Jeg har forandret meg

Det er merkelig å se hvor stor forskjell det er på meg nå, i forhold til da jeg var her i fjor. For et år siden var jeg mye mer crazy, ekstremt fjortis, og generelt mye mer giret på å være grisefull og oppføre meg som en 16-årig diva. Heldigvis har jeg nok vokst litt opp siden da, og forstått at den jenta jeg var i fjor ikke er ei jeg vil være i år. Eller noensinne, for den saks skyld. Det er klart at jeg fortsatt elsker å feste, men jeg har roet meg ned. Du ser meg ikke fly rundt på hele barstreet med champagneflaska i hånda i år, for å si det sånn. Ha ha, er det mulig! Jeg blir ekstremt flau over å tenke på det… Altså… Nei!

Jeg har helt enkelt vokst opp. I tillegg til det spiller det nok en stor rolle at jeg er i et forhold nå, noe jeg langt i fra var i fjor. Jeg har hatt godt av å ha en kjæreste som setter meg på plass, og som forteller meg hva som er pinlig og ikke. For å holde på som i fjor? Det er lite sjarmerende, dere. Ha ha! Nå sitter jeg fint og pyntelig ved bordet vårt, sipper på min drink og oppfører meg som folk. Det skulle bare litt tid til for å få meg til å innse at jeg ikke er et medlem av Geordie Shore 😉 Kremt.

Nå er det straks tid for ut igjen, men først skal jeg og min clique spise den berømte kjøttbolle-retten på Kings. Som jeg har lengtet! Jeg håper dere får en fantastisk fin helg, verdens beste lesere. Jeg er så glad i dere! 

15 kommentarer
    1. Hei!😊 Misunner dere som er nede på Rhodos! Ser himmelsk ut! Veldig godt å lese at du endelig er fornøyd med deg selv og ditt egent speilbilde ,og sist men ikke minst at du har funnet roen😊 Hvordan går det med deg nå har du det bedre nå eller har du det fortsatt vanskelig? Hvordan går det mellom deg og Pierre nå og please vær ærlig? Håper alt står bra til med deg❤️ Ta en drink for meg også! Btw,likte deg ikke helt i begynnelsen men jeg har på en rar måte blitt glad i deg via bloggen din. Stor klem fra Linn❤️

    2. Hihi vi alle har vel vært der en gang 😛 men eg lurte på om du kunne laget en blogg post om Rhodos? Skal dit selv i august og virker som du har veldig mange gode tips. Så må eg også si du har en veldig fin blogg og at du virker som den fine jenten både på innsiden og på utsiden <3

    3. Nice, godt og høre at du har forandra dæ 🙂
      Gla i dæ også ♡
      Håpe dåkker har det kjæmpe br dær nede 😀
      Stor klæm ♡

    4. Skjønner ikke helt hvordan du har forandret deg?
      Ut fra snap satt du i fjor også bare ved et såkalt VIP-bord og nippet til drinken din.? Og så på at andre danset.

    5. Husker så sinnsykt godt nede i Rhodos sommern 2015 på den ene strandfesten, Carl Aksel var der også blant annet.
      Jeg og venninnegjengen min satt på en sitteplass, også satt du og noen andre like ved, du gidde tidenes bitch-blikk og virka bare totalt høy på deg selv, vi kunne ikke gjøre noe annet enn å le.
      Husker det var andre PH deltagere der som var sikkelig hyggelige og greie (blant annet Mathias)
      Men du virker mye mer voksen nå over bloggen, hehe 🙂

    6. Hei Isabell! Håper dete koser dere masse på Rhodos! Vært på Rhodos 3 ganger og virkelig elsker plassen!
      Jeg vil bare komme med ett lite tips!
      Jeg såg du nevnte local, som er en av våre favoritt steder der!
      Veronica som jobber på local er fantastisk!
      Om dere vil ha dn FANTASTISK mat opplevelse, må dere oppsøke restursnten Tamam. Det er en liten, veldig hjemmekoselig plass som er drevet av en lokal familie.
      Her lager de ALT fra bunn! Det er uten tvil den beste pastaen jeg har spist i mitt liv!
      Litt knotete å finne, men om dere spør Veronica så vet hun hvor den er:)
      Kan og Annbefale dere Yamas. Gå til enden av barstreet med rundkjøringen, og gå gaten opp til venstre så finner du den 🙂
      Skal dere tatovere dere, for all del styr unna de i barstreet. Gå heller på magic needle, der er de super flink, sertefiser, og skikkelig 😉
      Og forresten, viste du at eieren av local er norsk? Deg kan være greit å vite om man skulle trenge hjelp til noe! Hun er en fantastisk dame!!
      Kos dere masse!

    7. Hei
      Jeg har forsøkt å spørre deg flere ganger om Burberry skjorten din, og hvilken modell dette er, da jeg ikke klarer å finne den på nettet. Husker du? Hvor er den kjøpt, og hva kostet den? Tusen takk for svar.

    8. Du er tydeligvis en bitch for folk tar seg tid her til å skrive hyggelige meldinger til deg og du gidder ikke svare…. Du er for god til å svare fansen liksom.. Du er en bitch.. Gleder meg til bloggen din daler nedover topplisten..det er ikke så altfor lenge til det!

    9. Tor du at du er et bedre menneske fordi du har blitt kjent? Er du for god til å svare “fansen” som er grunnen til din suksess? Skjerp deg og begynn å sett pris på oss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg