sannheten

Alt er så fantastisk. Humøret mitt er på topp. Jeg har det så bra.

Disse tre setningene har jeg fortalt dere på bloggen de siste dagene. Sannheten er at jeg har løyet. Jeg har det ikke bra. Så langt i fra bra.. Jeg er så innmari sinna og såret. Jeg holder på å booke en reise, og siste step er å gjennomføre betalingen. Jeg vil bort. Jeg vil bare dra herfra, fra alt. Det er det jeg bruker å gjøre – å fly fra problemene. Dere vet da jeg var i London? Da var det også slik. Jeg booket fly + hotell mens tårene mine fosset over. Det er det jeg er best på, det å dra. Det er slik jeg håndterer vanskelige situasjoner som jeg allerede vet er tapt. Det er kanskje ikke det lureste, men det er det rette for meg der og da. Og det hjelper alltid. 

Og nå? Nå trenger jeg å fly bort igjen.

36 kommentarer
    1. Hei Isabel.
      Det vil alltid være perioder i livet hvor ting er vanskelig og man føler deg nedfor. Når man føler seg slik kan det være godt å komme seg litt bort å få ting på avstand. Håper du føler deg bedre snart og at ting ordner seg 🙂

    2. Vi takler alle ting forskjellig og Gjør det på forskjellige måter,for akkurat der og da er det mest logiske,men en ting vi aldri kan rømme fra,er hodet og tankene,selv om det er det man ønsker mest.kanskje når ting er roet ned,ha en prat med seg selv,når tankene og hodet er litt klarere,finnes det andre fornuftige måter å lese dette på.håper du uansett finner ut av ting og at det blir bedre.klem😊

    3. Hei Isabel, det blir god for degt at du kommer deg litt unna det som ikke er bra. Viktig at du er rundt mennesker som gjør deg glad! <3 håper du får det mye bedre, tenker på deg. Du er en super blogger!! 🙂

    4. Oi! Håper du føler deg bedre snart❤️ Føler meg så trist på dine vegne❤️ Er det noe mellom deg og Pierre? Fortell oss når du føler for det, eller så trenger du ikke fortelle. Du forteller akkurat hva du vil og hvor mye du vil. Det er ditt valg, men jeg heier på deg uansett❤️ Stå på videre og prøv å kose deg litt❤️

    5. Hei, Isabel!😊 Jeg elsker å lese bloggen din, og jeg håper alt ordner seg!😊 Jeg synes dine innlegg er kjempe interessante, og du gjør en kjempe god jobb!😚 Ha en fin kveld videre!😚

    6. Hei Isabell! Vil bare skrive dette til deg for det er noe jeg har tenkt på her jeg sitter å leser bloggen din. Da jeg leste at du skulle ta alle disse plastiske operasjonen ble jeg utrolig sjokket og forbanna. Jeg begynner å bli lei av topp bloggerene som skal operere det og det og det og folk blir provosert og påvirket. Det ingen legger merke til er hvor utrolig vakker du har blitt. Dont get me wrong, du var nydelig og pen før, men nå ser du jo ut som den nydelige trofe wifen! Jeg føler meg utrolig selvsikker og skulle aldri ønsket å se ut som noen andre enn meg selv eller operert noe på kroppen min, men faen jeg skulle ønske jeg kunne ligna litt mer på ditt nåværende utsende altså. MY GAD DU ER GEORGES!!!!!! Ikke bry deg om alle kommentarene. Jeg vet hvordan det er å få slengt de styggeste kommentarene etter meg, men det driter jeg i. Jeg kan stå ved siden av en drittsekk av en hater å snakke om hvor jævla sexy og deilig jeg ser ut den dagen. EMBRACE YOUR BEAUTY! Go on girl!

    7. Ja det kan være godt å komme seg litt bort,men samtidig kan man ikke bare “stikke”av når ting blir tungt og vanskelig. Vi mennesker vil møte på utfordringer, vanskelige ting og triste hendelser. Jeg tror det vil være lurt å stå litt i det,jobbe seg igjennom det vanskelige. For det er jo på den måten vi vokser og blir sterkere på. Å rømme landet er nok ikke alltid det lure.

    8. Stå på Isabell!
      Håper alt går bra med deg Isabell, tenk på all det gode i ditt liv, tenk de menneksene i livet ditt, du betyr alt for som ikke kan se deg knust, tenk hvis Pierre hadde vært knust hvordan hadde du taklet dette? Akkurat sånn tenker de nærmeste om deg når du er lei deg, du er knust de er knust, husk alltid det er alltod en som vil det beste for deg, en som alltid trenger deg, og alltod en som elsker deg mer enn alt i denne verdenen, håper virkelig med hele mitt hjerte at alt står bra med deg og dine! Vær tålmodig og vent og da vil det alltid skje det beste for deg fineste Isabell! Håper du leser dette og virkelig tenker om dette! Greier ikke se mine favoritter så knust som du! Håper alt ender med et smil!

    9. De fleste har skjønt at du lyver. En som opererer seg fra topp til tå har det ikke bra med seg selv. Jobb med deg selv så slipper du å operere deg. Gå til en dyktig psykolog. De eldste som leser denne bloggen skjønner at du ikke har det bra med deg selv. Håper du får det bra med deg selv.

    10. Du må vite hvor heldig du er. Jeg ønsker hver dag å kunne få sjansen til å dra herfra og fra hele mitt liv her men sånn er det bare, noen har ingen råd til det;)

    11. Kjære Isabell dette var vondt å lese. Jeg vet ikke hva jeg kan skrive til deg for at du skal føle deg bedre. Men jeg vet at som regel når ting er veldig ille, så vil det sjeldent bli så mye verre enn det. Det vil kun gå en vei og det er oppover til det bedre. Men jeg tror heller ikke det å flykte fra problemene vil hjelpe, kanskje der og da. Men du må jo tilbake til det som er ille igjen og stå overfor det ansikt til ansikt. Problemer forsvinner dessverre ikke før de er jobbet med og bearbeidet. Jeg krysser alt av fingre og tær for deg, at det skal gå din vei og du skal føle deg bedre snart.
      Sender deg er stor klem! <3

    12. Kjære Isabel. Håper at tingene ordner seg, uansett hva som har gått galt. Veldig fint å se hvor mange lesere som bryr seg her, og som ønsker deg alt godt. 🙂 Stå på, favorittbloggeren vår. Klem. 🙂

    13. Du er veldig heldig som bare kan reise fra problemene dine. I tillegg ha drømmekroppen, nydelig hår, masse penger og flott kjæreste 🙂

    14. Jeg tror det kan merkes at noe er galt. Når man skaffer seg tonnevis med andre ting er det som regel for å dekke over behovet for noe annet.. Men det får bli din sak Isabel, jeg håper bare at du er ærlig med leserne dine, for det tjener du mest på i det lange løp.
      Uansett hva som er galt ønsker jeg deg god bedring og lykke til videre.

    15. Hvis det er så ille at du må reise bort og du sitter å gråter dagelig i flere timer så tror jeg ikke at en tur til ny eller London vil hjelpe så mye. Dra til en psykolog eller noen som kan hjelpe deg, jeg sier ikke at du har psykiske problemer eller noe sånt, men sånne folk har utdannet seg til for å hjelpe andre mennesker. Og jeg tror de vet litt bedre enn vi som leser bloggen din. Uansett hvor gamle de er eller hvor unge de er. Men stå på Isabell! Ikke la dette knekke deg, det går over til slutt bare ikke bry deg så mye om det!

    16. Synes ikke det er rart i det hele tatt at du er deprimert. For det første er det ikke bra med alle operasjonene du har tatt. Tenker på at du er i narkose hver gang. Dette er noe som virkelig sliter på kroppen. I tillegg tror jeg en slik blogg som du har ikke er bra for deg selv. Bare fokus på utseende. Alltid perfekt. Mange stygge kommentarer. Få deg en hobby som tar fokus bort fra utseende. Vær glad du er frisk og ung. Nyt livet uten kropp som fokus

    17. Hei kjære <3
      Det gjør vondt å høre at du ikke har det bra. Livet består dessverre av opp og nedturer. Akkurat nå har du en tøff periode som kanskje føles som det verste i hele verden. Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å se det positive når ting står på som verst. Prøv bare å huske at alt her i livet et midlertidig og at ting faktisk går over.
      Håper du har gode mennesker rundt deg som kan hjelpe deg når du har det tungt. Gjør det som føles riktig for deg.
      Stor klem fra meg <3
      http://sofiemortensen.com

    18. Alle har vel forstått at det er noe galt. Jeg syns oppriktig synd på deg, og håper du tar til fornuften og får deg litt hjelp. Nok en gang viser det seg at utseende og penger er faktisk ikke alt. Lykke til

