PIERRE HAR VALGT Å FORLATE MEG

Da er jeg snart alene igjen her i Rhodos, da.

P og jeg har litt forskjellige formeninger om selve Rhodos og livet her, og det har ført til at Pierre har valgt å reise hjem på onsdag. Han trivs helt enkelt ikke her, noe som er veldig kjedelig for meg. Jeg skulle jo så sårt ønske at vi kunne ha det gøy her nede sammen, før vi skulle reist hjem igjen senere. Men sånn blir det ikke, dessverre. 

Jeg er mer denne party-glade jenta, mens P er mer en avslappende type som helst liker å ta et glass på et fint og rolig sted. Ikke akkurat barstreet, liksom. Og det har jeg full forståelse for, da jeg er litt delt på nettopp det, jeg også. Vi dro ikke ned her for å i hovedsak feste, men for å treffe igjen alle vennene våres her nede. Det skal sies at P kom til Rhodos ganske sent i fjor, og derfor ikke ble kjent med så veldig mange. Han syntes ikke at det var noe spesielt stas den gang heller, så jeg har full forståelse for at han ikke synes at det er så ekstremt fett her. Det hadde ikke jeg heller dersom jeg ikke hadde tilbrakt hele sommeren her i fjor. Rhodos er kanskje fett når man er 18-19 år som turist, men det er ganske gøy å være her når man faktisk jobber her nede og blir en del av crewet. Da omgås man jo med venner man knytter sterke bånd til, og som man blir ekstremt glade i. Det er vel derfor jeg elsker å være her!

Det blir tomt uten min elskling, men jeg er helt sikker på at tiden går fort frem til jeg er hjemme i armene hans igjen! I mellomtiden skal han hjem til Sverige og ta det helt piano 🙂 Det spørs om jeg klarer å holde ut her alene like lenge som jeg har planlagt, da. Tiden vil vise, he he! 

34 kommentarer
    1. Herregud, slapp av Isabel. Prøv å nyt tiden din med venner, for det virker som du aldri er med venner.

    2. Jaggu, kan du ikke spare den overskriften til den dagen han FAKTISK forlater deg 😂 spenningsnivået gikk fra 100 til 0 nå kjente jeg. Ikke første gang.

    3. Isabel, du er så fin og forståelsesfull! Utrolig synd at Pierre drar, men da får du kanskje tilbringet mer tid med Mathias & Sara og mange andre venner! Men det er trist at du vil savne han, men du overlever nok! Dere får jo bare snakke masse sammen så føles det ut som han er med deg <3 Dere to er så utrolig søte sammen! Men nyt den tiden du har nede i Rhodos, elsker innleggene dine! Stor fan <3

    4. enig med deg over, virker som du alltid er med han, som om du er redd for at han skal finne på noe uten deg.. kos deg med de vennen du har der nede nå! Det er bare godt for derer og være fra hverandre i blant, når du er med vennen dine går tiden fort uansett.. kos deg!

    5. “Veldig trist dag for meg…” i forrige innlegg, haha. Det er ikke nødvendig å overdrive helt for å få flere klikk. Vi som leser kommer innom uansett fordi vi liker deg, men nå begynner det å irritere meg litt! Føler du bryr deg mer om de unike klikkene vs dine faste leser. Du vil miste noen av oss faste i lengden:)

    6. Du minner bare mer og mer om mamma til Michelle mtp overskriftene dine.. Snakk om å prøve å “lure” folk inn på bloggen med de overskriftene. Slapp heller litt av du og nyt tiden alene 😉

    7. Pierre har jo vært igjennom litt ang helsa i det siste også da. Han har tross alt kollapset og trenger kanskje å ta det litt mer med ro. Virker ikke helt som du klarer å ta det med ro. Skal liksom skje noe hele tiden. Reise hit og dit. Få litt ro i skjela og stress ned. Lykke til!

    8. Åh! Fikk sug i magen der.! Etter å ha lest overskriften. Trodde dere hadde slått opp:o haha! Bra at det bare var hjem han skulle da xD Du må ikke skremme meg på den måten XD

    9. Pierre er en sykt flott man!
      Jeg blir glad bare av å se på han. Du er en heldig kvinne!
      Han er så nusselig og skjønn ❤️😊

    10. Hoff så trist.. :-/
      Jaja lite og gjøre me det, dessværre..
      Gled dæ heller te og komme hjæm igjæn ♡ Eller reis me han hjæm te Norge, da vise du han kor mye du bryr dæ om han og det veit æ du gjør men uansett før hannes del ♡♡♡ Tænk litt på det 🙂

    11. Dåkker over e latterlig, har dåkker i det heile tatt følelsa i kroppen og veit ka dåkker si i hvær tid ? – nææh trur ikje det… :-S

    12. Hørtes ut som dere skulle slå oppxD. Teit overskrift
      Men det jeg har sett av paradise så virke pierre like interessert i festing som alle andre

    13. Tror det blir bra å være litt uten han, så får du ekstra tid til venner og slikt. Har hørt at det å kjenne på savn i et forhold gjør samholdet sterkere 😊❤️

    14. Kjære sraad tenk litt på hvor forskjellige deg og typen din er.. hvor mye har dere til likt ? Syntes dere burde snakke sammen å finne ut om dere burde finne noe som begge liker å gjøre ikke bare en. Dere er tross alt to i forholdet!! Digger bloggen din sraad..

    15. Alle som faktsik følger med på blogger, skjønte at dette var en “klikk overskritft” ikke bli som Anna Rasmussen da, hun har jo blitt den største klikk dama i verden, orker ikke å gå inn på bloggen hennes engang fordi det er så sykt cringe. Det blir så latterlig.
      Ikke bli som hun!! Du mister bare lesere av det, og folk går inn med en fiendlig holdning til folk som holder på sånn!
      Tenk på folk som faktisk liker bloggen din og deg! <3

    16. Nyt tiden litt hver for dere 🙂 skjønner det er trist, men du virker veldig forståelsesfull ovenfor kjæresten din 🙂 dere opplever jo så mye sammen hele tiden, så det å ha noen ting man gjør hver for seg er sikkert ikke vondt for forholdet 🙂

    17. Det er fordi du er så sykt fjortis for alderen. Men ja buhu er det så jævla big deal at han drar at du må lage et innlegg om det, samma det vel.. Kos deg med venner, ikje sunt og alltid henge med typen..

    18. Kom igjen da! Hva er poenget å lure lesere med sånne titler? Du kan bli bedre menneske enn Mamma til Michelle. Jeg har gitt opp henne.

    19. Jeg syns at overskriftet passa sammen med innlegg jeg. Han skal jo trossalt ” forlate henne der nede i rrhodos lissom, men full forståelse for han også assa 🙂 Men syns du burde bli igjen og kose deg med venna dine, trodde det var det ” du trengte” ut ifra de forrige innleggene dine. For selv om pierre er kjæresten din, så trenger dere kanskje litt space fra hverandre. Dere har jo vært sånn “sammen” og tett på hverandre en goood stund siden nå lissom xD
      Herregud føltes ut som jeg snakket med venninna mi nå haha lang tekst, men vil bare skal kose dere:) Han skal jo trossalt være med familien sin, noe han ikke hadde vært på en god stund han også haha

    20. åååå næmmmen….. stakkars deg altså…. kan komme å trøste deg hvis du vil ha en skulder å gråte på 😉

    21. Når man har fått seg et ordentlig og seriøst forhold er det fullt forståelig at festing og raving hele natten ikke er første prioritet. Hva med å bli med han hjem?

    22. Jeg tipper du ikke klarer deg. Om forholdet deres ikke har vært tipp topp, ville jeg anbefalt deg å bli igjen. Det er faktisk utrolig viktig å være alene og kjenne på savnet 🙂 I tillegg blir jo forholdet mye bedre av det. Og jeg snakker virkelig av erfaring! Når min samboer er på jobb, da snakker vi 37 dager borte fra hverandre.. Denne gangen er det lenger, men jeg teller ned dagene (47 igjen) 🙂
      Seriøst, jeg håper du blir igjen. Nyt vennene dine fina!! KOOOOS DEG PÅ Rhodos <3

    23. VÆRSÅSNILL, ikke bli som mammatilmichelle, og lur bloggleserne dine med overskrifter. Jeg lover deg at du ikke får mer lesertall av det, bare sinte og oppgitte blogglesere. Ellers liker jeg bloggen din veldig godt, og er innom hver dag. Fortsett slik som du har gjort før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg