Her sitter jeg, da

Hellooo og god fredag, lovers!

Hvor deilig er det ikke med helg, da? Jippiiiii! Akkurat nå oppdaterer jeg dere fra stolen på Hendrix Hair Torgata. Jeg sitter helt sminkeløs og føler meg derfor ikke superfresh. Kremt! Det ble brått knapt med tid i dag tidlig, så da hadde jeg ingen andre valg enn å ty til solbriller. Egentlig kan jeg jo ikke bruke det så tidlig med tanke på neseoperasjonen, men disse er såpass lette på nesen at det er ingen fare. Vi skal til mamma på lunch rett etterpå, så det er ikke så farlig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte bare å titte innom å ønske dere god helg! Nå skal jeg lese videre i boka mi (den er en ny favoritt!!) og drikke iste mens jeg venter på at P skal bli ferdig fikset. Stor klem fra meg!

15 kommentarer

Siste innlegg