JEG FORLATER HAN


Hei og god lørdag, fine lesere! Hvordan har dere det i dag? 🙂 Selv har jeg det bra! Lørdagen er her, som betyr hjemreise for meg. Vi har vært en god stund her i Sverige nå, og det har vært deilig. Avkobling, deilig mat og masse kvalitetstid! Nå er det dog på tide å vende snuten tilbake til mitt kjære Oslo igjen. Pierre blir igjen til mandag, så jeg reiser hjem alene. Kjedelig å forlate han 🙁 Savner kjæresten min masse så fort vi ikke er sammen.. Men må man så må man, jeg har nemlig møter jeg må på som jeg allerede har forskjøvet tidligere. Back to bizz!

Nå må jeg pakke kofferten! Snille svigermor er i full sving med å lage pannekaker, nammmm. ♥ Koselig avslutning på min lille ferie her. Vi skrives senere, ha det best så lenge! 

21 kommentarer
    1. Hhahahhahahhhha, helt enig Gina. Men sånn er det nå med Isabel. Vet jo alltid overskriftene ikke stemmer, men jeg er selv fast leser. Og da klikker jeg meg inn uansett, men visste på forhånd at det var snakk om noe i den duren og ikke om at hun skulle slå opp med tanke på at det er typisk med sånne overskrifter her på hennes blogg.

    2. du og mammatilmichelle er jo helt like. dere skriver dramatiske overskrifter for å få klikk.. sleipt

    3. Isabell, har visst kem du va heilt siden du var shirog for en del år tilbake.
      Du husker ikke meg men jeg deg.
      Jeg leser bloggen din hele ganske mye og du har gjort det SKAM bra!!
      Fortsett sånn, du e ufattelig flink!
      Men-overskriftene, viss du vil beholde lesere positive overfor deg, så ikke skriv så ufattelig teite overrskrifter, folk reagerer på det negativt, du har allerede nok med lesere ♡
      Stå på videre!

    4. Mamma til michelle er MYE værre enn Isabell når det kommer til “klikk overskrifter”! Isabell har jo ihvertfall en sammenheng mellom overskriftene og innleggene… Hun skrev ikke akkurat “jeg slår opp” i overskriften heller? Hun skrev “jeg forlater han” noe hun forklarte i innlegget med at hun forlot han i noen dager da hun drar til Oslo mens han ble igjen. Det går ikke an å sammenligne det med innleggene til mamma til michelle, som “vannet gikk” også handler det om en vannblemme.

    5. jeg er også helt sykt avhenging av min kjæreste , jeg var borte 3 dager fra han å det føtes som 1 uke . hehe . Men ekstra koselig blir det når dere ser hverandre igjen 😀 du får piffe deg opp å tenne noen te lys , evt gjøre litt ekstra Nice kveld når dere ser hverandre i gjen 😀
      Jeg vet mange reagerer på dramatiske overskrifter men sånn er det når man blogger så ikke stopp 😀 hhee . Du er nydelig du 🙂 ha en fin helg <3

    6. Jeg elsker deg og bloggen din. Men du sier at du liker oss og elsker respons. Vær så snill Isabell. Jeg snakker for mange som leser bloggen din nå. Kan du være så snill og slutte med de overskriftene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg