Ny på håret!

sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld, fine! Endelig er jeg hjemom en liten tur – det har gått i ett siden tidlig i morges. Dagen startet jeg med frisørbesøk hos beste Ann Beate på Hendrix Hair avdeling Torggata. Dette er min faste frisør, som dere kanskje allerede vet. Jeg har gått til henne de siste halve året ++. Ingen over, ingen ved siden.

Jeg gikk for den samme hårfargen, det vi gjorde var å farge over en gang til for å få tilbake den shinen som jeg elsker. Dessuten følte jeg at fargen var noe utvasket da vi bruker minicolor (slik at jeg enkelt kan gå lyst igjen når jeg måtte ønske det). Nå har jeg skinnende, svart hår igjen! Og jeg elsker det! Ellers klippet vi litt i luggen, slik at håret faller finere rundt ansiktet mitt. Gøy med små forandringer!

FOR Å BOOKE TIME:

WWW.HENDRIX.NO

SMS: 922 59 736

TLF: 22695153

ADRESSE: OSTERHAUSGATE 9

 

7 kommentarer
    1. Hei
      Så nydelig Burberryskjorte du har. Har du link til den eller vet hva modellen heter?
      Klem fra Henriette

    2. “Frozen”-fletta:)
      Datteren min har frost feber, så måtte pent lære meg å lage sånn ( er det fiskebeinsflette det heter?) Veldig kledelig på deg:)

    3. så flott du er! min datter på 3 er også helt frelst i sånn type flette, jeg er en ung mor hadde håpt på og gi henne en flott ferie i år men mangler et par tusen til det:( liker veldig godt bloggen din syns du gjør en veldig bra jobb!
      mvh k<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg