JEG SER IKKE SLIK UT LENGER



· BILDER FRA FORRIGE SHOOT ·

Jeg må oppdatere porteføljen min asap. Jeg er jo signert model for Face Models, og disse bildene over her er blant annet noen av de som er i min portefølje som brukes til å booke meg til oppdrag. Denne shooten hadde jeg for noen måneder siden – før operasjon, som dere kan se. Det blir litt feil å selge meg inn med et helt ulikt ansikt, ha ha. Kanskje på tide med en ny shoot? Ny shoot med ny nese! Jeg har ikke engang tenkt over det, men ettersom jeg endelig er tilbake i mitt kjære Norge igjen er jeg giret på å sette i gang med oppdrag. Da må alt være på stell først! 

Det er så merkelig å se på disse bildene. Det er sykt hvor stor forskjell en nese kan gjøre med et ansikt.

16 kommentarer
    1. Fint innlegg.
      Og takk for en fin overskrift for en gangs skyld ❤️
      Du er veldig pen med nesen din 🙂

    2. Syntes du passe den nye neseb sykt bra!
      Du ser mer hva skl man si søt ut og man ser mer øyenfargen din❤️

    3. Du var så mye penere i ansiktet før, så ekte. Nå er ansiktet ditt så falskt, og du ser egentlig ganske creepy ut.

    4. Hei! Hvordan er det når du har lyst til å være modell og er så operert? De ønsker vel naturlige skjønnheter (eller som ser mer naturlig ut i hvert fall) i motebransjen. Eller er det kun reklame/glamour-shots du sikter mot? 🙂 Jeg har alltid lurt på dette. Tenker f.eks. på Kardashian-familien som må være den mest opererte familien i verden, om det at Kendall er supermodell, betyr det at hun ikke er er operert..?

    5. Så dåkker som ska bestæm over ho.. dåkker veit at det e hænnes liv og det e ingen dær ute som kan bestæm over ho på nån som helst måte 🙂
      Dåkker e så jævlig missunneli at det vises så jævlig godt.. gå og opperer dåkker sjøll og få stygfe kommentara og se kordan det e og bli hata pga utsende… tru mæ, dåkker vil ikje like det, dåkker vil bli så lei dåkker at dåkker ikje klare og lev, MOHAHAHAHAH JÆVLA TAPERE, SKAFF DÅKKER ET LIV !!!
      Å NEI DET E IKJE RÆTT OG KOMMENTERE DRITT OM ANDRE MENNESKA, DET E FORFÆRDELIG.. OM DÅKKER HATE EN PÆRSON NÅKKER IKJE KJENNE, SÅ TRØNG DÅKKER HÆFTIG HJÆLP, SÅ OPPSØK HJÆLP SÅ DÅKKER FÅR LITT VETT I DEN LILLE HJÆRN DÅKKERS, DET E FAEN IKJE MYE VETT INNI DÆR 🙂
      Å DET SKA HELLER IKJE GÅ UT OVER HO ISABEL KUN FORDI HO HAR OPERERT KROPPEN SIN.. ANE DÅKKER I DET HEILE TATT KOR SÅRANES DET E !?? NÆI DET TRUR Æ IKJE DÅKKER FØRSTÅR.. DÅKKER E ALT FØR BLOST I HAUE TE OG FØRSTÅ SÅNN !!
      Stå på, isabel og lev live ditt akkurat sånn som du vil, du e mye mye finere no i 2016 enn kordan du så ut, å det si æ fordi du ska vite at du e et stort forbilde og æ elske bloggen din og e hær og læs og kommentere bloggen din vær dag 🙂 Like det du gjør ♡
      Du betyr mye hos mange, men det veit du 😀
      LOVELOVELOVELOVE ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg