drinks & gossip


For en morsom lørdagskveld jeg hadde i går! Jeg tilbringte den med bestien min, Raija, på BAR Tjuvholmen. Vi nøt drinker (som fort ble et par shots…) mens vi catchet up på alt det nye. Det er lenge siden jeg var hjemme i Oslo, så jeg kan trygt si at vi hadde mye å fortelle hverandre. Gode jenta mi – koser meg alltid så mye i hennes selskap! Etter et do-besøk på på Mcern avsluttet vi kvelden. Det var litt krise i går da… Jeg kan ikke huske sist jeg drakk alkohol, så dere kan jo tenke dere hvor fort det gikk før det gikk til hodet på meg. Ha ha! Ja ja…

Jeg er hvert fall ikke bakfull i dag, overraskende nok. Det er jeg ekstremt happy over, for i dag er den store jobbdagen. Jeg har allerede vært innom Nettavisen en tur, og nå er jeg godt plassert i sofaen, klar for å sette i gang med dagens gjøremål.

Vi blogges senere, klem!

8 kommentarer
    1. Hei.
      Hvorfor ble ikke min kommentar om forslag til innlegg, godkjent..? :-/
      Du godkjenner at folk skriver all mulig dritt til deg, men ikke et (godt) forslag? 😛 Tror mange kunne tenkt seg et slikt innlegg altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg