Tannblekingsfavoritten min!

Annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvite tenner er det fineste jeg vet, og jeg har prøvd mye opp igjennom for å finne det beste tannblekingskitet. Jeg har egentlig aldri blitt noe spesielt fornøyd da jeg nesten ikke har sett forskjell på før og etter behandling, før nå! Jeg hoppet i taket da jeg testet ut Premium White – aldri har jeg blitt så fornøyd før! Tro meg, om dere er på jakt etter et godt tannblekings kit, bør dere gi denne en sjanse. Jeg kan garantere dere at dere vil bli like fornøyde som meg, helt ærlig. Jeg hadde faktisk booket et time hos tannlegen for å bleke tennene profesjonelt, men etter at jeg testet ut dette kitet, avbestilte jeg timen. Jeg behøver det ikke lenger, Premium White ga meg det perfekte resultatet! 🙂 Det sier sitt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se på kitet, da! Det ser jo ut som skikkelig profesjonelle greier, ha ha. Her følger det med alt du trenger!

· SLIK FUNGERER DET ·

Du får blekeskinner som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Når det er gjort, går du over til neste steg som er å spraye den blå sprayen, nemlig aktiveringssprayen, tre ganger på tannbørsten din før du pusser tennene med den i ett minutt. Denne sprayen gjør blekingen mer effektiv, derfor er det viktig å huske dette steget! Deretter påføres blekegelen i skinnene før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) å plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Enkelt og greit opplegg, og det kuleste er at du har alt du får nå du bleker tennene profesjonelt hos tannlegen. Forskjellen er at du gjør det hjemme på egenhånd og at det er veldig mye billigere!

Dette kit-et er virkelig det beste jeg har testet på markedet, og jeg har testet en del. Jeg liker at det er så enkelt å ta i bruk, og det beste: produktet smaker godt! Det er smak av tannkrem, noe som er svært sjeldent. Dere har sikkert testet ut tannbleking tidligere, og fått smaken av den der ekle blekemiddel smaken? Usch! Stort pluss at denne smaker godt!

Mine tenner etter en behandling!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· HVOR OFTE? ·

Hele prosessen varer i 30 minutt. Du skal gjenta behandlingen frem til du har oppnådd ønsket resultat, altså når du synes at tennene har blitt hvite nok. Selv bruker jeg det to ganger i måneden da jeg føler at jeg opprettholder fargen best da. Du ser en veldig stor forskjell etter bare en gang – det gjorde hvert fall jeg. Jeg ble overrasket over hvor stor forskjell det ble etter kun en behandling! 

Akkurat nå er det kampanjepris til kun 449,- kroner (før 1190,-). Bestill her og få det perfekte, hvite smilet! 🙂 

25 kommentarer
    1. Det så utrolig fint ut! men gjør det vondt? Har hørt at tannbleking kan være ganske smertefullt for noen ihvertfall pga ising i tennene? Hva er dine erfaringer rundt det? 🙂
      Klem

    2. Slike ting er jo ikke så skånsomme på tennene da, litt skummelt synes jeg. Prøvde denne ifjor tror jeg, endte opp med rare hvite og brune flekker på tennene(som gikk vekk etter 1 dag). Tenne ble ikke hvitere hos meg, men kanskje litt “gjennomsiktig” nederst. Huff huff..
      Men dette er min mening da. Bør være forsikt med slike ting.

    3. Anonym: Åh? Det høres merkelig ut. Er du sikker på at det er den samme? Dette er skikkelig bra greier altså, guttene fikk det til og med utdelt fra produksjonen i TV3 før PH ifjor. Det er et supert kit som jeg sverger til, og jeg har ekstremt sensitive tenner.

    4. Åå det fikk æ løst og prøv 😀
      Pusse man tennern først også bruke denne men bli alle tennern hvit eller bare de fræmste ? 🙂

    5. Du svarer ikke 🙁
      Kunne du lagt ut før og etter bilder ? Det vil styrke din truverdighet om produktet!du er kanskje ikke interessert i det ?

    6. Hehe veldig fine og hvite tenner, men du burde ta ut litt fra leppene. du har helt indentisk smil som Tzekel-Kan fra “veien til eldorado”

    7. Om du har hvite flekker på tennene i fra før av, hvordan vil det ta seg ut med en sånn behandling? 🙂 da mener jeg typ “melkeflekker” eller hva man kaller det hehe.

    8. Om man tar en tannlegetime så holder resultatet flere år, og det er jo mindre stress enn å gjøre dette 2 ganger i måneden. Hjemmebleking blir vel mer kostbart i lengden? 🙂 (Du har vel fått sponset produktet uansett, så for deg har det lite å si)

    9. Hei! Er en jente på 17 år som alltid har hatt lyst til å fikse på nesen. Derfor lurte jeg på om du kunne svart på noen spørsmål for meg?:)
      – Hvor tok du operasjonen?
      – Hvordan finner man ut hvilken kirurg man bør la seg operere av?
      – Kan man gjøre det om man er under 18 år i utlandet?
      – Hvor mye kan man egentlig endre på? Har en såkalt «hoppbakke» pluss at nesen min generelt er brei.
      Håper du tar deg tiden til å svare, fordi det hadde hjulpet meg veldig! 🙂

    10. Hei 🙂
      Jeg har bestilt . Men fikk typ 10 ordensvekreftelser.. Betyr det at jeg
      må betale for så mange eller er det vanlig å få så mange
      ordensvekreftelser ?:/

    11. Hvis man kjøper den pakken. blir man automatisk knyttet til et abonoment hvor man da må betale mye senere osv? Har egentlig lyst på bare den pakken for 499,en annen ting jeg lurte på var om man kan bruke denne laseren maaaaange ganger og heller kjøpe ny aktiveringskrem? 🙂

    12. Takk for svar Isabel!
      Ja, jeg sikker på at det er den samme. Veldig rart at den reagerte slik på meg, men jeg har jo også svært lite emalje 🙁 Kanskje det er derfor det ble så dårlig på meg?

    13. Hei!
      Jeg bestilte akkurat tilbudet du referer til. Hvor ofte skal det brukes i begynnelsen? Da mener jeg, hver dag, annen hver dag osv- og hvor mange ganger brukte du før du fikk ønsket resultat? Hvor mye inneholder den pakken til 449? Hvor mye blekningsmiddel og hvor lenge varer den?
      Håper du svarer 🙂

    14. Kjøpte dette settet i USA for tre år siden. Funket ikke i det heletatt. Men kanskje ettersom du har så sensitive tenner, så er de lett å bleke? 😉

    15. Du burde ikke bleke tennene så ofte som du skriver her, det kan gi skade på emaljen. Som noen hadde skrevet som kommentar, det resulterer i litt gjennomsiktige tenner ved kanten. Grunnen er at du etser vekk emaljen, som er det beskyttende laget ytterst på tannoverflaten. Når du først har skadet emaljen, kommer den ikke tilbake! Da vil du også få lettere hull i tennene og plages med ising.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg