møter og business

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TOP: LIGNENDE HER / annonselenk
SKIRT: LIGNENDE HER / annonselenk

· BACK TO BIZZ ·

God morgen, fine! Jeg er ferdig fikset, og snart på vei ut dørene. Bildene er fra i helga, frykt ikke! Jeg skal ikke gå i ført dette, he he. Ikke så passende da jeg er all about business i dag! Hele dagen min går til møter. All day! Det blir godt da, endelig er jeg tilbake for fult 🙂 Som jeg har sagt før – ingenting er bedre enn følelsen av å være produktiv. Red Bullen er pakket med, og humøret er på topp selv om det er relativt tidlig for min del. Haha! Jeg bruker å stå opp på denne tiden normalt sett, men jeg er sjeldent ferdig fikset og klar for å gripe fatt i dagen. Det er jeg sjeldent før rundt 12, med mindre jeg har møter eller avtaler tidligere.

Wups, nå står taxien utenfor! Jeg må løpe, vi skrives senere dere. Klem!

18 kommentarer
    1. Lykke til med møter, søteste. Ha en super fin dag <3
      Synes du har vært produktiv hele tiden jeg 🙂

    2. Hei Isabell
      Først vil jeg ønske deg lykke til med møter og ønske deg ikke minst en fin dag og uke.
      Det andre er at jeg har tatt neseoperasjon, i dag tok de av gipsen. Jeg er kjempe lei meg, min egen nese så så mye bedre ut enn det som er nå. Nå er den feit og bred, jeg skjønner at mye er hevelse, men fortsatt er jo ikke formen fin. Lurer på din nese så helt annerledes ut når du tok av gipsen til nå? For hvis min skal bli seende slik ut så kommer jeg til å virkelig hate det. Jeg tror egentlig du er lei nese spørsmål, men håper du tar deg tid til å svare.
      Du ser forresten fabulosos ut as always!

    3. Så det var noen som kommenterte her at du ikke hadde noen venninner. Et par dager etter la du ut et innlegg om at du skulle ut med en venninne. Var ikke det litt vel påtatt? Bare innrømm at du ikke har noen venner. Taper.

    4. Josso: Kjære Josso. Eller så kan det bare ha den naturlige forklaringen at jeg har vært bortreist i over en måned, og derfor endelig fikk truffet venner igjen samme dag som jeg v ar hjemme i Oslo 🙂

    5. Sani: Heiii! Takk <3
      Åh, jeg føler sååå meg deg. IKKE stress - tro meg! Det du beskriver her følte jeg på selv, og jeg hadde totalt panikk. Det er MYE hevelse, og det tar tid før du vil se det ferdige resultatet. Formen jeg hadde i den prossesen du er i nå er ikke i nærheten av den jeg har nå. Smør deg med tålmodighet, så skal du se at det blir bra til slutt! 😀 Klem og lykke til <3

    6. Du skryter sykt mye om at du vet hvem som vinner PH og sånt, men da er du vel klar over at Carl Aksel ryker ut av PH i dagens episode da….

    7. Setter så pris på at du svarte meg, gjorde meg roligere. Så tusen takk ❤️ Jeg har panikk, er utrolig stresset og jeg angrer til og med litt. Nesen er hoven sa legen, og man kan på ingen måte se noen form for beinstruktur. Men din nese har jo blitt utorlig fin, hjelper litt at du hadde samme følelse uansett om jeg ikke unner noen denne følelsen. Tusen takk og klem tilbake 😊

    8. Hvorfor henger enkelte seg opp i Isabel sine venner? Jeg er sikker på at flere av hennes venninner ikke blir vist på bloggen av den enkle grunn at de ikke ønsker det SELV. Og hvor frekk går det an å bli? Jeg kjenner jeg blir flau. Selv har jeg mange bekjente, men kun noen få nære venninner, og det er jeg veldig glad for 🙂 Jeg vil heller å få, men 100% ekte venner som vil meg godt, enn mange falske. I mine øyne virker det som Isabel også har det slik. Stå på Isabel, ikke ta til deg de stygge kommentarene. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg