VI SKAL KJØPE HUS!

HYYYYL!

Det er så vanvittig spennende og gøyale tider at jeg blir helt i hundre! ENDELIG er vi snart klar til å investere i drømmehjemmet. Jeg er såååå glad! Glad og veldig, veldig stolt. Hard work pays off – det er sikkert og visst. Jakten på det perfekte huset er allerede smått satt i gang, og jeg merker allerede nå hvor altoppslukende det har blitt for meg. Det er alt jeg tenker på, døgnet rundt. I løpet av slutten av året/starten av 2017 er vi stolte huseiere. Wuhuuu!

Vi kommer til å kjøpe i Oslo. Vi er noe usikre på om vi ønsker å kjøpe midt i smørøyet, eller om vi skal gå for noe litt utenfor sentrum. Sistnevnte frister i grunn mest, men med tanke på at vi jobber mye i sentrum, vet vi jo at det da blir mye kjøring frem og tilbake. Jeg håper på å finne noe kanskje 10 minutter unna sentrum? Det hadde jo vært perfekt! Dette er et nytt kapittel i vårt liv, dere. Jeg må innrømme at tanken skremmer meg litt, for når man kjøper noe eget… Da er man jammen meg brått voksen. Haha! 

Se på dette fantastiske verket, dere! Jeg falt pladask! Stilrent, moderne og masse vindu. Det liker vi! Dette er et hus vi begge to synes er amazing, så jeg tenker at det er noe à la dette vi blir å ende opp med. Hvor fint??

Jeg gleder meg til innrednings-delen mest. Vi kommer mest sannsynlig til å samarbeide med en proff på det feltet, slik at vi får en eksklusiv og elegant helhet i hele huset. Det blir luksus!

Og til slutt: 22 år og snart huseier. Da er det søren meg lov å gi seg selv en klapp på skuldra og være jævlig stolt! HAPPY BELLA! Gleder meg til å ta dere med på denne reisen. Stor klem!

92 kommentarer
    1. Ekstremt mange som er 22 å yngre også som har eget hus da. Ikke så veldig unormalt.. Men lykke til med hus kjøp 😁

    2. Åh så spennende!
      Jeg og kjæresten min blir 21 år til høsten, og vi kjøpte oss vårt første hus sammen nå for en uke siden. Utolig morro å være unge å ha sitt eget hus!
      Gleder meg til å innrede! Skulle ønske dere hadde kjøpt nå så vi kunne fått litt inspirasjon om innredning da jeg tror du har en veldig kul smak 🙂

    3. Gratulerer så utrolig mye!!! Du har STOR grunn til å være stolt, det å være 22 år og eie sitt eget hus er ikke normalt nei. Masse lykke til, det blir gøy å følge med! klem

    4. Mia: Herlighet så gøy 😀 Grartulerer så masse! Hehe, søt du er. Gleder meg til det selv, men er redd for å gå for en stil jeg fort vil bli lei… Vanskelig det der! Masse lykke til. Klem!

    5. 21, drømmehuset, hver vår bil, nylig oppusset kjøkken, stue og bad, stor flislagt veranda, dobbelgarasje, stor hage 🙂 ingen penger fra mor eller far! Så jeg gratulerer veldig mye med at dere skal kjøpe hus, men det er nok ikke unormalt i dagens samfunn å være tidlig ute 😉

    6. Jeg er 17 har mitt eget hus og 3mil på konto, men det er fordi jeg Jar arvet det av min mor hun døde når jeg var 8, og jeg var enebarn og mine foreldre var ikke gift, så døde min far i 2010 så fikk en del penger da også, blir spennende og flytte inn når jeg er gammel nokk 🙂

    7. To ord
      Du har ikke jobbet for det her
      Du har bare en plastikk kropp som alle i Norge ler av og leser den teite bloggen din

    8. Så spennende! Kan varmt anbefale Vålerenga (indre Vålerenga, ikke på grensen mot Galgeberg/Jordal), ligger 7 minutter unna sentrum med buss! Vålerenga er kjent for de tradisjonelle trehusene, som ikke ligner noe annet i Oslo – det gjør bydelen svært original og stilfull. Er altså mye eneboliger, i tillegg til rekkehus og skikkelig stilige leiligheter, og en utrolig avslappet og vennlig atmosfære. Og man sulter aldri ihjel på Vålerenga heller; man finner både sushi, kebab-sjappe, pizzeria, kafeer, bistro og en utrolig stilig gourmet-restaurant som heter Smia Galleri (som er rangert som nr 31 av 1051 restauranter i Oslo, over mange av mer kjente “fine” restaurantene i byen). Er dog veldig sjelden eneboligene her er til salgs, og de går fort for 10-15 mill, men om dere ser muligheten – ta den! Beste plassen i byen å bo og det ligger nærme absolutt alt. Lykke til <3

    9. Dette viser bare hvor stor du har blitt etter PH og bloggen din ble side2-blogg! Men vet du det er så fuckings fortjent <3 For det beste av det hele er ikke bare det at du er 22. år og får ditt eget hus! Men du er blitt så populær på grunn av alle haters som har issues med at du opererer deg og ser ALLTID nydelig ut og er så fuckings sexy, deilig og vakker at de er så misunnelige at de er nødt til å lage kvalme. Og dermed fikk du nok en ære av å slenge nye nytt i trynet på de, haha! And as always you win and they loose 😉

    10. Omg, gratulerer!! Det har du virkelig grunn til å være stolt over! Og over alt du har klart å oppnå, til tross av haters. Har lest igjennom noen av kommentarene du har fått, og jeg må si jeg er helt sjokkert! Greit nok, alle trenger ikke være enig med andres valg, men å begynne med personangrep på den måten er virkelig ikke greit! Du må være kjempesterk som takler det så bra! Stå på, heier på deg! <3

    11. Hahah 10 mill? å please. SÅ dyrt er det ikke og du er desverre ikke den første som kjøper hus i så ung alder. Jeg har hus, jobber med et nytt byggeprosjekt med samboeren og har bil, og hvor gammel er jeg? Å whups, fyller 20 i i Juli 😉 Men gratulerer da, blir gøy.

    12. Syyykt fint hus!!!<3 Ser folk i kommentarfeltet er sjalu ja hehe.
      Btw du og Pierre burde bare ta og gifte dere. Ingen vits i å vente siden dere er så perfekte sammen 🙂

    13. Hei, så gledelig å høre!
      Dere burde gå for noe utenfor Oslo, altså jo lenger bort fra selve by-kjernen Oslo dere kommer- dess mye mer får dere for pengene!
      Og det er langt kulere å invitere folk på besøk når man har litt plass, der folk om så kan overnatte dersom behov, og det er dessuten DIGG å være borte fra byen der alt og alle glaner på en opp-og ned, og være litt “anonym”.
      Så det ville jeg ha gjort. Se etter noe i Asker/Bærum området, eller nord for Oslo – så får dere mest for pengene!
      Lykke til 🙂

    14. Du er så høy på deg selv og svarer fansen/lesere så frekt om du i det hele tatt gidder å svare! Jeg begynte like deg men har bare fått deg helt i vrangstrupen! Du får unge jenter til å føle at de må operere seg for å bli bra nok og du skryter av hard work lol.. Du knipser litt bilder og skriver om operasjoner og blir styrt rik på det.. Hadde det ikke vært for Paradise hotell og trekant dramaet så hadde du ikke hatt noe.. Synes også det er sørgelig at du opererer vekk din skjønnhet..beklager… :-/

    15. Hvorfor ikke bruke mer energi på å gi de som faktisk er glade på dine vegne kommentarer tilbake, i steden for å komme med elendige kommentarer tilbake til de som bare skriver frekt?

    16. Hei! Jeg ser du har lyst til å ta hull i navlen etter at den har ‘grodd ut’ den forrige piercingen. Akkurat det samme skjedde meg. Tok piercing 2 ganger etter det, og det skjedde igjen, og nå sitter jeg igjen med det store stygge arret 🙁 håper din holder denne gang!

    17. Kjekt at dere TENKER å kjøpe dere hus, men akkuratt dette innlegget her er jo litt merkelig… Er jo veldig mange som tenker på å kjøpe hus, men hadde vært kjekkere for oss lesere dersom dere faktisk hadde kjøpt ett, ikke bare tenker på det… Det virker som om at det du vil formidle i dette innlegget er at du har oppnådd mye suksess og at du er stolt over at du er 22 år og TENKER på å kjøpe deg hus. Kom med litt bedre enn dette her da, si oss at du har kjøpt, ikke bare tenker og har 10 mill på konto! JA, du er flink!! Vi gidder ikke skryte av deg mer!

    18. Jeg foreslår Vinderen. Meget pent og rolig strøk, samtidig som det tar 5minutter med t-banen til Majorstuen 🙂

    19. I alle dager, så mange sinte folk?! Virker som dere har blitt personlig fornærmet fordi Isabel skal kjøpe seg hus? Jeg skjønner ikke greia, hva er galt med at hun skal kjøpe hus? Er det fordi hun er, Gud forby, en BLOGGER?! Big deal! Det er masse penger i bransjen og du har nettopp bidratt til dette ved å lese denne bloggen. Du får takke deg selv!
      Og til dere som sier dere er like flinke og har hus selv… Okei? Grattis? Dere har også fått det til? Synes det er imponerende uansett å kunne ha råd til et hus i så ung alder, selv om mange andre har det. Det kreves uansett hard jobbing, struktur og sparing, så creds til de som klarer det!
      Lykke til med huskjøp og innredning, spennende!

    20. Du har blitt så jævli høy på deg selv ! Tydelig at du ikke er voksen enda ! Hjelper ikke om du får hus og har mye penger når oppførselen din er lik en på 14 år .

    21. Hei Isabel!:)
      – jeg komenterer så og si aldri men nå kjenner jeg at jeg kanskje burde gjøre det☺️
      Jeg har fulgt deg helt siden du samla på hello kitty,hehe! Og tro meg du har oppnådd såå mye etter det. Du er nydelig Isabel, helt nydelig! Uten operasjon og etter, bare så du vett det❤️
      Og gratulerer så masse med snart kjøp av hus, håper du kommer deg til rette og alt er bra med deg, du fortjener så mye bra etter alt som har skjedd, haters makes you stronger as❤️ Du er helt fantastisk, du har klart deg gjennom så masse, og ser at du får mye hate for ditt pengebruk, altså du får ikke penger gratis? Selvfølgelig jobber du hardt for de pengene, mange sier blogg er en lett jobb for du skal bare sitte å skrive, men altså jeg ser du legger mye jobb i denne bloggen, og det skal du altså få belønning for, ikke bry deg og nyt livet mens du kan helt til 100%☺️ – Beklager dette ble langt men har og noen spørsmål til deg.. Hvordan takler du alt hatet? Hvordan klarer du å ikke bry deg, for jeg har 0 venner nå 10ende klasse på ungdomsskolen, har så mange i mot meg og lærerne ser ikke ut til å bry seg, får slengt stygge komentarer og alle ler av alt noen sier av meg.. Og om jeg ikke kommer på skolen blir det anmerkning osh, har mista matlysten og orker ikke noen ting lenger for jeg er helt utslitt:// hvordan klarer du dette? Hadde satt såå utrolig mye pris på svar da jeg ikke får råd fra noen andre:) tusen takk på forhånd og beklager for lang komentar! Masse lykke til videre, til deg og pierre!!:))

    22. Haha herregud så mange som er sure, dere må ha det dritt i livet. Uff. Gleder meg til å se huset dere ender opp med! 😀

    23. Gratulerer, det er en utrolig mulighet for hus i Oslo er dyrt!
      Anbefaler dere å sjekke ut områdene Vindern, Smestad, Ullern eller Slemdal. Fine og rolige strøk.
      Lykke til da 😀

    24. ååå, gratulerer så så mye isabelle!!🎉🎉 vet det er en stund til, men kan dere ikke ha flytte-vlog?😍 elsker å se på det, ser super koselig ut😍

    25. Se på nye leiligheter på Ullern /Bestum holgerslystveien. De er så sykt fine ❤❤❤ Store vinduer og moderne akkurat det du liker 😉

    26. Hun kan jo kjøpe seg hus, takket være dere idioter som leser denne idiotiske søppelbloggen!
      Isabell, du stinker!
      Hvem skal betale for lånet når alle ser hva slags ussel person du er ?
      Selge den sure ræva di, ÅÅÅI- ræva di? Vel ikke helt din det heller !
      Gremmes av hvor falsk hele du er.!
      Dra hjem til muslimene å forbli der

    27. Røa er fantastisk bra! 10 minutter med banen til by’n. Rolig, hyggelig, fin natur. Høyt utdanningsnivå, en god del med mye penger, men folk flest her er allikevel usnobbete og har ikke behov for å flashe rikdom. Trygt og stabilt for barn! Anbefales!

    28. Anonym over her: Der tråkket du over streken! Hva får du ut av å skrive noe sånt? Rett og slett ikke greit!

    29. Wow.. Her kom det grønnøyde monsteret fram hos mange..
      Sjokkert over hvordan enkelte kommenterer!
      Jeg skulle ønske jeg hadde ressurser nok til å kjøpe leilighet eller hus, men jeg rykker da ikke ned på andre som har..
      Nettmobbing er like alvorlig som annen mobbing.

    30. Kjøpte min første bolig når jeg var 19 år, er nå 26 år og har min tredje bolig. Bra du invisterer i hus en å sløse bort pengene (som det ser ut som du også gjør)

    31. folk er tydeligvis ikke klar over at det fint går ann å finne ut hvem de er 😉 sjalusien oooooser lange veier, uff tragisk!
      Stå på! Selv kjøpte jeg hus da jeg var 21 år(er 25), midt i en by. Fikk masse misunnelige kommentarer, har kommet lengre enn de og opplevd mer enn de noen gang vil oppleve i løpet av sitt liv, så ja.. haha må bare le!
      Er jo ved å vise sin suksess man kommer langt! you go giiiirl

    32. Til dere over som mener at hun sløser vekk pengene på rompe og negler.. Det er de tingene som gjør henne interessant nok til at folk gidder å lese bloggen så hun tjener penger til hus. Viktig og balansere pengene så leserne blir!

    33. haha!!! morsomt å lese så mange hatfulle kommentarer som oser av sjalusi. Er det så innmari vanskelig å være glad på andres vegne? Gratulerer så masse til deg:) veldig fornuftig å investere i dette. Stor klem <3

    34. Vet ikke hva jeg skal si til sjalue folk her oppe..
      Må bare si gratulerer så så mye.. Du fortjener dette!
      Alle tror du har “glidd” gjennom alt lett å blitt rik av å bare komme ut på tv!
      Du har blogget før du kom ut på tv! Å ingen vet hva du har gått gjennom i ditt liv. Om dem vet hadde alle holdt kjeft! Jeg er en av personene som vet nesten alt.. Det holder med at du selv hva du har gått gjennom.. Du fortjener alt det beste!
      Klem fra barndomsvenninda di fra stavanger 😉

    35. Så spennende! Nå er ikke jeg fra Oslo, eller i nærheten- men vet at det finnes masse fint utenfor selve sentrum. Utenfor sentrum får man også mer hus for pengene, og det er vel bare positivt🙊
      Lykke til! Jeg og samboeren min har eid hus siden vi var 18 og 21 år. Det er såå gøy å ha sitt eget hjem. Der man kan gjøre hva man vil, når man vil uten å måtte tenke på en evt. Huseier😄

    36. Lykke til mester kjøp på hus😘 dette kommer ikke til å bli noe problem for prinseSse Isabell! Dette huse kler deg, men det er ditt og P sitt valg om dere er kjøpere eller ikke. Ikke gjør noe du kommer til å angre på!✨ masse lykke til !!

    37. Bra at du for en gang skyld bruker pengene dine på noe fornuftig, men syns det er veldig teit og barnslig at du alltid tror noen er sjalu på deg og ditt liv. Hvorfor mener du forresten at man skal være sjalu på deg? Andre der ute har både familie, bil, hus og hytte.
      Selv ble jeg huseier da jeg var 14, da jeg arvet.

    38. Åh! Så gøy, gratulerer !:) Det er veldig fortjent Isabel, jeg er en gammel leser og kjenner at jeg blir så lykkelig over å se hvor bra du har det 🙂 Jeg og kjæresten har en plan om å kjøpe hus til neste sommer, da har vi endelig nok egenandel til et hus på ca 3 mill, med litt ekstra til første betalinger. It feels good!

    39. Husk nå å være litt smart. Det er ikke bare å kjøpe et hus man skal bruke penger på, men det er noe man trenger penger til i laaaaang tid i etterkant. Så med mindre du er 100% sikker på å ha en stabil inntekt de neste mange mange mange år, så virkelig tenk deg om. Ville være kjipt hvis man ikke kunne betale det vekk senere, eller havne i en luksusfelle, som dessverre veldig mange unge gjør. :/
      Huff, håper bare alt går bra om noen år. Vil virkelig ikke se deg i en luksusfelle, hvor du plutselig har ingenting fordi du brukte for fort..

    40. Majorstuen, Jar, og Bærum generelt er fine steder. Og ikke altfor langt unna Oslo. Føler det er bedre å investere i slike steder, så man kan få et større hus og et sted man kan bo lenge 🙂
      Oslo føler jeg er veldig kaotisk, og passer bedre til å bare være i om dagen for så å komme tilbake til roligere strøk når man skal hjem. Men samtidig skjønner jeg greia med at du er veldig ofte i Oslo.. Blir kanskje mere lettvint å ta en kjapp tur hjem osv hehe.

    41. Så koselig! Hvis dere vil litt utenfor, vil jeg også slenge meg på anbefalingslista; Lillestrøm. By i stadig vekst, 10 minutter med toget til Oslo S! 🙂 Supert! Der får dere samtidig kanskje hakket mer for pengene også 🙂
      Ellers er det gøy å se at flere er i samme bås som meg 😉 20 år, eier tre biler, et hus og bygger et annet, mens vennene mine drikker bort pengene hver helg. Lurer på hvem som er mest fornuftig 😉 Hihi! You go girl! Heier på deg, og håper dere kjøper snart, kan ikke vente med å følge med på prosessen – må være noe av det gøyeste jeg vet om 😀

    42. gratulerer,er noe helt spesielt å kjøpe
      🙂 husker forsatt når jeg kjøpte min første leilighet som
      19 og nå venter jeg på at nytt hus skal bli ferdig:) første gang jeg skal kjøpe med noen andre så det blir spennende
      🙂 hilsen meg på 23,gravid og lykkelig😄

    43. Årvoll er veldig fint! Rett ved skogen, ikke langt til byen og det er for det meste eneboliger – fikk inntrykk av at det var det dere var ute etter:)) Området rundt Årvoll er litt annerledes da, menmen💗💗

    44. Se folka sitter å skryter av at de skal kjøpe seg hus, sitter der og skryter, er 21 20 år gamle flere stykk dere eier ikke en dritt og det skal ikke du som har skrevet innlegget gjøre heller , banken eier huset deres, dere eier bare masse gjeld dere og nå som det skal krakke blir det pussig å se hvordan barna skal håndtere det når det går på for de at det var visst banken som eide huset gitt og nå skal de ta det tilbake….
      og du Isabel, er stolt og glad fordi du skal ordne deg gjeld på over 10 millioner….? stakkars

    45. Hva er det alle skriver gratulerer for? Gratulerer for at hun tenker på å kjøpe hus? Lol…? Jaja, gratulerer med at du har 10 mill og tenker på å kjøpe deg et hus Isabell 😀

    46. Så du lurte på hvordan det er på Røa? Der går det mest i fuglehund, langerenn og barnefamilier, så dere burde sjekke ut området før dere bestemmer dere😊
      Gratulerer!

    47. Kjæresten min var 19 når han kjøpte sitt første hus. Nå er han 23, eier hytte og vi bygget hus. Ikke arvet penger, jobbet hardt og klarer alt selv.

    48. Jeg er så glad på dine vegner Isabel! er stolt av deg i en så ung alder, så skal du kjøpe ditt eget hus. Noen personer overdriver så her på kommetaren!du er så SMART og dette skal gå så fantastisk bra vennen <3

    49. Ville bare legge en beskjed om, du er sykt god som svarene alle omtrent virkelig! Og lykke til med bolig, 22 selv og akkurat kjøpt selv, stress, litt presentasjons angst ( skal være så flott), men likevell sinnsykt deilig!!

    50. første gangen jeg er innom denne bloggen. Stakk innom fordi den lå på blogglisten. Skjønner ikke hva folk lager så drama ut av. Ja, hun vil kjøpe seg et hus. Superbra det vel? Rart det blir krig i verden når folk lager drama av dette? Lag dere en blogg selv å prøv å tjen penger på den, så kanskje folk får opp øya å ser at det ikke er LETT, og skjønner at man må ofte ganske mye for å få en blogg som man kan tjene masse penger på. Er ingeting som heter lettjente penger.

    51. All ros til dere for dette. Og da fine hus i populære områder fort koster 10 – 15 millioner, er det jo viktig å ta høyde for at dere må tjene veldig godt i veldig mange år for å få til dette. Og at renten kam bli høyere enn i dag. Anna Rasmussen har også kjøpt hus, men det er nok et mye billigere og hun har vært toppblogger i mange år. Men dette vet dere nok, at dere må ha en veldig høy inntekt over veldig mange år. Når det er sagt ønsker jeg masse lykke til 🙂

    52. Kjempekoselig gate dere har kjøpt hus i! Bodde i samme gata i 3 år. Veldig nærme turstiene langs elva og ikke for langt å gå til t-banen 🙂 Gratulerer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg