DAGEN JEG HAR VENTET SÅ LENGE PÅ!

OKEI! 

Hvor mye har ikke jeg klaget og sytet om denne forbanna «sykkeldrakten-med-innsydd-korsett»? Om dere synes at jeg har klaget mye om den til DERE, her på bloggen, kan dere jo tenke dere hvor mye verre det har vært for alle rundt meg, og ikke minst for meg selv. Jeg har vært de verste klage-rotta of all times. Og det er ganske uvanlig til meg å være, men… Jeg mener, den er jo rene tvangsdrakta!


 

MEN dere, gjett hvilken dag det er i dag??? Dagen jeg kan kaste den til heeeelvette. YEYYYYYY!!! Dere aner ikke hvilken glede jeg har inni meg nå! Det høres kanskje overdrevent ut, og du tenker kanskje at det ikke kan være så ille? Da kan jeg fortelle deg at jo, det er det. Med mindre man liker å gå iført en trang tvangsdrakt som er en størrelse mindre enn du selv er, for å holde alt på plass. Og til dere som FRIVILLIG bruker disse waist trainerne: er dere gode i huet?! Haha, jeg hadde aaaaldri klart å gjøre det frivillig. Hvert fall ikke etter dette, en hel måned med et stramt korsett rundt livet. Jeg føler jeg er sluppet fri fra fengsel! Jepp, det er faktisk den beste beskrivelsen jeg kan komme på. SÅ lettet og glad er jeg!

Nå skal jeg dra ut og drikke vin, bare for å feire. For dette er en ekstremt stor dag! Ha ha, jeg dør av meg selv. Skakke så mye til for å gjøre denne frøkna overlykkelig, gitt!  

19 kommentarer
    1. Anbefaler å dra på badeparken i Rhodos, det er en av di største i Europa og det er kjeeeempegøy der!!! lengter tilbake😫

    2. Nå har du jo egentlig valgt det frivillig da. Men jeg lurte på en ting, kan du bli flinkere til å fordele innleggene dine utover dagen, alle kommer som regel på et par timer på kvelden. Vet du er på ferie nå, så da er det greit, men sånn til vanlig.
      Hvor lenge skal dere være på Rhodos nå?

    3. Å drikke*
      Det skal alltid være “Å” foran noe du GJØR. Du gjør noe når du skal drikke – å drikke, å hoppe, å se, å fange.

    4. Du over! Det er to verb der. Da må man dele opp. Hun skal ut. OG hun skal drikke. Hun skal ut og hun skal drikke-hun skal(verb, å skulle noe) ut og drikke. Så. Da vet du det…!

    5. Deilig at du endelig har fått den av da! Men måtte du ha den på hele tiden? Ser du har lagt ut NOen bilder der det ser ut som du Ikke har den på! Som feks da du la ut bikinibilde

    6. Du har jo flere bilder av at man ser magen din i magetopper og bikini, shorts osv. Er vel ikke første dagen uten?

    7. Haha. Til du som pirker på grammatikk. Kanskje du skal dobbeltsjekke fakta neste gang? Hun skrev helt riktig, da “og” er bindende mellom TO ting hun skal gjøre. Herregud at du i det hele tatt gidder…

    8. Du har blitt dårlig til å svare i kommentarfeltet ditt.. Da kan du like gjerne stenge det som du har vurdert!

    9. Haha så jævlig bra 😀
      Æ hadde heller aldri ville gjort det om det ikje va før tvang da.. men uansett, aldri hadde æ kjøpt en sånn og gått rundt me 😂 hahahah ♡

    10. Skal ikke så mye til for å gjøre deg glad?
      Å koste på seg en rompe til flere tusen, fettsuging og fillers i hele ansiktet. Det skal ikke mye til før du blir glad?
      føler at det ligger litt mer bak det enn bare å få av seg en drakt som du indirekte frivilig har tatt på deg. så den setningen der stemte vell ikke helt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg