JEG REDIGERTE MEG TYNNERE

Jeg vet ikke riktig hva jeg skal svare til dere som påstår at jeg har redigert disse bildene her, tynnere. Jeg har jo «redigert» rumpen min, men ikke ved hjelp av photoshop. Det gjorde jeg jo ved hjelp av en kirurg i Istanbul 😉 Hvorfor skulle jeg redigert meg selv tynnere? No offence, men jeg er ikke Fotballfrue. Vi fikk jo alle vitnet at det ikke var det lureste trikset i boka. Kroppen min kan kanskje se litt «redigert» ut, men det er jo fordi at jeg har litt som ikke er hundre prosent naturlig ved meg. Rumpen er jo selvsagt stor i forhold til lårene mine, og derfor ser det kanskje litt rart ut for dere. Samtidig vet dere jo fra før av at bakdelen min er forstørret.

Jeg har ingen problem med min nåværende vekt, jeg er faktisk ganske tilfreds med hvordan jeg ser ut. Derav har jeg ingen behov for å hverken gå ned i vekt, eller å photoshoppe meg mindre for den saks skyld. Jeg er happy med mitt eget speilbildet, og det er jeg sååå glad for! For ja, jeg har slitt med det tidligere, og derfor er det ekstra lettende at jeg faktisk ikke har de tankene lenger om å se tynnest mulig ut.

Det eneste jeg redigerer på bildene mine er lyset og farger. That´s it! Kanskje jeg retusjerer bort en spiker på veggen liksom, men dere vil aldri se meg redigere kroppen min mindre eller større. 


ETTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FØR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noen mente at jeg hadde redigert låret mitt tynnere på det øverste bildet her, men sannheten er at jeg kun har retusjert bort de to dråpene fra drinken min, som dere kan se. Så nei, jeg redigerer meg ikke tynnere overhodet 🙂

Så da vet dere det, også!
 

15 kommentarer
    1. Hærregud før nån folk som trur det.. vart rætt og slætt sint og frustrert.. folk e jo fette idiot…. :-S

    2. Næi vettu ka, du e fin sånn som du e og du ser faen ikje redigert ut, hærregud lol kor stygt sagt.. hoff ! :-O Nån folk som kommentere træng faktisk hjælp, heilt ærlig 🙂 ♡

    3. Egentlig har du ikke retusjert bort dråpene fra drinken, da kunne man ikke sett at du hadde gjort noe med bildet. Her har du bare brukt en amatør-løsning som får bort noe man er misfornøyd med, men det viser veldig tydelig at du har berørt bildet. Kanskje derfor folk reagerer, nettopp fordi man ser et merke 🙂 jeg har gått media og skjønner godt hva du har brukt, slik at jeg forstår med en gang at du ikke har retusjert noe bort. Det er det desverre ikke alle som skjønner… Ha en fin dag 🙂

    4. Trur heller ikke problemet va at du hadde redigert kroppen, å at det var der man så det. MEN du kan tydelig se på bilde du har linket her at ved bassenget rundt kroppen din er veldig utydelig å for meg å sikkert flere andre ser d redigert ut. Trur ikke d hadde noe me at de så d på kroppen, men rundt deg vises d “foto endringer”. Hvertfall d jeg så, noe som provoserte meg litt

    5. Ja nættopp T, vi har ingenting no me det og gjøre, og uansett så ser man lætt at det ikje e redigert, kæm e det som e så dom og trur på no sånn.. haha nån folk e sååå missunnelig… hoff stakkars..

    6. Bra du ikke redigerer bildene dine, good for you! Men syns det blir litt for dumt å slenge med den fotballfrue kommentaren.. Blir litt for uprofesjonelt og unødvendig syns nå jeg. Men whatever makes you sleep at night.

    7. Med tanke på hvor utrolig dårlig den dråpe redigeringen var, ville man nok lett sett om du hadde redigert selveste kroppen. Neste gang burde du bare la dråpene eller hva enn det er ligge, fordi “redigeringen” din ødlegger bare bildet siden den er så obvious. Om du insisterer, burde du bruke clone stamp instede, da ser man ikke den “blurren”.

    8. Du ser mye penere ut enn du gjode før. Jeg vet ikke hva som er galt med de som sier det motsatte. er det mulig å være så sjalu

    9. Å herregud! Dette her er Isabell sin blogg! Hu kan bestemme hvordan hun vil redigere bildene sine. Synes det er så utrolig barnslig og unødvendig å skrive så mye dritt. Å det er utrolig dårlig gjort å skrive så mye dritt til Isabell, når hu prøver å lage en helt utrolig fin blogg som vi alle kan lese. Hvis du ikke synes det Isabell skriver om er noe gøy å lese og det får deg bare til å skrive negative ting foreslår jeg at dere krysser dere ut av denne siden. Isabell fortjener ikke å få så mye dritt som hun får. Og kommentarer som “har du egentlig gått på skole?” det synes jeg er en unødvendig kommentar. Da begynner jeg selv å tenke; har du egt fått en oppdragelse? Som får det til å skrive så mye dritt til er menneske som aldri har gjort deg noe. Helt utrolig at det finnes sånne folk her i verden.
      Fine Isabell! 💜 Bare glem den bullshiten som kommer ut av kjeften dems. Fokuser på det positive og de menneskene som er her for deg! Og støtter deg.. Elsker bloggen din Isabell! Synd at Pierre ikke blogger lenger..😔 Likte bloggen hans utrolig godt! ❤️ Ha en super fin kveld! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg