Er du den jeg er på jakt etter?

Jeg er i ferd med å utvide min glamsquad, og er i den forbindelse på utkikk etter en dyktig makeup artist! Kontakt meg gjerne via mail: [email protected] om du er den rette. Frem til nå har jeg i grunn tatt sminkingen i egne hender, men fremover har jeg lyst til å bli sminket profesjonelt når det er av behov, og egentlig til hverdags også innimellom. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers skjer det ikke så mye spennende hos meg akkurat nå – jeg er på vei til Oslo. Jeg er fremme rundt klokken 19, og da bærer det rett hjem til mamma for middagsdate og deretter skal jeg ut å ta noen drinker med en god venninne. Savner både henne og familien så masse! Det skal bli godt å gjenforenes. 

Hva er dine planer i kveld? 🙂 God helg!

39 kommentarer
    1. Du må sjekke ut @susymakeupartist på Instagram. Utrolig dyktig dame! Har sminket mange norske kjendiser vet jeg.

    2. Hvis dere ikke fikk lov til å ha tilgang til nett og mobilene var tatt fra dere hva skjedde hvis de i Norge er beskymra når de ikke får høre noe fra dere i 1-3 måneder? Blei de ikke beskymra?

    3. Dajana Tomanovic er spesialisert på Kim K sminke. Veldig flink. Tror du ville blitt fornøyd med henne! 🙂
      Helt ærlig så tror jeg du klarer deg uten makeupartist, du sminker deg proft på egen hånd 🙂

    4. Hahahahaha du prøva å bli så Beverly hills/kardashian som mulig du!! Heile du er plastikk og no vil du ha glamsquad. Ikke grin når folk dømme deg, du har valgt alt sjøl så da må du stå for det åsså, du vet at ditta ikke e vanlig i Norge.

    5. Godt tenkt. Smarteste du har tenkt på lenge. Greit å se litt presentabel ut 🙂
      Håper du finner en som gjør deg finere 🙂
      Lykke til 🙂

    6. Kjenner jeg blir så sinnsykt irritert av slike folk som deg Maria over her. Bruker aldri å legge igjen kommentarer her, men nå har jeg vært inne og lest litt og ser at du får en del unødvendig hat som jeg synes lyser sjalusi. Greit at alle har sine egne meninger osv men alt folk skal klage over. Jeg er kun 16 selv men er godt i gang med å spare til neseoperasjon som jeg skal ta, har man virkelig lyst og råd til det så hvorfor ikke? Isabel, jeg synes du ser helt nydelig ut og rumpen din ble helt sinnsykt bra nå!! Alt on point. Stå på og stå sterk, ikke la folk som hater gå innpå deg, du er så mye bedre. Skulle ønske jeg kjente deg utover bloggen!

    7. Lukte sjalusi lang vei i kommentarfeltet. Og å stryke klærne, Really? Snakk om å leite etter feil😂 Du er sterk Isabel, det skal du vite.💜

    8. Du er såååå fin når du smiler med tenner!!Da ser du liksom ordentlig glad ut sammenliknet med når du smiler med lukket munn! Misforstå meg rett, du er kjempefin når du smiler med lukket munn også, men når du smiler med tenner stråler det liksom litt av deg hahah. Du burde gjøre det mer, tror folk ville oppfatya deg som en skikkelig glad og livlig jente!❤

    9. Jeg skal begynne på makeup skole nå en veldig bra en og betaler dyre dommer. Jeg kommer til og bli best fordi når jeg setter meg inn i noe gir jeg alt! Jeg håper på og ta kontakt med deg når jeg er ferdig. Mange liker og ha forskjellige makeup artister, man må som oftes prøve forskjellige for oh finne den perfekte makeup artisten.
      Hilsen Caroline 😊

    10. Hahaha Maria ser ikke du hvor teit og meningsløs kommentaren din var? At du gidder å prøve en gang.. Heia Isabel stå på!

    11. Her var du helt sykt nydelig! Kn jeg få spørre hva du har på leppene?? Hatt satt så stor pris på svar, fargen var helt utrolig fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg