MINE MEST PROVOSERENDE INNLEGG

Jeg har en blogg som er veldig, veldig personlig. Jeg deler veldig mye med dere, på både godt og vondt. Noen mener kanskje at jeg deler i overkant mye, og de har muligens rett. Men for meg er det naturlig! Veldig naturlig, faktisk. Opp gjennom blogg-karrieren min har jeg provosert en del også, noe bevisst og noe ubevisst. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg liker å provosere – andres reaksjoner er gøy! Haha. Jeg har bladd i arkivet og gravd frem de mest provoserende innleggene jeg har publisert. Skrik ut om dere ønsker en del to, for det finnes mye merkelig som jeg skrev for en lang tid tilbake. Hah! Enjoy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

RUMPELØFT – HER

FØR OG ETTER – HER

OM ÅRETS PH – HER

IT WAS EXPENSIVE – HER

MEG SOM FJORTIS! – HER

PIERRE HAR VÆRT UTRO – HER

VERSTE DAGEN I MITT LIV – HER

HER PROVOSERER JEG SOM MEST – HER

HVORFOR ER DU SÅ BITTER? – HER

HALVE LØNNA MI GÅR TIL SKATT – HER

HVORFOR BODDE JEG I FOSTERHJEM? – HER

DET ER EN GRUNN FOR AT JEG ER OVER DEG PÅ TOPPLISTA – HER

7 kommentarer

Siste innlegg