Jeg innrømmer det

Jeg er på vei til Sverige, igjen. Og ja, jeg innrømmer det – vi er crazy. Det gikk ikke mange dagene før vi ikke holdt ut mer, så i går fikk jeg ordre om å komme tilbake til Sverige igjen etter møtene i Oslo i dag. Jeg stilte meg ikke akkurat vanskelig til det, vi er ganske like, jeg og Pierre. Vi savner hverandre like mye med en gang vi går noen dager uten hverandre. Jeg skal innrømme det at jeg føler meg som en crazy stalker girlfriend, men det er jeg altså ikke (tror og håper jeg), ha ha! Vi skylder på at han har en arm som ute av drift, så da må jeg hjelpe litt med å bære bagasjen hjem 🙂 Og det er det mye av, da han ikke har vært hjemme i Oslo siden Istanbul. Er unnskyldningen innafor? Vi blir i Sverige til i morgen!

Heldige meg reiser til sol og sommer, jippiiii! Det er 23 grader og strålende vær, så jeg gleder meg masse til å komme frem. Pøsregnet i Oslo er ikke akkurat noe å skryte over, altså. Fysj… Trodde sommeren var kommet for å bli? Jeg håper på å få oppleve litt norsk sommer før vi skal ut på eventyr igjen. Krysser fingrene! Ellers gikk møtene bra i dag. En kontrakt ble underskrevet, planlegging er i gang med et nytt prosjekt og alt er rett og slett top notch! Litt av en pangstart på uken – jeg er GIRET! 😀

Håper dere har hatt en like bra mandag som det jeg har. Stor klem  fra meg, så skrives vi fra sofaen hjemme hos svigers senere i kveld ♥

7 kommentarer
    1. Haha! Du hadde dødd om han var borte i over en mnd da, du? Min er skipper på fiskebåt og jeg klarer meg utmerket 🙂 Hehe.

    2. Bra du koser deg med mye reising med håper du vet hvor vanvittig forurensende det er å fly så ofte som du gjør. Du bør vurdere å kutte ned eller finne mer miljøvennlige måter å reise på

    3. Jeg har begynt å se deres PH sesong igjen jeg haha, jeg ble liksom så glad i dere i fjor, og savner dere på skjermen alle sammen! Dere i sesong 7 hadde den beste sesongen i historien! Det var så utrolig variert, gode og fine mennesker på engang! Skulle ønske dere alle kom tilbake på skjermen igjen
      <3

    4. Anonym: Du klarer deg helt fint ja selv om kjæresten din er en skipper, hvis du klarer det så betyr det at andre kan også klare det. Isabell klarer seg nok uten Pierre i noen uker hvis hun virkelig prøver. Men hun ser ikke vitsen med å prøve når hun har muligheten til å være med han igjen så fortfort som mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg