Ukens spørsmål!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva har du på leppene her?

– Her har jeg en lipliner fra Dior i fargen “Brun Fig”. Det er denne jeg bruker hver eneste dag, med og uten lipgloss over. Elsker den!

Er du muslim?

– Av en eller annen grunn er dette spørsmålet en gjenganger i kommentarfeltet mitt. Jeg er ikke muslim, nei. Jeg er ikke noe spesielt religiøs av meg.

Har du ingen venner?

– Det har jeg absolutt, men grunnen for at det har blitt lite venninne-tid og generelt snakk om venner på bloggen den siste perioden er helt enkelt fordi at jeg har vært bortreist den siste måneden.

Hvorfor er Pierre på Tinder egentlig? Han har matcha med typ 4 i min omgangskrets. Trodde dere hadde ett ganske så seriøst forhold? Eller ikke..?

– Pierre har ikke Tinder. Tro meg, jeg vet! Ha ha ha! Så det må dessverre være en fake-konto. Eller jo, han hadde før PH, så hvis de matchet med han for flere måneder siden stemmer det 🙂

Hvem skal tatovere deg?

– Daniel, broren til Pierre. Han er super dyktig!

Har du vurdert å operere høyere hårfeste? Det hadde sett bedre ut.

– Hei. Nei, vet du? Jeg har ingen problem med mitt hårfeste 🙂 

Kan du ikke skrive noen litt mer personlige innlegg?

– Det kan jeg absolutt, jeg elsker å være personlig med dere. Noe spesielt du ønsker jeg skal skrive om? 🙂 Kom gjerne med forslag.

Kan du ha spørsmålsrunde snart?

– Sure! 🙂

Kan du skrive mer om neseoperasjonen din?

– Jeg har skrevet det jeg synes er greit å dele av informasjon. Jeg er ingen ekspert på det selv om jeg har utført det, og derfor synes jeg det er tricky å svare på all slags spørsmål. Mitt beste tips er å snakke med kirurgen om det du måtte lure på. Jeg har jo skrevet litt da, det finner du her, her og her.

Hvilken waist trainer bruker du?

– Jeg bruker ikke waist trainer, jeg tror du sikter til den svarte greia jeg har på meg under alle klær? Isåfall er det typ en heldrakt jeg må bruke i en måned etter operasjonen min. Hater den, ha ha!

Hva heter du på Snapchat og Instagram?

– Jeg heter IsabelSraad begge plasser! 🙂

42 kommentarer
    1. Når kommer denne innkjøpsvideoen fra London? Tror du sa du skulle filme den for flere uker siden 🙁 sorry for mas, men vet at mange hadde gleda seg til den🙁

    2. Dette har jeg spurt så mange ganger om, og flere ganger har du latt være å godkjenne kommentaren. Du godkjenner nok ikke denne heller, og det er vel en grunn for at du ikke vil svare. Men lurer som sagt hvor pengene ble av etter klessalget? Jeg hadde aldri kjøpt noe fra deg hvis de gikk rett i din egen lomme når du skriver du skal gi pengen bort. Veldig skuffet over det..

    3. Omg, hva er det maset med hårfestet, hva faen? Hahahhaa. Har lest slike kommentarer på så mange innlegg nå, folk må jo alltid ha noe å pirke på. Uansett, så synes jeg du ser dritfin ut Isabel, og hårfestet ditt kler ansiktet ditt som det er, det blir bare for rart å endre på det spør du meg. Håper virkelig ikke at folk kommenterer så mye på det fremover at du begynner å se på det som en usikkerhet ved deg selv, for du set jævelig nydelig ut! Poenget er; just do you <3

    4. Heia! Du er så sykt pen! Spesielt når du smiler med tennene! *heart eyes* hahah, digger bloggen din <3

    5. Anonym: Hei! De pengene har jeg lagt av og skal sendes til Afrika, gjennom en sak svigermor jobber med. Mer om dette vil jeg fortelle om på bloggen veldig snart 🙂

    6. Jeg elsker personlig innlegg. Og det er nesten du som må bestemme hva de skal handle om, ikke leserne dine – da blir det plutselig ikke så personlig. Det må komme rett fra hjertet ditt. Men hvis du føler for det, så hadde det vært fint med innlegg fra noen tyngre tider i livet ditt. Vet du har hatt noen før, men er fint å se litt mer av deg og noen andre sider.
      Jeg håper du kan fortsette med innlegg der du svarer på spørsmål, ta gjerne med litt flere.
      Eller lurte jeg på om du kan ha et innlegg der du skriver litt om sex? Kommer med litt tips og råd? Ikke sånn skryte av deg selv, men regner med du har masse du kunne ha sagt her.
      Kan du også lage en sminkevideo? Du sminker deg så fint.

    7. Hvorfor er det så mange som bryr seg om hårfestet hennes? Kanskje dere er misfornøyd med eget hårfeste? Slutt å være så hatfulle, hun er bare en person.

    8. Jeg lurer…. er dette spørsmål du selv mener leserne lurer på? Jeg fikk tilsendt en del spørsmål selv da jeg var topp 3, men ikke i lik bane som dette 🙂 Sikkert forskjellige. Ellers så er det topp at du faktisk har åpent kommentarfeltet. Setter pris på det. Du ser flott ut!

    9. Høyere hårfeste? Wtf?! Det er da ikke pent! Jeg har det og misunner de som ikke har det. Isabell sitt er veldig fint, spør du meg.

    10. Hei 🙋 Isabel jeg lurte på hvor du er fra altså hvilket land? 😘 Plis svar er desperat 😂 klemmer fra meg isabel 😍 kos deg synes du er kjempe fin 💗

    11. ikke rart jenta har komplekser med seg selv, da de samme personene som angriper henne for forandringer sannsynligvis også er de samme som påpeker “feil”.

    12. folk spør om du er mualim siden du er perser, kan du fortelle litt om din etniske bakgrunn og hvorfor du/familien din ikke er muslim

    13. Hei! Jeg bare lurte på om du kunne fortelle litt om da du var yngre ig hadde spiseforstyrrelse? Sliter med det samme og vil lese litt im din historie og hvordan du taklet det og kom deg ut av det. Ellers vil jeg bare si at du er dritpen og skikkelig heldig som har fått Pierre😍 Klem

    14. Hei flotte deg!
      Hvilken highliter bruker du? Den virker veldig bra med tanken på resultatet ditt:) Kan du lage en sminkevideo eller eventuelt bare et innlegg om hvordan sminke du bruker, og hvordan?<33

    15. Det er jo ikke så rart folk spør om du er muslim, da du opprinnelig er fra et land der det er veldig vanlig å være muslim

    16. Du skriver at du har vært mye bortreist den siste perioden, og har derfor ikke skrevet noe om vennene dine. Men du har jo aldri lagt ut noe om de såkalte vennene dine før heller..

    17. Helt ärligt, jag har också tänkt på ditt hårfäste…. Att det är så sjukt fint! Det ramar in ditt ansikte och gör att du ser ut som en docka och du passar SÅ bra i uppsatt hår.
      Själv har jag högt hårfäste och jag kan aldrig ha håret upp för då ser jag skallig ut 😛 Hoppas verkligen inte att du tar åt dig av de dumma kommentarerna. kram

    18. Jeg synes hårfestet ditt er kjempefint. Skulle lett ønske mitt var slikt. Du kan glede seg til du blir gammel og Har fortsatt bra hårfeste mens resten av oss har mistet halve håret. Haha

    19. Herregud, la Isabel og vennene hennes være da! Det er jo ikke sikkert hun har lyst til å fortelle om vennene sine på bloggen, og det er ikke sikkert vennene hennes vill være på bloggen heller. Det er opp til hver enkelt. Ikke kommenter så mye på ting dere ikke har noe med. La henne være. Digger deg Isabel, du er modig og sterk❤️ Stå på, elsker at du provoserer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg