Jeg lovet meg selv å ikke gjøre det igjen!

annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BADEDRAKT: HER

Hei fra en oppgitt Bella. Gjett hvem som presterte å sove til klokken 14, IGJEN?!? Jo, da. Det var meg, det. Det er jo helt på tryne, og det verste er egentlig det at når jeg får en slik start på dagen blir jeg i automatisk deppa humør. Det ble en sen kveld i går, derfor vet jeg jo at de ekstra timene med søvn var jeg i behov for. Vel vel! Planene i dag er mange, så jeg har ikke tid til å sitte å sure for meg selv, he he. Jeg og P gjorde noe veldig gøy i går som jeg tenkte å vise dere senere! Hold utkikk 🙂 Så snakkes vi om ikke alt for lenge. Klem!

19 kommentarer
    1. Du er god som klarer å få til et helt innlegg som handler om at du sov til klokken 14. Men det begynner å bli kjedelig, sett heller av tid på å skrive utfyllende innlegg Istedefor disse små, korte og helt uten innhold. Det er i hvertfall det jeg hadde likt – mer fylde. Kos deg restene av oppholdet, hvor lenge blir du?

    2. Skjønner ikke at du gadd gå gjennom den rumpe-operasjonen. Man ser jo bare såvidt forskjell fra før til nå. Stay natural B-)

    3. Du burde begynne å skrive om litt mer interesante ting, og ikke om at du sov til kl 14:00 og Pierre, det begynner å bli kjedelig.

    4. Altså, jeg var veldig skeptisk til dine operasjoner når du enda ikke hadde tatt dem. For jeg syns du var mer enn perfekt før. Men helt ærlig, hadde lett betalt minst like mye for å få den kroppen din haha. Du var mer enn perfekt før, og du er mer enn perfekt nå <3 kos deg i varmen <3

    5. Jeg er så misunnelig på kroppen din. Jeg leser bloggen din hver eneste dag, og gleder meg hver eneste dag til å lese innleggene dine❤️ Fortsett å stå på like bra som du alltid har gjort! ❤️❤️

    6. Kan du ikke skrive litt om noe som er interessant? Haha! Så lei av at du nesten bare skriver om Pierre! Misforstå meg rett, det er hyggelig å lese om han, men kanskje ikke heeeele tiden 😉 Jeg skulle ønske du skrev litt om hva du gjør,hva du brenner for, tips til utesteder og restauranter på Rhodos osv..

    7. Du har tid til å skrive nye innlegg, men ikke tid til å kommunisere i kommentarfeltet, og svare leserne? Vet du hvem som gjør at du kan leve livet slik du gjør..? Utakknemlig er du.. 😒

    8. lættis at du har kjelenavn til deg sjæl!!
      d er viktig d, å være glad i deg selv:D
      HAHAAHAHHAHHAAHAH

    9. synes på en måte at tittelen dine er brae, du lager clickbait men det er liksom ikke misleading? som mammatilmichelle feks. haha ok rart sagt, men ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg