Jeg orker ikke late som lenger

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er deilig å være bortreist. For deilig. 

Den siste perioden har jeg ikke lagt skjul på at ting har vært vanskelig. Det har vært mange faktorer som har spilt inn, og heldigvis ser det ut som om at det løser seg litt etter litt. Jeg kjenner at denne pausen fra livet mitt hjemme i Norge har vært, og er, ubeskrivelig deilig. Det å kunne koble av, være omringet av vennene mine som jeg er så glad i, leve livet og bare… være. Slippe å tenke på alt stress, slippe å kjenne på presset, slippe å måtte gå rundt med en fasade som jeg misliker så sterkt. Jeg kan bare være meg, Isabel, igjen. Her nede er det bare good vides, og det trenger jeg i en periode som dette.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Misforstå meg ikke – jeg elsker min vanlige hverdag hjemme, men av og til er det deilig å slippe å bli gjenkjent over alt. Det er deilig å ikke måtte tenke på at jeg må spille «Happy-Bella» når søte blogglesere kommer bort for å ta bilde. Jeg elsker jo det, og jeg setter så ufattelig stor pris på det livet jeg har, men akkurat nå har jeg gått på en smell. Jeg håper på at denne lille ferien vil hjelpe på, gi meg nye giv og livsglede. Gløden er nok snart tilbake, det er jeg sikker på 🙂

Jeg håper at dere kan ha liiitt ekstra god tålmodighet med meg i disse dager?  Jeg prøver å levere så godt jeg kan her på bloggen, selv om jeg egentlig bare har negative tanker i hodet. Og det er jo ikke så altfor gøy å lese om for dere, selvsagt. Om dere har spesielle ønsker til innlegg, blir jeg veldig glad for å få høre de. Klem!

21 kommentarer
    1. Hei! Liker at du oppdaterer Snapchat såpass ofte som du gjør, men kunne du lagt ut mer bilder/videoer av andre ting og omgivelsene rundt deg? Føler det blir mye selfies og bilder av nye innlegg du har skrevet.. Vil jo gjerne se litt mer av hvordan dere har det på Rhodos osv:-)

    2. det er nok mange av dine lesere som skal til rhodos på partytur i sommer. jeg kunne vertfall tenkt meg å hørt litt tips om utesteder og andre ting!

    3. Fine bilda og innlægg 🙂
      Ønske innlægg –
      Mer om pierre.
      Mer sminkeprodukta.
      Mer om ditt liv.
      Mer om dæ og pierre.
      Du kan lage et innlægg om mobiln din og kameraet, det e intressangt og man får mange læsere 🙂

    4. Vet du hva?Noen ganger er det helt innafor med en skikkelig pause ifra bloggen.bare Gjøre noe annet for en liten stund.ingen skam med pause og finne seg selv og bare ha en timeout noen ganger.

    5. Vil så gjerne høre litt mer om din bakgrunn? Hvor du opprinnelig kommer fra, har du noe kontakt med faren din? Også lurer jeg på hvem du opererte deg hos i tyrkia? Skal ta en nese operasjon selv og syns din ble så veldig fin så vil til samme lege 🙂 du er ei fantastisk flott jente, skulle gjerne hatt den kroppen din.. så på å kos deg♡

    6. Rhodos by er min favorittferieplass! Reiser dit 3-6 uker hvert år så hvis du skriver om hvor dere spiser og hva dere holder på med på Rhodos blir jeg glad!

    7. Ville gjerne lest et innlegg om beste utestedene i rhodos, beste strendene osv..
      Skal der snart og siden du var der hele ifjor så har du god peiling 😀
      Kos dere videre <3

    8. TIL K over her!
      Hva er det du ikke skjønner? Hun sier at hun trenger ro og forståelse og her kommer du og sier “jeg vil ha mer av/ leser mer om det og det og det”. Er du helt fjern eller?! Faen, vis litt forståelse og les teksten før du kommer med dine egoistiske ønsker for å tilfredsstille ditt eget liv!
      Og Isabel.. Slapp av og tillat deg selv å gi litt”faen”. Leserne dine vil ikke slutte å lese bloggen din hvis du ikke blogger på noen dager liksom. Du trenger ikke føle deg presset til å skrive så og så mange innlegg om dagen for å beholde plassen din og leserne dine. Unn deg selv å leve litt også. Og snakk med en god venninne der du kan slippe å holde en “maske” for, snakk med henne om ting sånn som de EGENTLIG er. Det trenger du føler jeg. Uansett, håper det beste for deg- stay strong og pass på deg selv og unn deg å slappe litt av!
      God sommer videre 🙂

    9. kan du skrive litt om puppeoperasjonen din? hvor mye, under eller over, osv? 😀 håper du føler deg bedre snart

    10. Hva syntes du om at Sophie Elise har tatt rompe operasjon og ikke vil innrømme det? Men sier det er trening. Jeg vet med sikkerhet at hun har gjort det fordi hun har vist bilde til ei venninne av meg av når hun lå på operasjonsbordet

    11. Til Oslo, hva er det DU ikke skjønner? Hun har skrevet nederst i innlegget at om man har tips til innlegg blir hun glad for tipsene. For en tulling du er.

    12. Det er Isabel som skriver at hun syns det er slitsomt å måtte oppdatere oss hele tiden, men spør om råd til hva hun skal skrive om? Dessuten er det frekt å komme med sånne ønskelister lange som det K skrev, når en person sier at hun syns det er slitsomt å oppdatere hele tiden, og det som er det mest normale da er og si ting som “ikke stress med å skrive til oss, slapp av og nyt livet”. Men det forstår vel ikke sånne egoistiske små nek som du over her. Gå og ta deg en bolle og kast den opp igjen etterpå i dass

    13. Omg! Det er så mange dumme mennesker her som stiller helt synte spørsmål. Skjønner virkelig at man går på en smell når det er så mange idioter som kommenterer og stiller så rare spørsmål. Hadde blitt forbanna om jeg hadde fått slike spørsmål. Du er veldig flink Isabell!
      Stå på og god bedring. Kos deg masse i Rhodos. Skal klikke innom bloggen din flere ganger om dagen.

    14. Helt enig, jeg hadde stengt kommentarfeltet hvis jeg var deg Isabell, for du får jo bare stygge kommentarer nesten hele tiden uansett…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg