MISSION FAILED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MISSION FAILED ·

Omsider kom vi frem til Ikea, etter masse om og men. Vi endte ikke opp med seng, noe som er litt tåpelig med tanke på at det var hovedgrunnen for at vi dro dit i første omgang. Sengene var ingenting å skryte over, som mange av dere sa i kommentarfeltet. Det blir bare en seng vi skal ha i mellomtiden, før vi kjøper hus. Så vi er derfor ikke så veldig pripne på kvalitet og utseendet, men den må da være god å ligge i. Vi fant en perfekt på nettet da, som vi har klikket hjem istedenfor! Så seng ble det uansett – til slutt 🙂 Ikea-turen var forgjeves, ha ha. Og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har tatt turen din på flere år – det er jo såååå kaotisk! Herre… Jeg venter noen år til neste gang, igjen. Heh!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå står taxien utenfor – jeg må løpe igjen! Brow Rehab står på planen, før vi skal ut å drikke noen glass vin. Koselig aften! ♥ Vi skrives senere, fine. Ha det så bra!! 🙂
 

29 kommentarer
    1. Hva heter behandlingen du tar på BrowRehab, hva “inneholder” den og hva koster det ? Vil fikse bryna mine der😍

    2. Ja,skal man på IKEA, samle alt mot man har og IKKE minst tålmodighet. Det blir kun IKEA ikke krisetider.hehe.

    3. Hei!
      Så fine dere er sammen! Jeg bare lurer på siden du sa i forrige innlegg at du må gå med et sånt korsettlignende greier, men ser ikke ut til at du har det på her?
      Håper sengen på nettet faller i smak! og ha en nydelig dag videre!
      Stor klem

    4. Hei! Jeg har noen spørsmål angående Paradise Hotel, så hvis du ikke har noe å skrive om en dag, kunne du jo svart på disse spm? : -)
      -Hva fikk dere til lunsj og middag, og hva snakket dere om under disse måltidene som ikke blir vist på tv?
      -Når telefonen ringer og vekker dere på morningen, rekker man å dusje og fikse seg?
      -Har man mulighet for å dusje, gå på rommet sitt når dere ikke har parsermonier eller annet opplegg?

      Et annet forslag er at du viser oss “what´s in my purse?” video? Kunne jo vært morro å sett!

    5. Du er nydelig 🙂 Kan jeg spørre deg om rompe-forstørrelsen på mail? Tenker å ta det selv og hadde vært greit å prate med noen som har gjort det.
      Hvor er toppen din fra forresten? Så fin :*

    6. Anbefaler møblia når dere skal kjøpe seng til huset 🙂 Har selv seng derfra og den er himmelsk 😍 Og i tillegg er det relativt bra priser, noe som absolutt er en bonus!;)

    7. Tragisk det me sænga, førstår godt at dåkker e skuffa.. bæst og få anbefalt sæng av de som jobbe på IKEA for da veit man ka man får 😀

    8. Herregud, det øverste bilde var du aldeles NYDELIG! Du er kjempe vakker ellers og altså, du bare strålte så innmari fint der:) Ha en fin kveld videre <3

    9. Jeg kjøpte den senga dere ligger i der for en måned siden i 1.60 cm. Den er SÅ god og jeg har aldri sovet så godt i hele mitt liv. Fantastisk bra kjøp!

    10. Hvor mye bruker du på taxi i mnd ?
      Dere har ikke vurdert å ta lappen og gjerne kjøpe en bil ? :):) hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg