To ord: bitchfight og drama

Denne nasjonaldagen blir annerledes for min del. Jeg elsker 17. mai, og derfor er det ganske trist at vi tilbringer dagen i Sverige. Jeg vil jo se 17.mai-toget til kidsa, spise masse is og drikke champagne med vennene mine! Vi får gjøre det beste av situasjonen, jeg er sikker på at vi får en fin feiring her også. Norge-flagget skal hvert fall veives 😉 Ha ha, gleder meg til å se svenskenes ansikt. Stolt «nordmann», ja! Skulle ønske jeg hadde bunaden min her, bare. Søren også, jeg elsker å gå i den! Så kjedelig at det er den eneste dagen jeg går iført den i løpet av året. Buhu…

Jeg husker 17.mai feiringen i fjor. Helsikken for et drama det var! En stor, flau fiasko. Jeg feiret med ei venninne og hennes gjeng, og det angret jeg fort på, for å si det sånn. Det endte nesten i slåsskamp mellom to bestevenninner, alle andre dro plutselig fra leiligheten, vi skulle egentlig ut, men det ble det ikke noe av. Shit for et drama, dere aner ikke. Det resulterte i at jeg ikke orket være vitne til det pinlige opplegget at jeg bestilte meg taxi, og dro hjem til familien. Det var særdeles mye hyggeligere kan jeg love dere. Huff! 

Bilder fra i fjor.

Hva er deres planer i morgen? 🙂 Jeg vil høre! Klem.

25 kommentarer

Siste innlegg