    19. Hei Isabel. Så vondt å høre at du ikke har det noe greit lengre.. Nå vet ikke jeg hva som har fremkalt disse vonde tankene hos deg, men jeg vet åssen du har det. Alt blir en kamp. Den minste lille oppvasken blir til et helvette uten like, fordi man er mentalt utbrent.. Det at du så lenge har påstått at livet ditt er perfekt har jeg og sikkert mange andre sett tvert igjennom.. Det er noe “feil” når man velger å operere omtrent alt man har .. Skjønnhet kommer innenfra, selvtillit også, men det vises på utsiden…. Det jeg prøver å få frem er vel at det står respekt ved at du som tilsynelatende legger alt frem som en perfekt boble av livet ditt, men i realiteten så har du også vanskelige og vonde tider selv om du ser ut som en gudinne, tjener 70-80.000 kr hver mnd.. Dette er alle de materialistiske overfladiske tingene som ikke betyr en damn shit i lengden, og nå trengte du å innse det.. Kanskje det er det som har truffet deg? Du har alt, men du er enda ikke lykkelig… Jeg sier det igjen, skjønnhet kommer innenfra og lykke er noe man skaper ved hjelp av gode venner og familie rundt seg. Man skal trives med seg selv, regel nr 1.. Ta tiden du trenger, kos deg, slapp av, si nei til mas og stress, omgå deg med mennesker som gjør deg lykkelig, eventuelt (om du enda ikke går) bruk en psykolog! Jeg mener alle mennesker på kloden burde hatt en psykolog, det burde vært en menneskerett. Psykologen min reddet livet mitt da jeg var på bunnen. God bedring Isabel <3

    20. Alle har mange perioder i livet der man ikke har det så bra. Jeg reiser også bort når jeg føler livet faller litt sammen. Men det hjelper bare for en periode, så kommer problemene tilbake. Det beste er nok å søke hjelp å ta problemene litt på alvor og fikse det du sliter med. Få deg en flink psykolog og få snakket ut skikkelig. Det er faktisk enklere å snakke med noen som ikke står deg så nær. Jeg snakker av erfaring 🙂 Uansett, lykke til og håper at ting ordner seg for deg. Det har uansett ikke vært vanskelig å se at du sliter!

    21. Tror de fleste med kapasitet til å legge to og to sammen forstår nok at du neppe har det så bra som du fremstiller det på bloggen. De som har det oppriktig godt med seg selv tar ikke så mange operasjoner, og det er ikke kritikk av deg, det er bare rett og slett hard fakta. Ingen som har det godt med seg selv er villig til å gå igjennom de smertene og den lange prosessen plastiske operasjoner er. Jeg håper du en dag innser at operasjoner ikke er løsningen, og at for å få det bedre med deg selv må du bearbeide og jobbe med ditt indre, ikke ditt ytre. Følelser, selvtillit og vonde opplevelser må kodes om, og først da vil du få det bra med deg selv, og det unner jeg deg Isabell.

    22. Folkens, nå må dere ikke dra konklusjoner her uten å vite hva som ligger bak. Det trenger ikke være noe med operasjonene og alt det overfladiske å gjøre. Kun Isabell vet opphavet! Nå, noen ord fra meg:
      Kjære Isabell.
      Jeg vet ikke hvorfor du har det så vondt akkurat nå, men en ting vet jeg og det et at ting vil alltid bli bedre. Om du vil dele grunnen eller ikke er helt opp til deg selv, men husk dette; livet er aldri en dans på røde roser uansett. Ja, det er lett å fortrenge det/skyve det bort om man har det vanskelig i perioder. Ja, det er lett å rømme fra problemene sine. Ja, det er forferdelig å ha det vondt. Når dette er sagt, er det ingen fasitsvar på hvordan man skal håndtere tunge perioder i livet. Alle håndterer det forskjellig, og du vil finne utav dette etterhvert.
      Jeg har selv hatt det mye tungt gjennom deler av livet, og som deg så har jeg kamuflert det og rømt fra problemene mine. Det var når jeg først møtte veggen så kraftig at jeg vurderte om jeg orket mer i livet, at jeg tok mot til meg for å søke profesjonell hjelp! Og den dag i dag, er jeg glad for det uten å gå mer i detaljer.
      Men, vi er alle forskjellige her i livet så det er ikke sikkert det samme fungerer for deg. Du er fortsatt veldig ung, har hele livet foran deg men allerede levd et langt og innholdsrikt liv. Men jeg håper du finner ut av det, og ta gjerne kontakt per mail om det er mer jeg kan gjøre for deg. <3
      Ønsker deg hvertfall alt godt.
      Hilsen jente på 28.

    23. Hadde jeg hatt penger, så skulle jeg booket et fly og hotell med deg.
      Jeg har det så vondt. Mistet en god veninne forrige lørdag, gruer meg til begravelsen.
      Vil bare reise bort og komme på andre tanker.

    24. Til deg som skrev disse tankeløse setningene: “Du er veldig heldig som bare kan reise fra problemene dine. I tillegg ha drømmekroppen, nydelig hår, masse penger og flott kjæreste.”
      Ofte er ikke dette nok i seg selv, når man er trist på innsiden …
      Selvfølgelig har ikke Isabel det bra og hvordan skulle noe så simpelt som penger fikse dette?
      Isabel, ta vare på deg selv og please søk hjelp om du trenger det. Jeg vet at du vil virke sterk og det er du, men ta vare på deg selv. Det er ikke en skam å søke hjelp.
      Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg