for første gang på flere år!



· SELFIE SESSION THIS MORNING ·

Hei og hopp! Torsdag allerede? What? Her gjelder det å henge med i svingene, gitt. Denne torsdagen er noe annerledes for denne frøkna. Gjett hva jeg skal? Til Ikea! På møbel-jakt. Eller, rettere sagt: senge-jakt. Jeg har ikke vært på Ikea på flere år, men nå er det visstnok på tide. Vi har en litt for liten seng i leiligheten skjønner dere, og nå som min rumpe må skjermes og Pierres skulder trenger sin plass, er vi i behov for en ordentlig svær dobbeltseng. Så det er dagens oppgave! Utenom det skal jeg innom Nettavisen en tur, hente pakker på postkontoer ooog til slutt: drikke vin og hygge oss i kveld. 

Nå skal jeg spise ferdig frokosten min, og vente på at Pierre skal komme hjem igjen. Åh, jeg kjenner at humøret mitt er på topp i dag – jeg er såååå glad! 😀 Regner med at været har en finger med i det spillet, hehe. 

24 kommentarer
    1. Vi har en seng fra IKEA som deler seg på midten og en av oss ruller alltid ned i den sprekken.:/ ville ikke anbefale IKEA, men isåfall kjøp dobbelmadrass!

    2. Du bør ta en språkvask før du legger ut innlegg. Visst nok skrives i et ord…altså visstnok. Og direkte oversettelse fra engelsk er pinlig å lese: det heter I’m need of, men det går ikke an å si jeg er i behov for. Det heter jeg har behov for. Greit å ha det på stell når du faktisk lever av å skrive.

    3. Hei,jeg har prøvd å sende deg mail, men hver gang ble mislyktes.Går ikke an å sende deg mail? Takk hvis du kan svare 🙂

    4. We’re IN need of (som du har oversatt til vi er i behov for) mente jeg selvfølgelig. Går litt fort i svingene her selv :-). Men uansett, direkte oversettelse fra engelsk til dårlig norsk er en uting…

    5. Hadde droppet seng fra IKEA! Invester heller i en god seng fra Bohus eller lignende. Ihvertfall nå som dere uansett skal kjøpe leilighet og ikke flytte masse.

    6. Såååå kjedelig innlegg. Du kan bedre enn dette vil jeg tro?
      Hvem er interessert i at du skal kjøpe ny seng.

    7. Ville ikke anbefale deg å kjøpe seng på ikea. Gå for noe med litt mer kvalitet. Har ikke du masse penger? Jeg ville gått for en svane kontinental eller seng fra wonderland. Ikea er crap :p

    8. 15:33: jeg har hatt ikeaseng flere ganger, og har aldri vært fornøyd. Nå har jeg en seng som vi valgte å legge litt penger i. Og den er ikke fra ikea for å si det sånn 😉 så jeg snakker av erfaring. Ikke kjøp seng fra ikea. 🙂

    9. Du virkelig stråler isa❤️ Du virker så glad hele tiden, og lever drømmelivet virkelig! Jeg vet dette kan komme litt brått ut men hvordan kan jeg få samme utstråling som deg? Jeg har vurdert operasjoner som rumpe, pupper og botox i leppene men jeg har ikke nok penger og er litt for ung… Du bare virker så glad etter alle operasjoner, jeg vil også bli det❤️

    10. Har hatt seng fra bohus til 15 000 og seng fra IKEA til 4000.. IKEA sin var bedre for ryggen min, utrolig nok. 🙂 Så dette med seng er virkelig forskjellig fra person til person. Dyrt var ikke best i mitt tilfelle 😉

    11. Så utrolig pen du var her! Du passer kjempegodt å ha håret satt opp, men skjønner godt hvorfor du ikke gjør det så ofte. Fikk selv ofte hodepine når jeg hadde det lange håret oppsatt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg