ikke er og slenger deretter en del slemme/stygge ting.. jeg har selv operert brystene mine og lagt inn silikon. jeg har en datter som nå er snart 3 år og la meg si det slik at om henne velger når hun blir større og lese blogger der noen velger og operere seg eller endre på utseende sitt så er det helt greit for det er min oppgave som mamma og få mitt barn til og bli ok med seg selv og passe på at henne får verdier som er bra.. Men om henne noen gang kommer til og legge igjen sånne stygge kommentarer til noen som jeg ser her kommer jeg til og bli så sint og da er det faktisk jeg som har sviktet på noen punkter som mamma..! skjerp dere! ikke sit og sleng ut motbydelig ting til andre og samtidig si man skal være ett godt forbilde.. jeg er ikke enig med isabelle om alt henne gjør og mener men vi er alle forskjellige og takk gud for det, men så mye stygt folk skriver og legger ut av seg på Internett er bare kvalmt.. folk burde slutte og skrive og yte sine stygge meninger om andre på Internett.. og voksene mennesker som gjør det og kjefter på bloggere som er unge pga deres egne barn er blitt påvirket på en negativ måte av en blogg som dere mener, ta og skjerp dere og fokuser litt mere på hvordan dere som foreldre kan være ett bedre forbilde for barna deres enn og legg skylda på en ung jente!!

    10. lol hva da at det ikke går an å være klar for å få barn etter så kort tid? Lol folk i kommentarene altså.. Tenk på ungdommer som blir foreldre i rundt 15 års alderen, de var vel heller ikke klar for det i utgangspunktet, men er fantasiske foreldre og bare måtte være klar for mammarollen hvis de ville ta vare på barnet. Alt folk finner på… Man vet det i ca 9 måneder i forkant, da hadde man selvfølgelig vært mer og mer klar for det fordi man vet at det kommer et barn om 9 mnd… Og Isabel er ikke dum, hun vet at det er mer ansvar rundt et barn enn bare kosing.. Du ville blitt en dritbra, og sykt kul mor Isabel!!

    11. Bare synd babyen din kommer til å arve disse genene du har brukt så mye energi på å endre. Hva skal du fortelle barnet ditt når det spør deg hvorfor dere ikke ligner? “Jeg syntes ikke jeg var fin nok, så valgte å operere, men assa, du er bra akkurat som du er” ??

    12. Jeg er heeelt enig med deg “Msesignet”.. er ganske så bra sakt! hehe. Ungen din kommer kanskje til å få nesa du aldri likte, eller den lille rumpa du så gjerne måtte kjøpe deg større? nei huff av meg. Opperer tilbake ørnenesa. Du er finest naturlig å det vet du! Hva er vitsen med å opperere deg nå? Nå som alle vet hvordan den egentlige deg ser ut.

    13. Jeg har brukt mye tid på å skrive lange kommentarer til deg,prøvd å oppmuntre deg når du har hatt det kjipt og jeg har forsvart deg sååå mange ganger her på bloggen,men du svarer meg ALDRI.. Det synes jeg er så utakknemlig og viser bare hvor lite du bryr deg om fansen.. Jeg gir opp nå og du er en fan/fast følger mindre må.. Du er så utakknemlig!

    14. Tenk om du får en jente med samme nese som du opererte bort. Operasjonene ligger jo åpent på nettet så uansett ville hun funnet ut alt du har endret på før eller siden 🙁 Du har nok mange dominante gen, så det er nok stor sjanse for at det barnet du en gang får vil ligne ganske mye på den gamle deg.
      Hva tenker du om det? Syns du det er litt skummelt?

    15. Hei Isabell❤️Først vil jeg bare si til alle dere som er frekke: dere sier at babyen hennes kommer til å spørre: hvorfor ligner vi ikke mamma? Og vet dere hva? Hvis Isabell vil endre på den skjønnheten hun er fra før av får hun det. Hun har ikke akuratt tatt en plastisk kirurgi for å endre seg helt så hun er ugjenkjennelig. Hun ligner fortsatt på gamle Isabell selv om hun har rettet opp noen ting hun selv har ønsket. Kan dere ikke bare slutte å være så frekke og heller være hyggelige?😡😡
      Og nå til deg fine Isabell😊 Først av alt må jeg bare si at jeg er din største fan!! Og nå over til poenget i kommentaren. Det er ikke noe galt med at du vil ha barn når du er 40, men håper su er klar over at det er større skanser for at du kan få et funksjonshemmet barn. Og alle som kommer til å svare på dette med en frekk kommentar, nei! Jeg sier ikke at det er noe galt Å ha et funksjonshemmet barn, jeg syntes alle barn er like søte og alt det der, men si at barnet ditt får CP fordi du har valgt å få barn seng i livet, tenk hvis du kunne fjernet den lidelsen, hadde ikke su ha ønsket det for barnet ditt? 😊 Og Isabell, jeg sier ikke at du er dum hvis du får barn som 40 åring, for det er mange i verden som har vært mye eldre enn det når de har fått barn, mn la det ligge i bakhodet😘
      Klem din største fan Sara😘❤️

    16. Sara: Hei Sara <3 Så søt du er, tusen takk for fine ord! Du varmer hjertet mitt <3 Du har helt rett, risken er der.. Men jeg ser ikke for meg å få barn den nærmeste fremtiden i grunn, og for mange går det jo fint selv om man er 40 🙂 Vi får se hvordan det blir, men barn blir det ikke med det første hvert fall. Hehe! Klem <3

    17. Hei Isabel! Jeg har lest bloggen din lenge nå, og synes du er kjempe flink til å skrive morsomme inlegg. Jeg syntes det du skrev om lillesøster til Pierre var kjempe søtt og ble da veldig overrasket over alle de stygge kommentarene du får, for det fortjener du virkelig ikke!
      Stå på! Håper du fortsetter å blogge lengee, selvom Pierre ikke skal :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg