3500 screenshots!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra Sverige! Nå er jeg fremme etter en helt OK reise. Jeg fikk unnagjort en del jobb på pcen i mellom tiden, så det passet meg ypperlig! 🙂 Det er så godt å være tilbake med min deilige mann igjen. Lykkelig Bella! ♥

Over til poenget med dette innlegget! I går bleket jeg tennene mine og la det ut på mystorien min på snapchat (isabelSraad heter jeg der, forresten). Jeg spurte dere om det var ønskelig med et innlegg om hvilken tannbleking jeg bruker da jeg selv er sååå fornøyd med den, og responsen var meget positiv! Jeg snappet at dere skulle printscreene om det var noe dere ønsket, og jeg endte opp med hele 3500 screenshots! Med andre ord blir det tannblekings-innlegg, jeg har faktisk allerede gjort det klart. Det kommer ut i løpet av uken! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var vel det… Nå sitter vi her og venter på at PH skal starte. Semifinale uke – woooho! Heia heiaaa! Hvem håper du går videre til finale-uken? 🙂 

19 kommentarer
    1. Du er helt nydelig når du smiler med tennene!!😍😍
      Heier på Carl Aksel og Øystein 👊🏼👊🏼

    2. Hvorfor hjemmebleking når du lett kan ta deg råd til en tannlegetime? Resultatet blir jo så mye bedre, og blir i lengden billigere fordi det er et varig resultat!

    3. Yes! Endelig gikk drittsekken Carl Aksel ut av paradise hotel, og er så fornøyd:) akkurat som jeg håpet på..han var både falsk og slem, så han fortjente å gå ut.

    4. Hvorfor i all verden bleker du tennene dine? Du er jo ganske ung, og røyker ikke, og har vel ikke særlig behov for det! hadde du gått tom for ting å bruke penger på nå?

    5. Hei!
      Et lite tips fra en som studerer tannhelse, vær forsiktig med å reklamere for tannbleking da det absolutt ikke er anbefalt for alle! Personer med tannsten og hull, kan få skikkelige plager om de ikke har vært i kontakt med tannlege først.
      Hilsen en fast leser!

    6. Kan du vær så snill å legge ut helbilde av deg fra denne dagen? Har veldig lyst til se hele dette antrekket

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg