DETTE FÅR JEG VIRKELIG IKKE TIL!

Å lage mat. Just no! Jeg er elendig på kjøkkenet. Vi prater ikke “åååh ihihi jeg er dårlig”, men seriøst dårlige kunnskaper. Her om dagen steikte jeg egg og bacon til frokost, og tror du det smakte godt eller? Baconet ble hardt som sandpapir og eggene smakte jack shit. Det er bra jeg ikke har planer om å få barn any time soon. Og takk Gud for at restauranter finnes!

Jeg klarer aldri å vente. Jeg tror ikke det finnes mer utålmodige mennesker enn meg. Jeg kjenner at det bobler inni meg med en gang!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bestå oppkjøring. Vet dere hvor mange ganger jeg har strøket på oppkjøringen? TO!!! To fuckings ganger. Og nå prøver jeg igjen, for tredje gang. Er det nå jeg skal ta hintet og innse at jeg ikke er ment for sertifikatet? Hadde det ikke vært for at jeg vil sitte bak rattet på drømmebilen min fortest mulig, hadde jeg dritet i. Bilen frister mer enn sertifikatet.

Falske øyenvipper. Jeg mener, hva faen er problemet??? Jeg får det alltid til uten problem på venstre øyet, men høyre? Ingen sjanse.

Smøre meg inn med bodylotion ofte nok. Jeg er som oftest overdrevet tørr, før jeg endelig innser at jeg må bade i bodylotionen i en måned i strekk.

Hver eneste gang vi er på reis, presterer jeg å glemme noe igjen på hotellrommet. HVEEER gang, uten unntak. Vi snakker alt fra kåper til sminke til klokke. Dette til tross for at jeg alltid sjekker gjennom rommet femti ganger før vi sjekker ut. Hvordan er det i det hele tatt mulig?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bli fornøyd med kroppen min og akseptere hvordan jeg ser ut. Det er en evig kamp, men heldigvis vil jeg si at jeg endelig er happy! Nå er jeg helt oppriktig fornøyd med mitt eget speilbilde.

Lade mobilen. Jeg har alltid bittelite batteri, og det får jeg betale for hver gang jeg er utenfor husets fire vegger. Mobilen min dør alltid.

Begynne å like grønnsaker. Jeg får meg ikke til å tørre å smake på ulike grønnsaker. Det høres gjerne barnslig ut, men det er helt seriøst. Jeg synes det er ufattelig pinlig at jeg spiser som en 10-åring, men det viser seg at jeg typ har en eller annen fobi. Ikke vet jeg…

20 kommentarer
    1. Flere slike innlegg!
      Eller generelt om ting vi ikke visste om deg! Er gøy å bli litt bedre kjent med deg.

    2. Ca. 7 likheter, hehe 🙂 Spesielt sistnevnte. Selektiv spiseforstyrrelse (der man velger bort hele grupper, feks grønnsaker fordi man ikke tør) er en form for fobi, sliter med samme selv. Tnx God for vitaminbjørner!

    3. Liker liste-innlegg, men kan du gjøre det litt tydeligere at du ramser opp forskjellige ting, med å bruke punkter eller nummerering? Skjønte fint lite av innlegget først, og måtte lese en gang til, hehe…

    4. Hei Isabel!
      Vet du, jeg har strøket på oppkjøring tre ganger fordi jeg ble så ufattelig nervøs og det ødela for meg alle gangene, men plutselig for et par måneder siden var det endelig min tur og jeg bestod! Sikker på at du klarer det denne gangen, heier på deg! Det er en ufattelig lykkefølelse og særlig når det er jobbet såpass hardt for! Masse lykke til 🙂 Klem fra en som elsker følelsen av å endelig kunne kjøre rundt alene 🙂

    5. Know the feeling.. Har selv strøket på oppkjøring og må ta den på nytt igjen. Vurderer selv å prøve på automatgir om det ikke går denne gangen heller…. Skjønner at det er veldig greit å kunne kjøre med både manuell og automatgir, men er da bedre å ha på automatgir enn å ikke ha lappen i det hele tatt? 🙂 Har du vurdert det selv eller er det automat du har prøvd med tidligere? 🙂
      Håper på svar 🙂

    6. Herregud, jeg blir så oppgitt over å se hva folk kommenterer. Her synes jeg at Isabel er veldig modig som tørr å stå frem og snakke åpent om at hun har svakheter, og ikke mestrer alt her i verden hun heller. Jeg blir sjokkert av å se hva VOKSNE mennesker kommenterer. Det er forståelig å høre dritt komme fra tenåringer, men VOKSNE mennesker!? 40-åringer med 3 barn? Hvordan kan dere oppføre dere slik på nettet, og samtidig oppdra barn. Skjerp dere, tenk før dere skriver. Jeg er 15år gammel, men mye mer voksen enn mange av Isabels lesere. For Guds skyld, voks opp. Skaff dere et liv

    7. 2 tips: stek bacon på bakepair i ovnen uten fett (200 grader 5-10 min) og kjøp eggekoker. Og når det gjelder lappen: mest mulig mengdetrening!

    8. Oppkjøring klarer du! Hadde selv oppkjøring to ganger hvor jeg strøyk. Hadde lyst til å gi opp jeg også opp til flere ganger, men da var det bare å bite tenna sammen og øve mer.. Tredje gangen bestod jeg! 🙂 Man må aldri gi opp, man greier det som regel til slutt. Heier på deg, og lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg