Å være voksen nok

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LØRDAG! Gleden er stor, jippiii! Lørdager for meg bruker å bety festligheter, middag ute, vin, bytur og venninne eller familietid. Det skal jeg se til at denne dagen også gjør, men først er jeg nødt til å sitte foran mac-en og få unnagjort alt på min check-list. Jeg har en del jobb hengende over skuldrene, og som dere vet – jobb kommer alltid først. Nå må jeg se til å være voksen nok til å ta det rette valget, og faktisk få gjort alt jeg skal. Da kan jeg ha det morro etterpå med god samvittighet. Nå gjelder det bare å fokusere de resterende timene med jobb!


Forresten, dere! Jeg hadde virkelig trengt deres hjelp. Min homie Elin (som også er min fantastiiiisk dyktige brynsspesialist) er med i en konkurranse, NYX Nordic Face Awards. Hun har kommet videre, og nå er det topp 15 som er igjen. Nå er det slik at de fem som får flest stemmer går videre til finalen! Det vil si at hun trenger så mange stemmer som mulig. Jeg har selvsagt gitt henne min stemme, og jeg håper av hele mitt hjerte at du også vil det ♥ Det tar to sekund!

Klikk her, og tykk «like» på bidraget hennes, Elin Tonerud. Man kan kun stemme en gang. 

 

7 kommentarer
    1. Hei:)
      Håper du får en fin Lørdag!
      Du virker som en god person med bein i nesa, og jeg klikker meg ofte inn på bloggen din. Nattevaktene mine og jeg får tiden til å gå fortere da;)- so thanks!
      Bare en liten sak.. Noen av innleggene virker det som du stresser deg gjennom.
      Får litt følelsen av at du ikke har lyst å skrive, men gjør det fordi du føler du må ha x antall innlegg om dagen. Vet at det er en jobb, og at det ikke alltid er man har lyst til å jobbe. Bare tenkte jeg skulle si mine tanker, og det er kanskje bare jeg som føler det sånn..:)
      Men i alle fall, stå på videre.. Prøv å ikke stress deg igjennom innleggene, da føler ihvertfall jeg at jeg nesten blir stressa sjæl av å lese..
      Kanskje heller “samle opp” til et større framfor mange små- ?:)
      Ha en kjempefin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg