Deltakelsen på PH har ødelagt alt

Dere vet jo allerede hvor stor fan jeg er av Paradise Hotel. Jeg elsker programmet, og det gjorde jeg i flere år før jeg selv var deltager. Jeg har, som dere allerede vet, følgt med på årets sesong. Selvsagt har jeg det, hehe. Men vet dere? Det er ikke like gøy og spennende som det har vært alle andre år. Hvorfor? Fordi jeg vet alt.

Jeg vet hvordan produksjonen legger opp ting, jeg forstod allerede etter 4-5 episoder hvem som vinner hele shiten. Jeg kan se med en gang om personen kommer til å ryke ut eller ikke før selve parseremonien er over. Det leser jeg lett ved å se på personen i sync, for ofte blir det spilt inn i etterkant av selve utstemningen. Jeg vet hvordan Pandoras fungerer, jeg vet hvor mange opptak som måtte til for at Triana skulle få sagt den rette setningen og jeg vet at deltagerne faktisk er tvunget til å oppholde seg på rommet enkelte tider. De er ikke på rommet med partneren sin fordi at de egentlig alltid ønsker det selv, men fordi at produksjonen tvinger en til det. Jeg vet hvem som blir å sjekke inn igjen, og jeg forstår fort hvem som kommer til å ryke.

Spenningen forsvinner for min del. Jeg sitter med svaret før det i det hele tatt er avgjort på TV-skjermen. Deltakelsen har ødelagt Paradise Hotel for meg. Tidligere sesonger var det så ufattelig spennende og nervepirrende. Hvem kom til å vinne? Kommer han til å nå langt? Hva faen skjer? Mens nå… Not so much – jeg vet jo alt, allerede.

67 kommentarer
    1. Nå avslørte du på en måte at Carl Aksel vinner. For du har sagt flere ganger at du heier på han og liker måten han spiller osv. Så ja

    2. kan du skrive om hvordan man kan få trent seg til en fin mage? tror jeg sliter med slappe muskler/indre fett, for den er rund om jeg ikke holder den inne….

    3. takk før avslørelsen..
      sier vel sitt at ingen av de deltakerne som sjekket inn etter de 4-5 episodene du så vinner hele greia??

    4. Føler de fleste vet hva som kommer til å skje under parsermonier og slikt, fordi dette er 8. sesong og jeg føler ikke de har endret så mye på hvordan spillet er lagt opp.. er egentlig litt kjipt at de ikke har fikset mange nye spennende hendelser slik at både dere som har vært der inne fra før av og vi som sitter å ser på skal ha enda flere pverraskelser! Hadde vært så utrolig gøy med noen helt uforutsigbare hendelser!!

    5. Jeg har også fulgt med i flere sesonger, og syns rett denne sesongen er dårligere enn tidligere (med unntak av sesong 6). Det er veldig få tvister, og de klipper det på en måte at det er lett å skjønne hvem som går ut..

    6. Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne hvem som ryker ut eller hvilke par som blir splittet osv da. Det ser man jo ganske fort når man ser hva som blir sagt på sync og hva som faktisk blir vist på TV skjermen. Det skjer alltid det motsatte av hva som blir snakket om på sync. Jeg har alltid syns at PH har vært både spennende og morsomt, men i år så er alt så himla åpenlyst og syns årets sesong er kjedelig i forhold til tidligere sesonger 😁

    7. Litt off topic, men lurte på hvor lenge det tok før du begynte å bruke vanlige bh’er etter silikonen og når man kan gå helt uten bh? Tok silikon for litt siden og er så lei av den sportsbh/støttebhen..

    8. Så du visste hvem som vinner etter 4-5 episoder? Det vil si en uke. så det vil si at ingen av de som har kommet inn senere har hatt sjangse? Du kan jo ikke vite det? Greit nok at du kan skjønne endel, men du er jo ikke synsk?
      Btw. Skjønner at du må ha spennende overskrifter, og “interresante” innlegg, men husk på at når det blir for overdrevent gidder ikke folk å lese det man skriver lengre.

    9. Overskriftene dine gir leserne veldig høye forventinger til resten av innlegget. Ikke negativt ment, men innleggene dine skuffer mer enn de fenger når du gjør det på den måten.

    10. Nå forventet jeg et innlegg om hvilke faktiske negative utfall det å delta i Paradise Hotel har gitt deg i etterkant.. slik som det å bli tatt mye mindre særriøs, man kan slite med å få diverse jobber etc. Men at det faktisk bare skulle handle om at det har ødelagt din opplevelse av serien i dag hadde jeg ikke trudd

    11. for et laterlig innlegg, hva er det du vil frem til? ikke se på PH hvis du vet alt og at det har ødelagt for deg and whatsoever, enkelt og greit – eller er dette et innlegg for å skryte over at du har vært med og vet hvordan alt fungerer. jeg ler av deg, årets blogg.

    12. Kjedelig at de er i sync etter parsermoni.Det er alt for lett å lese på trynet som du skrev, helt enig.

    13. Kan du skrive et innlegg om hvordan det er og ta silikon i puppene osv?
      Jeg har tenkt og ta, tåler egentlig veldig mye smerte. Men redd for jeg kjenner det når de gjør det… 😊 Du e rå 😬😬

    14. Drit i skriv kommentarer der avsløringer av vinnere er … Hvert år er det 1 person som ikke klarer å holde kjeft å jeg ber om å kunne se en jævla sesong hvor jeg ikke vet hvem om vinner !!! dette er ikke rettet mot deg isabel men til dere lesere

    15. du er nok ikke den eneste, vi som ikke har vært med på paradise kan også se hvordan klippingen er gjort og hva produsentene velger å legge mest vekt på å snakke om. en greier å ressonere seg til uyfallet før det skjer selvom en ikke har vært deltaker. men du ser det kanskje lettere da, det skal jeg ikke si noe på 🙂 litt irriterende egentlig..

    16. er det bare meg eller føles paradise hotel Danmark mitt friere? Der kan man jo sove på et rom du egentlig ikke er på osv, eller er dette bare noe jeg innbiller meg?:)

    17. helt ærlig hva syns du om oppførselen til Carl aksel inne på hotellet? Han har en utrolig ekkel og spydig holdning som ikke gjør seg godt på tv 🙁 blir lei meg på hans vegne..

    18. Jeg har også fulgt med på ph i mange sessonger , men klaret ikke se sånne ting som du ser , Hehe men tror selv at carl Aksel & Eileen vinner hele sulamitten 🙂

    19. Det er nok ikke bare på grunn av at du har vært med før. Dette er tidenes dårligste sesong av paradise hotel for oss alle. Ingen spenning. Alt går Carl aksels vei, også har han en gjeng med dumme følgere som ingen bryr seg om. Også passer produksjonen på å ha Jonas og Nina der slik at ikke ALLE skal være i samme alianse. Boring!

    20. Jeg vet faktisk hvem som vinner paradise fordi jeg kjenner sønnen til de som eier det 🙂 klarer ikke helt tolke hvem du tror vinner, men ville vært gøy om du sa det så kunne jeg sett om det var riktig haha.

    21. Trur det er Eileen jeg siden bloggen hennes går så bra 🙂 er jo bare henne og Carl Axel vi hører mest om nå

    22. Hele denne sesongen er skikkelig kjedelig, syntes jeg. Jeg sitter å spoler frem i nesten hver episode, fordi denne sesongen er så sykt kjedelig. Sesongen i fjord og den med Dennis & Kristin var de beste som har vært.

    23. Slutt å vær så jævla dramatisk, dette er helt uinteressant! Utrolig hvor flink du er til å skrive et helt innlegg over små bagateller, det skal du ha!

    24. Siden det er så mange regler / kontrakt kan du jo umulig vite hvem vinneren er?
      I såfall er det jo heftig kontrakt brudd. Carl Aksel= falsk som faen,

    25. Jeg har kun sett 3 hele sesonger av Paradise, og halve sesongen av sesong 5. Jeg skjønte etter et par uker av å se slutten av sesong 5 hvem som kom til å vinne og stikke av med seieren, og jeg skjønte gjennom hele uken hvem som kom til å ryke på slutten, for det er ikke vanskelig å tenke seg til når man følger med på hvordan det er lagt opp! Jeg føler dette gjør det litt kjedelig, ettersom det er veldig forutsigende og jeg blir ikke “overrasket” lengre. Jeg ser likevel på Paradise for det er jo underholdning, men jeg synes at det å bruke akkurat samme opplegget hvert år ødelegger, slik som du sier! Det er litt synd for jeg personlig elsker programmet!

    26. Det er ikke alle som har vært med på paradise, så det er spennende for dem😊 Kanskje ikke for deg

    27. Man trenger vel ikke akkurat å ha vært med på paradise for å kunne gjennomskue produksjonen. Det har jeg kunnet de siste årene.. Ganske enkelt å gjennomskue.

    28. Det må da gå ann og slutte og være så jævla negative, la hu få skrive akkurat hva faen hu vil! Vil ikke dere lese så er der mange andre nettsider man kan se på, det er frivillig og dere tar valget helt selv når dere går inn på bloggen og leser, ingen tvinger dere. Å jo hun vet nok hvem som vinner, for alle i PH er stort sett venner på utsiden eller omgås på en eller annen måte og selvfølgelig prater de..

    29. Litt dumt innlegg dette. Nå vet alle at Carl Aksel vinner. Det var DU som meldte deg på ph, så du har ikke noe å syte over.

    30. Denne sesongen er det spesielt lett å se for alle, det er nok ikke bare du som føler du vet alt før det har skjedd.

    31. Det er greit å skrive om hva du mener om sesongen,
      Det er null vits å skriv om hvordan det fungerer, som du vet
      Er det mange som ser på ph og du blir sikkert lei av det,
      Men det er null vits å skriv ting som mange vil hat

    32. du burde jo klare å se selv at grunnen til at du syns ‘ph i år er forutsigbart er fordi at som du sier selv så vet du jo hvem som vinner.

    33. Jeg har selv vært med på paradise hotel og jeg kjenner flere fra årets sesong. Eileen vinner årets sesong, hun og Øystein står mot hverandre og ingen av de slipper kula akkurat som fjorårets episode.

    34. skjønner så synsykt god hva du mener. etter å ha lest alle de “du ikke visste om paradise” kan jeg se for meg historien bak det… det blir så kjedelig. Bare håper ikke axel vinner. og ja, Danmark sin er mye bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg