Min hudpleie rutine!

Annonse

Jeg får ofte spørsmål om min hudpleie rutine da jeg har ganske fin og glatt hud. Det har jeg å takke fantastiske produkter fra MayBeauty for. Jeg bruker flere produkter fra det merket da resultatet jeg får av å bruke de er amazing! Jeg har jo allerede tipset dere om andre produkter derfra, og det gjør jeg med glede igjen. Jeg har aldri vært så fornøyd med ansikts produkter noensinne.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag tenkte jeg å dele min favoritt maske med dere, nemlig Pore Mask. Det er en ansiktsmaske suger ut alt talg og gjør porene mindre synlige. Sistnevnte er viktig for meg, da jeg i utgangspunktet sliter med store porer. Det er ikke fint når sminken «synker» ned i dem, liksom. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik ser innholdet ut. Masken er grå, og har ganske tykk konsistens.

Du påfører den i hele ansiktet, uten om rundt øynene. Et tynt lag som dekker godt. Ha den på i 30 minutter før du skyller den av med varmt vann. Etter at jeg prøvde denne for første gang kunne jeg se super stor forskjell allerede – porene var helt seriøst mye, mye mindre. Plusspoeng for det! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik ser mitt ansikt ut etter behandling! Ingen hudsminke, bare super godt produkt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvis du også har lyst til å teste har jeg fått lov til å gi dere en rabatt på 30%. Bruk koden «Isabelmask» eller så kan du kjøpe den her.

29 kommentarer
    1. Oh takk for ny rabattkode! Jeg kjøpte faktisk alle deres produkter når du først skrev om de, og jeg liker alle! Bra at jeg kan laste på med nye produkter nå med den nye rabatt.

    2. Vi er fire kolleger som bruker denne og hårserumet, alle er veldig fornøyde! Hva godt at jeg kan dele med meg av rabatten til kollegaene, de vil bli veldig glade! Fint hår du har btw!

    3. Jeg kjøpte den etter Sophieelise skrev om ansikt gelen, kjøpte gel, den svarte masken og pore maske. Forstå hvorfor du anbefaler det! Forstår også hvorfor dere har vakker hud! Produktene er veldig bra, og deres kundeservice er også veldig bra! En venn av meg kjøpte også hårserumet og posten presset trolig flasken slik at det sølt litt av serumet og hun fikk et helt nytt serum pluss en gave bare for posten hadde stramt flasken litt og fikk beholde flaske som hadde sølt, selv om den var 95% av full og hun kan bruke innholdet. Det er hva jeg kaller god service! Du passer i korall farge: D

    4. Jeg driver en skjønnhetssalong og vi har faktisk tatt opp den sorte masken for å fjerne porer i forbindelse med profesjonelle behandlinger. Det vi liker er at masken ikke er testet på dyr, dette liker også våre kunder. Vi klarer å fjerne porer veldig bra på 99% av kundene. Kanskje vi skal prøve denne også, og har som et alternativ for kunder som ikke liker at den andre masken må rives av. Jeg pleier å få 20% rabatt når vi kjøper da vi er selskap og bestiller mange produkter, men nå er det enda bedre tross alt, 30% er mer enn vi får vanligvis;)

    5. Fikk alle produkter fra MayBeauty i jula, julegave, har siden da bestilt 3 ganger og vil fortsette å bruke produktene, jeg liker alle 🙂

    6. Er dette et sponset innlegg?
      Hadde foreventa en faktisk rutine, ikke bare at du skrev om èn maske/krem.

    7. Også om det er et sponset innlegg så tror jeg ikke Isabel skriver om produkter som hun ikke selv bruker og liker… Jeg må teste! Takk for rabatten

    8. Kunne du fikset en rabattkode på noen av de andre produktene også? 🙂 jeg vil prøve alle, men det vil ikke lommeboka!

    9. håper du ser at du er 100 ganger finere uten det klissete greiene du smører på leppene. bildene fra dette innlegget er et godt eksempel på at det er bedre å være litt mer naturlig. det viser bare enda mer at du er kjøpt og betalt, og generelt er ikke det klisteret særlig attraktivt..

    10. Rabattkoden gjelder for alle produktene jeg kunne bestille alle produktene og fikk 30% på alle! 😀 Takk Takk Isabel!

    11. Du var nydelig før. Hvorfor operere du deg så mye? Øynene og brynene dine er perfekte. Men for mye perfeksjon blir for mye og det blir bare for rart

    12. Hei jeg lurerer på er det mye parfyme i de maskene?? Jeg har sensetiv hud tåler ikke parfyme for fort kviser. Hva er innholdet:)??

    13. Hvordan er det når man skal velge antall å sånn? Skjønner ikke helt, å hvor mye prisen øker for hvert antall du legger på, kan du kanskje legge ut en bildebeskrivelse av hvordan man handler på denne nettsiden? <3

    14. @Martina Jeg har brukt face gel og den sorte masken, de dufter ikke parfym.
      @Embla du ser jo hvor mange det er i hver pakke, jeg kjør store pakker da det blir billigere, om du ser nettsiden står det for eksempel for pore masken: 16 ansiktsmasker 385kr,
      24 ansiktsmasker 549kr , 32 ansiktsmasker 699 kr – kjøper du 16 masker er det ca. 24 kr/maske, kjøper du 32 st pakken blir det kun 21 kr / maske. Også får du 30% med Isabels kode, så det blir det kun ca 15 kr/maske 😀 Håper det hjelper litt 🙂
      Jeg liker face gelen og den sorte masken veldig mye, har også bestilt pore masken nå for å prøve! Håper den også er bra! Ps. jeg er svensk som bor i norge da jeg jobber på Visma nå og håper dere forstår min norsk/svensk mix 🙂

    15. Halleluja, disse produktene er veldig bra, perfekt med 30% nå før å bestille litt før jeg starter med å sole meg, face masken er veldig bra för å få en long lasting brunfarge! Den mud masken snakker jeg om.

    16. Kan man få kjøpt denne masken et annet sted enn på nett??
      Kanskje i en butikk? Eller selges den kun på nett? Hadde vært veldig fint med svar.

    17. Kan jeg svare på da jeg også ville det og snakkede med kundetjenste, de selger kun på nettet for tidspunkten. Men de har veldig god service så du kan uten problem bestille online. Håper du liker produktene om du bestiller:)

    18. Jeg bestilte nettopp, så rabattkoden er stadig aktiv. Jeg kunne bestille andre produkter enn masken så rabattkoden virker på alle produktene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg