Uken som gikk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
UKENS CRAVING

Den fantastiske kylling pastaen på Arena her i Rhodos. Den er faaarlig god! Ellers har jeg hatt lyst på vannmelon hele tiden, også. Det finnes ingenting friskere! 🙂 Problemet er bare det at jeg aldri finner kjernefri vannmelon? Jeg håper og håper hver gang, men blir like skuffet når jeg skjærer den opp. Haha.

UKENS TANKE

Denne uken har jeg hatt veldig mange vonde tanker da jeg har vært litt nedstemt den siste tiden. Men det jeg har prøvd å fokusere på er å tenke fremover, og at alt ordner seg til slutt – selv om det ikke ser sånn ut akkurat der og da. Den tankegangen har hjulpet meg veldig! For meg er det alfa omega å rette fokusen på det positive, ellers blir jeg i kjelleren ganske mye lenger enn nødvendig.

UKENS OPPTUR

Det må definitivt være å se Sara og Mathias igjen. Pluss at vi er i Rhodos. Det er lite som slår den kombinasjonen, dere. Alt her nede er så gøy, og det er deilig å være tilbake. Selv om det bare er for en liten stund… 

UKENS NEDTUR

At Pierre velger å dra hjem. Det er veldig kjipt, men samtidig forstår jeg han og hvorfor han ønsker det. Det viktigste for meg er at han har det best mulig, og om det tilsier en flybillett hjem noen dager før, er det helt greit for meg ♥ Jeg skulle selvfølgelig ønsket at han ville være her ferien ut.

UKENS LÆTTIS

Vi har ledd så godt på denne ferien at jeg har vansker med å velge ut en konkret hendelse. Vi har knekt oss sammen mens vi mimret tilbake til alt det sjuke som hendte i fjor, og det satte standaren høyt. De andre gjestene på restauranten blikket oss rimelig greit mens vi satt der, lo og klappet i hendene som skada delfiner. Sjarmerende? Jaaa!

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lykken er stor!


 

8 kommentarer
    1. Du måå komme med en Rhodos guide! Skal til Rhodos om 2 uker, blir der i en uke og må vite hva som er verdt å se på den uken! 😃

    2. Hva med og være en god og støttende partner og bli med Pierre hjem? Ikke vær så selvopptatt når du VET han har det kjipt..

    3. Rodhos guide nååå, skal til rodhos i sommer, også vil jeg vite alt det er verdt å vite om hva man kan gjøre til steder man kan spise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg